arrow-up-circle
Vyberte část textu, kterou chcete objasnit (max. 80 slov).
Step 2 - N° 30

Angel Jeanne a A.C.D. - Jak pokračovat na Psychické Cestě, živé Prohlídky a další (2. část)

Tento článek byl dočasně přeložen pomocí online překladače. Původní článek je v italštině. Pokud nám chcete pomoci vylepšit překlad do vašeho jazyka, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@accademiadicoscienzadimensionale.it nebo prostřednictvím chatu na ACD. Děkujeme vám.

Immagine che contiene arte, schermata, Viso umano, donna

Il contenuto generato dall'IA potrebbe non essere corretto.

Strana 1 z 11

Studentka: Ahoj Angele! Moc vám děkuji za to, že jste mě přijali do této přednáškové skupiny, a jsem ráda, že vám mohu napsat své otázky naživo a využít vaší dostupnosti k zodpovězení všech našich pochybností či zvědavostí. No, otázka, která se mě obzvláště týká, je tato. Co očekáváte od studentů?

Angel: Dobrý den, jsem rád, že vás poznávám! Od studentů očekávám, že budou brát tento Kurz vážně, ne jako pouhé čtení nebo jako skupinu přátel, kde si napíšete pár keců, když se nudíte nebo když je vám smutno, tedy skupinu, kde se ozýváte jen tehdy, když nemáte co dělat nebo jen když si vzpomenete. Tohle není skupina přátel, není to seznamka, kde můžete hledat falešnou spřízněnou duši, a není to nic, co najdete na jiných stránkách nebo skupinách, které si říkají duchovní, ale kromě názvu na nich nic duchovního není. Toto je Psychická cesta! Od studentů očekávám, že budou praktikovat, že se rozhodnou brát ji vážně, že se odhodlají k tomu, aby získávali zkušenosti, rozvíjeli své schopnosti, rozbíjeli jakoukoli překážku, která se před nimi objeví, aby je přiměla ke špatnému kroku nebo ke změně stavu mysli. Od studentů očekávám, že pochopí, co je to Stezka, co je to Akademie. Je to Akademie psychických umění a od studentů, kteří mají v úmyslu rozvíjet své psychické schopnosti, neočekávám nic jiného. 

Student: Ahoj Angele, děkuji ti za tuto příležitost. Vždycky jsem byl plachý člověk, který si nerad všímá, mnohem raději zůstávám neviditelný. Když jsem si přečetl tvá slova, dodalo mi to odvahu a rozhodl jsem se ti poprvé napsat, možná první z dlouhé řady, pokud se nebudu obtěžovat. Velmi na mě zapůsobilo, když jste řekl, že bychom si měli být všímáni, že pokud máme zájem, měli bychom dát najevo, že tu jsme, možná naivně nebo možná proto, abych zůstal ve své komfortní zóně, jsem si vždycky myslel, že bych si neměl být všímán vámi a že bude lepší zůstat neviditelný. Po vaší odpovědi druhému studentovi si uvědomuji, že jsem se možná celou dobu mýlil, a zajímalo by mě, co si o tom myslíte vy. Možná považujeme za samozřejmé, že musíte vědět, kdo jsme, nebo je to možná technologie, která mezi námi vytváří odstup a dává nám pocit, že ať už vám píšeme, zanecháváme komentáře nebo ne, nic to nemění, jen zíráme na obrazovku. Omlouvám se, pokud jsem se rozpovídal dlouze. 

Angel: Ahoj! Především je to dobrá příležitost začít se představovat, takže jsi udělal dobře, že ses jí chopil. Příležitosti by se neměly promarnit. Naprosto chápu myšlenku, kterou jste přednesl, jednak proto, že chápu, že je velmi snadné považovat za samozřejmé, že vás druhá(é) osoba(y) zná a chápe(jí), aniž byste se musel(y) odhalovat, ačkoli není důvod považovat to za samozřejmé (pokud se nezviditelníte, ostatní vás nepoznají, nevěřte, že jsou to vždy druzí, kdo musí udělat krok, že se o vás zajímají, jako by museli vynaložit úsilí, aby se o vás dozvěděli), a protože rutina, spěch při vyřizování věcí, samotná obrazovka vám berou čas a svědomí a dávají vám zapomenout, jak důležité je vystoupit a odhalit se. Chápu, že na jedné straně vám čtení Kroků na obrazovce dělá dobře, tj. nutí vás věřit, že protože při čtení Kroků s nimi souhlasíte nebo o nich přemýšlíte a cítíte se s nimi spřízněni, měly by se tyto pocity okamžitě přenášet přes počítač a ostatní by měli vědět, co cítíte a co si myslíte, aniž byste pro to museli cokoli udělat. Ale tak to samozřejmě není a ve skutečnosti jsem opačného názoru. Totiž že pokud chci někomu dát najevo, co cítím a co si myslím, neměl bych předpokládat, že by se ten druhý měl starat o to, aby si o mně něco zjistil, nebo mi brát informace z úst, ale že jsem to spíše já, kdo by měl vystoupit a říci, co si myslím a cítím.

Strana 2 z 11

Pokud s něčím, co bylo řečeno, souhlasím, nemám pouze přikyvovat, ale využít příležitosti a ocenit druhého člověka nebo mu říci, proč s ním naprosto souhlasím. Obecně jsme si mnohem více zvykli "mluvit", pokud se nám něco nelíbí, nebo najít odvolání, která nám ve skutečnosti nevadí, ale přeháníme je, jen abychom měli o čem mluvit, v negativním smyslu. Když je co kritizovat, každý je v první linii. Když však někdo souhlasí, jednoduše mlčky přikyvuje. To samozřejmě není normální a je to negativní program vytvořený speciálně proto, aby nás udržel nejednotné. Nejen zde v ACD, ale chápáno jako celé lidstvo, mlčky přikyvovat, když někdo souhlasí, a "vykřikovat" své myšlenky, když někdo nesouhlasí, pouze vytváří nejednotu, a to na všech frontách lidských vztahů. Za každou maličkost se na bližního vrháme, když je něco negativního, ale když s něčím souhlasíme, něco se nám líbí nebo bychom chtěli někomu poděkovat, mlčíme, stydíme se a v nejlepším případě přikyvujeme, pak němě mlčíme. To je negativní program, který vytváří nejednotu! Nyní se tento problém opakuje i zde, a dokonce i na internetu. Podívejte se, jak snadné je založit si profil na sociálních sítích a jít a psát negativní komentáře pod příspěvky lidí. A jak obtížné je používat tytéž sociální sítě ke sdělování pozitivních zpráv, ať už proto, že se k tomu necítíte být vedeni nebo motivováni (mnohem lepší je ztrácet čas tichým prohlížením cizích příspěvků a/nebo klikáním na nelíbí se mi to a/nebo kritizováním cizích příspěvků), nebo proto, že když napíšete něco hezkého, dostane se vám pod váš příspěvek příval negativních komentářů od jiných lidí. Je to jen příklad, abyste pochopili, že třeba napíšete příspěvek, který se líbí 100 lidem, ale udělají to potichu a ani se jim nelíbí, protože "když se jim to líbí, nemusíte to říkat ani dávat najevo, stačí si to myslet!" A pak se ze 100 lidí, kterým se to líbí, možná jeden přihlásí a dá lajk (páni, jaká snaha!) a pak se objeví záplava 10 negativních komentářů, kterých je sice velmi málo ve srovnání s těmi 100 pozitivními, ale těch 10 negativních komentářů je vidět, protože byly napsány, zatímco těch 100 pozitivních komentářů je neviditelných, protože... byly jen myšleny. A tak jsou bohužel bezcenné. Stejný mechanismus působí na živý každodenní život a působí i na všechno ostatní. Jde o to, že nejde jen o nedostatek času nebo chuti, ale za tímto blokem psaní, slyšení nebo povšimnutí se skrývá mnohem víc. Je tu něco, co vám chce zabránit v růstu. Nejde jen o opačné extrémy, jinými slovy, nejde jen o to, aby si vás někdo všiml až do té míry, že se stanete slavnými; aby si vás někdo všiml, nejde jen o to, aby si vás všimli ti správní lidé, které můžete potkat v jakékoli situaci, i ti, s nimiž byste nepočítali a od nichž byste nic neočekávali. Na druhou stranu existují lidé, kteří se zoufale snaží zviditelnit, ale volí špatný přístup, takže místo toho, aby si jich někdo všiml, jak doufali, nakonec spadnou na opačnou stranu, tedy udělají špatný dojem a působí negativně. Když se podíváme na tyto příklady, pak ti nejskromnější lidé mají tendenci se skrývat a chtějí být neviditelní, protože nechtějí vypadat jako ti předchozí, ale aby nespadli do této extrémní strany, pak se nakonec schovají a spadnou do přesně opačného extrému, čímž také udělají chybu. Akademie není jen stránka, na které si můžete přečíst články; je to cesta tvořená praxí, ale také sdílením, vzájemnou pomocí, je to skupina lidí, kteří se každý den podporují a pomáhají si. Není to parta čtyř koček, které se navzájem znají a vědí o sobě všechno, a možná právě to je děsivé! To, že nejsme 4 kočky a že nejsme ty malé skupinky Low, kde každý ví všechno o každém a jsou to jen drby. Je nás tady tolik, ale právě proto to funguje, protože s tolika z nás je to rozdíl. Když je nás čtyři, neuděláte vůbec nic, proto se skupiny rozpadají, samy se ničí, protože stačí maličkost, aby se všechno rozpadlo a členové se pohádali, hlavně kvůli těm, kteří otevírají pusu, jen když mají co kritizovat, a nikdy nepromluví, když mají říct něco hezkého. Takhle skupiny končí, ničí se vlastníma rukama. 

Stránka 3 z 11

V Akademii platí také pravidla, jak se naučit dobře chovat k ostatním, protože je nás hodně, ne čtyři, a když je nás hodně, je těžší se všemi vycházet, protože najdete velmi rozdílné lidi s velmi rozdílným věkem, zkušenostmi a zázemím. A právě proto Akademie funguje a je nesmírně záviděna a napadána. Pokud však tato obrovská škola, skupina a rodina funguje, je to proto, že existují pravidla, která je třeba respektovat, pravidla chování, úcty k ostatním, a důležitost je přikládána komunikaci. Pokud všichni mlčí, nikdo nemůže souhlasit s tím, co říká druhý, protože nikdo nemluví. Víte, co mám na mysli? Mlčet a být neviditelný není řešení, i když jsme v duchu přesvědčeni, že ano. Člověk musí vědět, jak se odhalit, a musí se také rozhodnout, že se odhalí dobře, to znamená, že bude komunikovat správným způsobem, s respektem k druhým a s opravdovým záměrem vyvíjet se, růst a přimět k růstu ty, kteří budou náš hlas číst nebo poslouchat, a ne mluvit bez znalosti věci nebo mluvit jen proto, abychom druhé kritizovali. Když je nás mnoho, snáze také vznikají nesrovnalosti, a proto je nutné všem připomínat důležitost respektu k druhým. Někdy zapojení se do zbytečné kontroverze opravdu není tak důležité, jak se nám může zdát. Vždy mějte na paměti toto. Ve skutečnosti není tak důležité pouštět se do kontroverze, když s něčím nesouhlasíte. Mnohem důležitější je naopak dát o sobě vědět a být zaznamenán, když souhlasíte, když je důvod se sjednotit, když konečně existuje něco, co může přinést jednotu. Pokud začnete uvažovat tímto novým způsobem, uvědomíte si, že mnoho věcí ve vašem životě změní perspektivu, protože budete přikládat větší význam užitečným věcem a méně významu promarněnému času. Nemůžeme se vždy a ve všem shodnout, ale není třeba dělat válku z každé blbosti, se kterou nesouhlasíte. Komunikace je krajně nevyvážená a bude taková, dokud budeme dávat velký hlas nesouhlasu a naprosté mlčení souhlasu a jednotě. Přitom chápu, co píšete o tom, že "možná je to právě technika, která mezi námi vytváří odstup a dává nám pocit, že ať už vám napíšeme, necháme komentář nebo ne, nic to nemění, jen zíráme na obrazovku", nicméně užitečnost a pohodlnost online stránek nabízí možnost vzájemné komunikace, což by například kniha nedokázala. Kdybyste stáli na místě a prostě mi četli v knižní podobě, listovali v ní v rukou, mohli byste pouze listovat stránkami; nemohli byste však vyjádřit své myšlenky, nemohli byste říci, zda souhlasíte, nebo nesouhlasíte, protože byste neměli jak komunikovat. Neexistovala by žádná komunikace oběma směry, mohli byste pouze číst. Pokud čtete knihu, nemůžete vyložit své myšlenky, není k tomu žádný nástroj, takže vše, co si myslíte a cítíte, když čtete knihu, je "zbytečné", protože to zůstává pouze ve vaší mysli a svět nebo prostě druhá osoba se nikdy nedozví, co byste chtěli říct nebo co jste při čtení cítili. Založil jsem Akademii a postupem času se rozšířila na síť Hathor, která dává všem studentům možnost komunikovat. Ale komunikovat neznamená jen hádat se nebo mluvit dokola nebo jen tehdy, když máte na srdci něco negativního! Komunikovat by se mělo i tehdy, když nemáte nic špatného na srdci, bez výmluv a bez hledání chlupů ve vajíčku, abyste se cítili oprávněni mít co říct. Mluvit můžete i bez výmluv! Máte právo mluvit, i když nemáte nic špatného na srdci! Dejte si právo komunikovat, i když nemáte v úmyslu být kontroverzní. Nebuďte lvem na klávesnici, buďte lvem ve skutečnosti, abyste se postavili za své ideály a bránili lidi, se kterými souhlasíte! 

Strana 4 z 11

Můžete vyprávět, nebo se ptát, zkrátka můžete sdílet. Ale musíte chtít, tím, že se rozhodnete tento blok překonat. Pak platí, že je málo času, platí, že jsme každý den pohlcováni událostmi, které jsou do našich životů umístěny záměrně, aby nám kradly čas a bránily nám dělat věci, které jsou pro nás i pro druhé skutečně užitečné, jako je právě odhalení a vylíčení zkušenosti, kterou by mohli sdílet i ostatní (v tom smyslu, že s ní budou souhlasit) a otevřít oči někomu, kdo, aniž by to věděl, má úplně stejnou zkušenost jako vy, možná dokonce ve stejný den ve stejnou dobu... a kdo by se to nikdy nedozvěděl, kdybyste se o svou zkušenost nepodělili. Proto to, zda píšete komentáře pod články na ACD, nebo ne, hodně mění. Mění se to proto, že se můžete rozhodnout, zda dáte lidem najevo, že jste spojeni se skupinou a vlnou, která hýbe, nebo zda budete neviditelní a odtažití, jako byste nebyli její součástí. Mění se to proto, že když dáte najevo, že vás slyší, že si vás všimli, že o vás mají zájem, ze zřejmých důvodů zjistíte, že se posouváte kupředu mnohem víc, než kdybyste byli neviditelní, protože byste prostě zůstali na místě, kde jste teď, a do značné míry byste tam uvízli. Je to nevyhnutelné. Také proto, že toto je v první řadě Cesta psychických umění, a pokud se chcete v učení posunout dál, nežádá se od vás nic víc, než abyste byli přítomni a projevili zájem. K tomu je však samozřejmé, že se musíte pokusit překonat ostych, jinak zůstanete navždy zaseknutí. A to by byla škoda, protože byste přišli o mnoho příležitostí a zkušeností, které byste získali, kdybyste se přihlásili. Takže to, co vám chci poradit, je zkusit, alespoň se o to pokusit, tím, že se budete snažit dát o sobě vědět ve třídě a prostřednictvím komentářů. Vím, že jsi člověk, který je ve třídě stále aktivní, myslím tím stále přítomný, ale nikdy nekomunikuješ. Udělalo by ti dobře, kdyby ses pokusil překonat tento blok, který se zjevně týká mnoha lidí a ukazuje ti, že "to není normální", ale pochází z něčeho většího, aby nás/vás rozladil. Pojďme tomu čelit. 

Student: Ahoj, Angele! Také se připojuji k poděkování za vše, co pro nás děláš, a využívám této lekce, abych ti řekl, jak moc si vážím Akademie, kterou jsi vytvořil. Sleduji vás už několik let, ale teprve před několika měsíci jsem se rozhodla připojit, četla jsem vaše knihy a nemohla se dočkat, až vydáte další. Když čtu vaše odpovědi ostatním studentům, přemýšlím o tom, kolik času jsem promarnil, zajímalo by mě, kdybych se přihlásil hned, jak by to dopadlo, na jaké úrovni bych teď byl, kdybych vás kontaktoval, místo toho jsem zůstal jako stín kroužit kolem vás, ale neměl jsem odvahu přihlásit se jednou provždy. Již několik měsíců aktivně sleduji přednášky v hodinách a čtu články. Už na začátku mi bylo jasné, že bez ohledu na to, jak dlouho znám vaše jméno nebo čtu vaše knihy, jsem stále anonymní osoba a je to tak správně, neznáte mě a nevíte, jestli mi můžete věřit. A tak jsem si mnul ruce a přemýšlel o tom, kolik času jsem promarnil, když jsem vás mohl sledovat od první chvíle, dát vám vědět o své existenci a o tom, jak moc jsem si vás a vaše učení oblíbil, jak hluboce jsem souhlasil s každým vaším slovem a argumentem, který jste tak brilantně vyložil. Přestanu se však litovat a dám si šanci představit se tím nejlepším možným způsobem. Přejdu k věci. Jak funguje postup kroků? Čím si student zaslouží postup ve Stupních? Při čtení a komentování je mi to jasné, ale je v tom ještě něco víc? Pokud mi můžete odpovědět, moc vám děkuji. 

Strana 5 z 11

Angel: Ahoj! Jsem ráda, že jsi sebral odvahu a konečně jsi s námi. Je důležité, že ses rozhodla pochopit můj pohled na věc a přijmout ho. Tolik lidí sem přichází a tvrdí, že jsou "uznávaní", jako by někdy udělali něco užitečného pro svět, aby byli mnou uznáváni.  

Naopak si mnohem více cením vašeho pokorného přístupu, tj. že chápete, že pokud mě znáte dva dny nebo deset let, ale teprve od včerejška jste se připojil k Akademii a představil se, znám vás teprve od včerejška. To je to, co si musíte myslet. Kromě všeho, od šestého smyslu až po telepatii, si nemysli nic jiného, skončíš jen u přesvědčování, že bych tě měl "analyzovat", jako by to byla moje povinnost, z níž bys pak měl prospěch jen ty. Měl bych tě snad analyzovat já, abych tě posunul dál, a ty bys při tom všem nic nedělal? Nebojte se, používám šestý smysl, abych o vás věděl, co potřebuji vědět, pokud vám mohu důvěřovat. Neměli byste to však používat jako záminku k tomu, abyste byli hloupí a neviditelní. Pokud o sobě chcete dát vědět, musíte udělat první krok, jinak budete v mých očích jen "jedním z mnoha", jedním z mnoha členů, kteří nechtějí mít odvahu, kteří nechtějí být součástí něčeho velkého, kteří se nechtějí nechat unášet. Jinak by si jich, kdyby chtěli, někdo všiml. To je moje představa! Pro mě je důležitý okamžik, kdy jste se rozhodli udělat krok vpřed a oslovit, dát o sobě vědět v ACD. Už před mnoha lety jsem se rozhodl, že pro mě se počítá pouze okamžik, kdy jste se přiblížili a dali o sobě vědět, pak už je jedno, jestli mě čtete jeden den nebo roky jako ducha, to patří jen vám. Jinými slovy, neměl bys nic vyžadovat, tak si to myslím já. Pokud něco chceš, musíš projevit zájem. Já po vás rozhodně nic nepožaduji, nepožaduji, abyste, pokud se dnes připojíte k ACD, mi museli slepě důvěřovat od prvního okamžiku, aniž byste mě znali, jen proto, že jsem Akademii založil před více než deseti lety, protože jste mě poznali až dnes, ne před deseti lety. Takže neočekávám, že mi budete věřit jen proto, že vím, že jsem ji založil před deseti lety, když jste mě ani neznali. Proč tedy očekáváte, že vám budu věřit jen proto, že mě čtete už nějakou dobu? Já vás neznám, to vy se musíte dát poznat, pokud o to opravdu stojíte. Jinak zůstaneme naprosto cizími lidmi, nikdo nás nenutí, abychom si důvěřovali. Zamysleme se však nad tím, kdo z naší nejednoty profituje - a kolik ztrácíme - a co bychom získali, kdyby každý z nás byl ochoten komunikovat a vytvořit tak pevnější svazek, když bychom všichni získali, kdybychom byli jednotní. To vše dohromady dává odpověď na vaši závěrečnou otázku. Jak postupovat při čtení a praktikování Kroků? Úplně první věcí je číst články a komentovat je, abyste mi dali najevo, že jste aktivní, přítomní, zajímáte se a angažujete. Druhou věcí je účast na hodinách, abyste ukázali, že jste ochotni pokračovat a projevili své odhodlání. Za třetí, ale ne méně důležitý, je obsah vašich komentářů, vaše sdílení, které ukazují, JESTLI se opravdu zajímáte a angažujete, nebo jestli necháváte komentáře "jen tak pro...", tj. abyste předstírali, že jste aktivní, ale necháváte prázdné komentáře, které nic neznamenají. Komentáře neschvaluje automatický bot, ale čtou je skuteční lidé. To znamená, že se svými komentáři rozhodnete sdílet své zkušenosti, svou duchovní vyspělost, úroveň svého vývoje, mnohem více, než si představujete, a mnohem více, než možná víte i vy. Pravdou je, že ve svých komentářích odhalujete svou zralost a vývoj mnohem více, než si myslíte, že jste napsali. Nejsou to jen "značková" slova, která píšete, co mě může "přitáhnout", ale to, co vykládáte, způsob, zdůvodnění. Nemusíte mě přitahovat, nemusíte ohromovat a působit. Buďte upřímní, sami sebou a s úmyslem se rozvíjet. To vás rozproudí! Ne zdání, ne snaha zapůsobit. To vše mi o vás prozradí mnohem víc, než si myslíte, a také mnohem víc, než o sobě víte. Vy však chcete věřit, že se tak děje pouze v pozitivním smyslu, tj. že když napíšete komentář, pak to nutně svědčí o vývoji a vyspělosti. No, to záleží komentář od komentáře! Bohužel se setkávám s lidmi, kteří komentují jen proto, aby se vyřádili a ani nevědí, co píší. Nebo prostě lidi, kteří tvrdí, že všemu rozuměli, ale v tom samém komentáři píšou věci, které ukazují, že nepochopili vůbec nic z toho, co četli. 

Stránka 6 z 11

Nebo lidé, kteří se prostřednictvím komentářů nepodělí o své vlastní myšlenky a zkušenosti, ale prostě jen shrnou přečtený článek v přesvědčení, že poučení pochopili, nebo napíší to, čem si myslí, že díky tomu budou vypadat vyspělejší. Pokud vás vyzývám, abyste komentovali články a vyjadřovali své myšlenky, není to proto, že bych vás neslyšel nebo neslyšel, co si myslíte... Dokážu rozpoznat, zda jsou vyprávěné zážitky pravdivé, zda jsou falešné, nebo zda se jedná o fantazie, o nichž je osoba, která je vypráví, přesvědčena, že jsou skutečné, a pevně věří, že říká pravdu, ale že jsou to fantazie. A vím, že vám to zní divně, ale rozhodl jsem se, že abychom se mohli posunout dál, musí to být sami studenti, kdo projeví zájem. To, co o vás slyším, mi nestačí, bylo by to pro vás příliš snadné! Chci, abyste mi dali vědět, kdo jste. Chci od vás závazek. Jinak, když musím všechno udělat já, je to pro vás příliš snadné a pro mě se to stává kontraproduktivní. Pokud musím dělat všechno, neučím vás vyvíjet se, jen vám dávám hotovou kaši a krmím vás, což není zralé dělat. V Akademii nenajdete hotovou kaši. Najdete tam dobré jídlo, dobře prostřené stoly, ale budete se muset činit. Najdete tam velkou útěchu a potravu, ale nebudou vám servírovat se lžící v ústech, vezměte si alespoň vidličku a obsluhujte se sami. Ano, je vám nabízeno dobré jídlo, ale pokud si ho chcete vychutnat, musíte jíst zdvořile. Po tom, co jsem řekl, buďte vždy přítomni na hodinách, se spojte a poznejte lektora, který vás bude zpočátku sledovat a který vám pomůže v prvních krocích na této cestě, než se dostanete k pokročilejším lekcím. Komentujte články, dávejte o sobě vědět a buďte přítomni. To je základ. Pokud budete slušní a uctiví, není důvod, proč byste neměli pokračovat.

Student: Děkuji za všechno, Angeli, dám ti odkaz na tuto otázku a dám ti svůj. Rozumím tomu, co máš na mysli, a uznávám, že jsme to my, kdo musí projevit zájem o tuto cestu, ale zajímalo by mě: přimhouřil jsi někdy nebo přimhouřil bys dnes oko nad někým z nás? To znamená, že byste člověka pronásledovali, i když se nevyjadřuje a nekontaktuje, pokud cítíte, že mu můžete důvěřovat?

Angel: V minulosti jsem kromě přivření očí přivřel všechny tři. Faktem je, že studenty velmi rád vedu dál, ale ze zkušenosti jsem se naučil, že když člověk do něčeho nevloží žádné úsilí, a přesto dostane všechno, nevezme si z těchto darů motivaci, aby začal vkládat úsilí, ale spíše se bude cítit odměněn za to, že nic nedělá, a bude věřit, že je to správná cesta. Čím více nic neděláte, tím více odměn dostáváte. Jsou věci, které vás musím naučit, především vás chci a musím naučit osamostatnit se, což je přesný opak toho, co vás učí všechny ostatní cesty, především samotná škola. Nikdo po vás nechce, abyste byli nezávislí! Jinak byste uměli žít a všechno si řídit sami! Ostatní pro vás vytvářejí závislosti, takže nemůžete udělat ani krok, aniž by vám to někdo dovolil. Být nezávislý znamená umět se rozhodovat sám, samostatně, aniž byste museli čekat na souhlas, protože pokud děláte správnou věc, i když vám nikdo nedá svolení, můžete ji udělat. Ale pouze pokud jste nezávislí! Nezávislost však nesmí být zaměňována za lhostejnost a neúctu k druhým, ještě hůře za neúctu k těm, kteří vám pomohli nebo pomáhají. Ale i na to bude čas a místo, abychom si o tom promluvili a lépe vysvětlili tento pojem. Jde o to, že vás nemohu naučit samostatnosti, když vás hned od začátku začnu krmit. A aby bylo jasno, učím vás všechno od základů, takže vám připravuji nejrůznější pokrmy; je jen na vás, abyste vzali do ruky vidličku a jedli. Pokud nedokážete ani to, nevím, proč byste se měli vydávat na tuto Cestu. V minulosti jsem udělal tu chybu, že jsem mnohokrát přivřel oči! 

Strana 7 z 11

A právě díky mnoha zkušenostem, s mnoha lidmi, které jsem vzal na palubu, jsem si uvědomil, že to byla chyba. Ubližuje to vám a ubližuje to všem. Proto na vaši otázku, zda bych i dnes přivřel oči nad někým, kdo není oddaný, odpovídám ne. Nezáleží na tom, jestli si myslíte, že jste důležitější než ostatní, jestli si myslíte, že bych pro vás měl udělat výjimku. Neexistuje žádný skutečný důvod, proč bych měl dělat výjimku pro vás nebo kohokoli jiného. Kdyby skutečně existoval důvod, proč udělat výjimku, byl bych ochoten o tom mluvit, ale v současné době, za všechny ty roky, se neobjevil jediný člověk, který by mě přiměl k tomu, abych si myslel, že bych mohl udělat výjimku. Vy to pozorujete ze svého úhlu pohledu, ale zkuste to na chvíli pozorovat z mého. Nově registrovaný uživatel se přesvědčuje, že si zaslouží vaši výjimku, po tisících lidí, kteří požadovali přesně to samé. Věřili byste prvnímu člověku, který se objeví? A především, jaký důvod by vás motivoval k tomu, abyste na "něj" přivedli člověka, který se nijak neangažuje, neprojevuje žádný zájem a nic vám nedokáže. Proč byste se měli cítit motivováni a poháněni k tomu, abyste se o něj bez jakékoliv motivace snažili? Odpověď je jednoduchá. Kdyby k tomu nebyl důvod, neudělali byste to. Jedná se o vážnou Cestu, ne o hru. Pokud se člověk necítí na to, aby dělal minimum, proč by si měl zasloužit přístup k pokročilejším naukám, které se nacházejí ve vyšších Stupních? To nedává žádný smysl. 

Student: Souhlasím a oceňuji vaši upřímnost, kterou každým dnem více a více poznávám jako velkorysost a dobročinnost. Všechno, co pro nás děláte, není poplatné době a jsem velmi zvědavý, jak vás poznám. Z toho, co píšete, se dozvídám, že se mnozí snažili využít vás a vaši velkorysost, myslím, že někteří lidé si pletou dobrotu s naivitou, a když k tomu přidám i to, že jste začal učit ve velmi mladém věku, mnozí se toho snažili využít a zahltit vás. Musela jste se chránit, udělala jste si kost, postavila jste si ochrannou zeď, abyste se nenechala zneužít, využít všemi těmi nevychovanci a tyrany, které jste na své cestě potkala. Tenhle svět je plný šílenců a mladí lidé se vždycky ukáží jako horší, je zázrak vědět, že mladé dívce jako ty záleželo na obecném blahu víc než na svém vlastním, dokázala jsi to ze všech sil. Pak o tom dospělí nemluví, při jiných příležitostech jsi nám vyprávěla, kolik starších lidí se tě snažilo využít, když jsi byla mladší. Ve své nevědomosti se divím, jak je možné, že jsem tvé jméno tolikrát zkřížila, ale nikdy jsem nenašla odvahu přihlásit se do Akademie, až před několika měsíci. Znám tě už asi deset let, pořád jsem viděla tvé jméno, tvé publikace, ale nic, neměla jsem odvahu, říkala jsem si "později, teď nejsi připravená, je to příliš náročné", kolik času jsem ztratila odkládáním. Kdybych se tak přihlásila dřív! Tohle slyšíš každý den, už máš trpělivost, už jsi s námi zavřela spoustu očí, i to třetí ahahah! 

Strana 8 z 11

Angel: Ahahah, ano, i to třetí jsem zavřel! Ironii stranou, schválně jsem žertoval o třetím oku právě proto, abych vysvětlil, že někdy člověk chce něco udělat tak moc, že raději nevidí pravdu. S odkazem na to, že někteří lidé nemají chuť se vyvíjet, můžeš je dokonce krmit, a kdybys jim mohl i pomáhat polykat, ale pravda je taková, že pokud nechtějí vynaložit ani to nejmenší úsilí, znamená to prostě, že se vyvíjet nechtějí. Takže všechna ta práce by pro ně neměla smysl a já jsem si díky zkušenostem uvědomil, že existují hranice, před kterými se musím zastavit i já, tj. nesmím dávat příliš mnoho, i když chci. To znamená, že konat dobro je jedna věc, pomáhat druhá, ale dělat příliš mnoho pro ty, kteří nechtějí vůbec hnout prstem, už není konání dobra, ale rychle skončíte na opačné straně. 

Důvod, proč jste se tolikrát setkali s mou cestou, ale nedokázali jste se jí chytit a učinit ji "svou vlastní", nedokázali jste se připojit k Akademii a začít svou cestu zde, navzdory všem příležitostem, které se vám naskytly, lze shrnout do dvou jednoduchých slov: nízká frekvence. Až do dnešního dne se vám díky ní dařilo držet se dál od Evoluce. Konečně se vám podařilo udělat tento velký krok a sebrat odvahu a dokázat si, že ano, můžete se vydat touto cestou a můžete ji praktikovat. Nemyslete si však, že jste již vyhráli: Nízká frekvence se vás bude nesčetněkrát snažit přimět, abyste to vzdali, odvést vaši pozornost, přivést vás na jiné myšlenky, přimět vás, abyste to vzdali. Bude vám vkládat do hlavy absurdní myšlenky, bude používat váš hlas, dokonce bude používat i ten můj... i když o tom nebudete vědět! A přiměje tě uvěřit pochybnostem, donutí tě padnout do pasti. Buďte silnější, nenechte se oklamat myšlenkami! Teď, když jste tady, nepromarněte tuto příležitost, buďte silnější. Zůstaňte zakotveni v ACD a dokažte, že jste tu z nějakého důvodu. Pochopte ho a staňte se tím, čím byste měli být. 

Student: Skvělá přednáška a skvělé odpovědi, Angele, jako vždy. Chvíli přemýšlím o tom, jak by bylo hezké tě poznat, i když jsi už při jiných příležitostech vysvětloval, že si vybíráš k seznámení jen studenty, kteří jsou zapsaní už nějakou dobu. Znovu opakuji, neděláte žádné výjimky? Setkáváte se někdy se studenty, kteří se na vašich stránkách právě zaregistrovali? Děkuji vám vždy za všechno. 

Angel: Ahoj! Dříve se to stávalo denně, protože jsem učila více naživo než online. V průběhu let se však mnohé vyvinulo, včetně zjištění, že trávit čas s lidmi, kteří si nezaslouží setkat se se mnou naživo, jim nepřináší nic dobrého, jak jsem doufala, že . Pokud vás žene jen zvědavost, velmi brzy to skončí. Jsem si vědom velké zvědavosti, ale zvědavost je něco, co má velmi malou cenu, a neměli byste se spoléhat jen na ni. Je to zájem o Evoluci, který by vás měl hnát kupředu. Jediné možnosti, jak se se mnou setkat naživo, jsou Turné, což jsou akce, na které zvu studenty, abych je učil Psychickou praxi naživo. Takže cvičíme, zažíváme psychiku, já živě přednáším. 

Strana 9 z 11

Strávil jsem však tolik času výukou základů naživo, kdy jsem musel na každé živé akci znovu a znovu opakovat základy, přestože byly v rámci Kroků napsány černé na bílém, že jsem si uvědomil, jak mi pořádání Živých turné jen proto, abych zopakoval základy již napsané v prvních Krocích, přestává dávat smysl. Na základě zkušeností z nekonečných živých turné za všechny ty roky jsem se rozhodl, že bych si měl více vážit svého času a úsilí naživo. Turné jsou příliš důležitá. Takže je třeba přijet připravený. Pokud přijdete na Turné, musíte umět meditovat, musíte umět alespoň trochu ovládat své myšlení, musíte mít zkušenosti s energií (které získáte meditací, Krok 1!) a musíte znát základy Akademie. Nezáleží na tom, jestli si myslíte, že toho tolik víte, jestli říkáte, že meditujete už léta a přicházíte z jiných cest, a pak byste ani nepoznali rozdíl mezi energií a aurou nebo nepoznali, jak se chová relaxace od apatie. Výlety se zvedly na vyšší úroveň, a i když vedu i výlety pro začátečníky, stále platí, že se musí naučit minimum základů z Akademie. Ale základy se nenaučíte za dva dny, nyní od studentů požaduji mnohem více, než je pozvu na živé setkání. Vše se odvíjí od praxe a odhodlání. Pokud se mám se studentem setkat naživo jen ze zvědavosti, je mi to jedno, nemám na to čas. Nejsem tu od toho, abych ztrácel čas. Ti, kteří mají zájem praktikovat, budou na této Cestě pokračovat, postupovat s učením, pokročí v Krocích, projeví zájem o studium a dříve, než si představují, se se mnou setkají naživo účastí na Praktickém turné. 

Chovejte se jako praktikující, dejte o sobě vědět, dejte o sobě vědět správným způsobem. Arogance se neodměňuje. A určitě najdete příležitost setkat se se mnou a učit se mému učení naživo. 

Studentka: Ahoj Angele, poznala jsem tě díky tvým knihám, moc ti děkuji za jejich napsání, protože mi opravdu hodně daly. Zamilovala jsem si tě od první chvíle, naprosto se mi líbí způsob, jakým se odhaluješ, odvaha vyprávět tyto zkušenosti a jít proti temnotě ve všech jejích podobách, měli bychom se od tebe hodně učit. Ptám se vás: budete psát další knihy? Připravují se už nové projekty? Děkuji vám za všechno, jste ohromná. 

Angel: Ahoj! Jsem rád, že jste díky mým knihám našel ACD, máte na mysli knihu Přijímáme vědomí mimozemšťanů nebo Pečeť minulých životů? Každopádně vám moc děkuji. Určitě napíšu další, nerozhoduji se předem, kterou knihu a kdy napíšu, prostě se to stane, podle toho, proč chci danou knihu vydat a vložit do toho úsilí, ale také "naléhavost" vydat ji brzy. Momentálně se věnuji Krokům a dělám teď hodně Live Tours, takže se věnuji těmto závazkům, nicméně nová kniha vám může zaklepat na dveře znenadání... Nevšímám si toho, kdy ji píšu, všímám si toho, kdy ji vydávám! Sledujte ACD a budete vždy informováni. 

Student: Ano, Angele, to určitě budu. Našla jsem si tě díky knihám Dejme si pozor na mimozemšťany a naučme se je rozpoznávat, ale moje další četba budou určitě Minulé životy. Od té doby, co jsem se přidala, nechci přestat meditovat, čtu Kroky s takovou touhou po poznání, jakou jsem nikdy předtím necítila, jsou báječné! Váš způsob psaní je fantastický, umožňuje mi pochopit každé téma, dokonce i ta, která mi vždy připadala příliš složitá, přicházíte a vysvětlujete mi je s odzbrojující jednoduchostí. Miluji váš styl a moc vám děkuji, nebýt vás , nikdy bych se k tomuto světu nepřiblížila, nikomu jsem nevěřila, s vámi se místo toho cítím v bezpečí a mám pocit, že mohu čelit jakémukoli strachu. Děkuji vám z celého srdce. 

Stránka 10 z 11

Angel: To mě velmi těší, opravdu si toho vážím. S četbou knih o minulých životech nespěchejte, byla jste velmi odvážná, že jste začala hned se svazky o Cizincích, a i když je to pro mnohé náročné čtení, je to naprosto správná volba. Udělali jste velmi dobře! Četba těchto knih věnovaných Krokům vám velmi pomůže prozkoumat psychický svět a mnohem lépe pochopit, jak funguje naše "realita", která není ničím jiným než projekcí, kterou stejně jako ostatní můžeme ovládat a utvářet, můžeme to prostřednictvím psychických praktik dělat i my. Využijte proto této touhy po činu a silné motivace a ponořte se do témat Kroků. Praktikujte a prožívejte! Mám z toho velkou radost!  

Student: Máte nějaké plány do budoucna ohledně současných stránek? Myslíte, že ji budete měnit? 

Angel: Rozhodně ano, mám spoustu projektů, na kterých pracuji, a podělím se o ně s vámi, až když svou práci dokončím. Stránky se neustále vyvíjejí a to nejlepší teprve přijde! Ale nechci nic předjímat, usilovně na tom pracujeme. Co vám mohu prozradit, je, že jsme otevřeni grafickým a funkčním návrhům, takže pokud byste chtěli přijít s nějakým novým nápadem, jsme připraveni naslouchat. Stačí nám je poslat v sekci "žádosti o aktualizaci platformy", kterou najdete, když kliknete pravým tlačítkem myši uvnitř jakéhokoli článku. Zobrazí se vám toto malé okénko, kde stačí vybrat poslední položku a napsat svůj návrh.



Student: Myslíte si, že se Akademie účastní příliš málo, příliš mnoho nebo vyváženě? 

Strana 11 z 11

Angel: Lidí není nikdy moc, myslím, že naše práce je vyvážená, nicméně vnější cenzura, která se snaží existenci Akademie skrýt, je zřejmá a mnoho studentů o ní mluví a vypráví své vlastní zkušenosti, pozorované na vlastní oči, týkající se cenzury vůči Akademii. Přesto je stránka stále velmi známá a mnoho lidí o nás mluví, je rozšířená po celé Itálii i v zahraničí, máme uživatele z celého světa. Musíme vzít v úvahu, že mnoho uživatelů nás čte a sleduje, aniž by se na stránkách registrovali, protože velká část materiálů ACD je přístupná i neregistrovaným uživatelům a ti necítí potřebu se registrovat. Ve skutečnosti však registrace na stránkách přináší mnoho výhod, například možnost seznámit se s ostatními registrovanými uživateli, možnost komunikovat s nimi a stýkat se, možnost vyprávět ve skupinách o vlastních duchovních zkušenostech a získat tak radu nebo potvrzení od ostatních registrovaných a podobně. Někteří lidé nemají zájem o skupinu jako takovou, ale pouze o mé učení, proto si myslím, že je fér nechat každého, aby se rozhodl sám, a pokud někdo chce projít první Kroky sám, může tak snadno učinit bez jakékoliv povinnosti registrace. Je však jasné, že ne všechny Kroky jsou přístupné neregistrovaným členům, takže pokud chtějí jít hlouběji do těch vyšších, měli by se zaregistrovat, ale jsou i tací, kteří se spokojí s těmi prvními, takže se u nich zastaví. Ti, kteří jsou na stránkách zaregistrováni, se mohou rozhodnout, že je bude sledovat Tutor, takže jejich učení bude snazší a orientace na našich stránkách bude také jednodušší, protože mohou kdykoli požádat o pomoc personál. Akademie se nesmírně rozrůstá a stále roste, takže lidé se budou i nadále registrovat a naše stránky se budou muset rozšiřovat a aktualizovat, takže se snažíme držet krok s dobou. Určitě bychom chtěli více zviditelnit naši činnost, takže bychom se všichni měli trochu více snažit o propagaci Akademie a o tom, aby se o ní dozvěděli ti, kteří ji potřebují, nebo ti, kteří mají zájem o cestu, kterou nabízíme. Všichni jsme velmi hrdí na to, jaká Akademie je a jak se bude postupem času vyvíjet. 

Student: Myslíte si, že v dlouhodobém horizontu přibude spousta nových věcí? 

Angel: Jsem si tím jistý. Nemám rád monotónní život a nechci to ani pro budoucnost Akademie, takže s naprostou jistotou bude spousta nových věcí díky vývoji mému, školy, kterou jsem vytvořil, a také studentů, kteří jsou její součástí! Na Akademii je stále něco nového. Čeká vás zábava, a to v tom pravém pozitivním slova smyslu. Tímto pro dnešek končím a přeji vám všem dobré pokračování. Pokud byste se mezitím chtěli zeptat na další otázky nebo zajímavosti týkající se mě nebo Akademie, můžete je všechny položit prostřednictvím okénka pro otázky, a to tak, že kliknete pravým tlačítkem myši na libovolnou stránku, na které se nacházíte, a poté kliknete na "Napsat otázku". Přeji všem hezký večer! 

Konec strany 11 na 11. Pokud se vám článek líbil, napište prosím níže komentář popisující vaše pocity při čtení nebo procvičování navrhované techniky.

221 komentáře
  • bionda
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:51 05/07/25

    Cara Angel è una fortuna poter commentare i tuoi articoli perchè oltre al commento possiamo scrivere nostre testimonianze che magari ci hanno turbate o rese felici e condividendo le nostre esperienze spirituali possiamo aiutare ed essere aiutati a nostra volta. Devo ammettere che mi sono iscritta alla tua Accademia solo dopo aver già letto tutti gli articoli del primo step perchè li trovavo talmente interessanti che non sono riuscita a fermarmi. Finchè navigando nel sito ho capito che sarebbe stato meglio iscrivermi per essere seguita ed avere maggiori opportunità. Devo anche aggiungere che inizialmente non capivo l'importanza di lasciare un commento e mi limitavo solo a leggere o a lasciare brevi considerazioni. Ora seguo e pratico quotidianamente ma non perchè sia obbligata, bensì perchè ne traggo benefici. Le giornate ora sono ricche di novità e le notti sono più serene. Grazie Angel a domani.

  • aceba
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    13:08 03/07/25

    Trovo molto giuste ed interessanti le risposte di Angel alle domande degli studenti. L'impegno di ogniuno di noi è fondamentale per far crescere il sito e far conoscere l'Accademia, io personalmente ho fatto iscrivere anche una delle mie due figlie e anche lei è molto felice di far parte dell'Accademia. Un Valore aggiunto secondo me è proprio il fatto che gli steps siano vincolati alla lettura, commento di ciascuna lezione e meditazioni. Come per qualsiasi scuola ci vuole un feedback altrimenti l'insegnate è come se facesse lezione da sola e non conoscendo anche gli scogli che ogni studente può incontrare può non venire a conoscenza delle nostre difficoltà. Ci sono argomenti difficili da capire e anche le meditazioni e gli esercizi impegnativi se si vuole riuscire a seguire.

  • moca
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:37 21/06/25

    In effetti anche io sono piuttosto timida ma nel percorso che ci propone ľ accademia, mi sono ritrovata a dover dare delle risposte e ,questa richiesta, mi ha obbligato a pensare in modo più approfondito. Mi accorgo che il percorso intrapreso mi aiuta molto ad avere più chiarezza interiore, a prendere coscienza , faccio ancora fatica a scrivere i miei pensieri ma so che scrivendo mi si chiariscono tante cose. In più è chiaro che leggere le domande degli altri studenti fa molto bene sia per capire che non sono la sola piena di dubbi, sia per avere risposte ai dubbi stessi.

  • chantal
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:39 11/06/25

    Bellissime parole. Per un sacco di tempo ho pensato che restare invisibile fosse la normalità per me, poi ho capito che è una corazza che ci costruiamo da soli. La condivisione è molto importante, soprattutto per chi ha difficoltà come me ed è un po' introverso nel partecipare alle elezioni. Nonostante io legga i contenuti e pratichi solo ora con una certa costanza le varie pratiche meditative, mi sono accorta che effettivamente non è sufficiente per evolversi spiritualmente. E che purtroppo il low fa in modo di riempirci le giornate sempre pieni di altri impegni superflui impedendoci così di pensare alla nostra crescita spirituale.

  • mirko97
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    19:49 23/05/25

    Anch'io ho sempre preferito restare nell'ombra e leggere senza commentare, nell'ultimo periodo però sono cambiato e mi trovo completamente d'accordo con Angel. Ho seguito l'accademia su youtube per diversi anni, senza però avere il "coraggio" di iscrivermi e iniziare realmente il percorso, non so neanch'io il perchè in fondo ho provato molte esperienze che mi hanno confermato che "questo mondo" è reale. Concordo pienamente sul punto delle pappine pronte, qualcosa si deve pur dire per iniziare, ma se si danno tutte le informazioni subito spesso non gli viene dato valore, c'è bisogno di tempo e impegno per capire realmente e vedere quanto sia prezioso questo sapere.

  • Erika Sun☀️☀️
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:27 20/05/25

    Ho paura che il tempo non basti per sapere tutto quello che c’è da scoprire da sapere su di noi😭Il tempo è troppo tiranno

  • emanuele.
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    19:23 20/05/25

    Belli questi articoli dove possiamo conoscere meglio la nostra maestra spirituale! Anche io ho conosciuto Angel tramite il libro "Prendiamo Coscienza degli Alieni" ma non mi sono sentito pronto a continuare la lettura e ho poi deciso di iscrivermi in Accademia ed iniziare il percorso spirituale, poi ci sarà il tempo per approfondire tutto. Bello sapere che ci sono tour dal vivo e penso sia giustissimo che chi partecipa abbia un minimo di basi, dato che si possono acquisire anche a casa con impegno. Apprendo anche come sia importante non solo scrivere commenti, ma anche renderli realmente "nostri" aprendoci a quello che davvero pensiamo e alle eventuali esperienze avute. Comunque l'impegnarsi è la base di questo percorso, si possono avere anche grandi potenzialità ma senza impegno non si va da nessuna parte.

  • Elysa
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    22:52 18/05/25

    Anch'io ho scritto poco fino ad ora, solo perché sono un po' chiusa ma ho capito l'importanza dei commenti. A volte ho paura di scrivere cose poco interessanti o a volte non saprei cosa commentare se non "sono d'accordo con te" , per questo motivo sono abbastanza silenziosa. Mi hai già negato un articolo dentro il secondo step, spero non accada ancora, mi impegnerò a commentare di più. Grazie

  • Erika.
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:21 11/05/25

    La prima volta che ho letto questo articolo ho avuto modo di comprendere profondamente l'importanza del condividere e dell'interagire con la classe, e questo ha cambiato il mio modo di fare. Sono davvero contenta di aver cambiato il mio atteggiamento perché questo mi ha permesso di aprirmi agli altri e di fare la conoscenza di persone meravigliose. Grazie a questo articolo ho anche imparato a condividere meglio quello che sento, riuscendo ad esprimere meglio a parole le emozioni. Grazie di tutto ❤

  • Nis
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    09:42 27/04/25

    Non credevo facessi tour dal vivo e tanto meno dessi lezioni faccia a faccia. Nel mio immaginario pensavo volessi nascondere la tua indennità ma grazie a questo articolo ora ho un'altra visione dell'accademia. Sopratutto quando metti in chiaro di rispondere in maniera sincera ai commenti. Devo ammettere che inizialmente rispondevo in maniera sincera agli articoli, poi nella mia mente si sono creati dei dubbi e rispondevo un po in maniera vaga. Ora invece che ho maturato una nuova consapevolezza sono molto più che serena a condividere i miei pensieri, riflessioni e punti di vista. Mi hai fatto venir voglia ancor di più di continuare a praticare ed a migliorarmi ogni giorno sempre di più. Grazie infinite

  • cristina
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    00:11 18/04/25

    La prima volta che scoprii ACD, ero entusiasta e molto curiosa anzi troppo, infatti divoravo gli articoli ma non lasciavo se non in alcuni commenti pieni, in cui facevo capire di aver compreso quello che stavo leggendo, infatti alcuni articoli non mi erano stati dati accesso e a quei tempi non ne compresi il motivo. Quando tornai per la 2 volta, decisi di riprendere tutto da capo e far parte della classe, seguendo e facendo domande quando riuscivo. Capii che certe cose non le ebbi comprese prima, era come leggerle la prima volta, infatti i miei commenti erano molto ma molto diversi da quelli di anni prima, erano più pieni, più coscienti riguardo a quello che leggevo, mi sorgeva e sorgono domande da fare in classe. Quindi ho compreso quanto sia giusto la scrematura degli studenti, quanto sia importante essere attivo e far capire che CI SEI E STAI CAPENDO.

  • Erika.
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    20:17 09/04/25

    "Diventa invece molto più importante farsi sentire e farsi notare quando si è d'accordo, quando vi è ragione di unirsi, quando finalmente c'è qualcosa che può portare unione" parole meravigliose!!! Grazie Angel per tutto quello che hai fatto e che fai e grazie per la grandissima saggezza racchiusa in queste righe. Mi hai dato modo di riflettere su tante cose, soprattutto sul mio modo di interagire con la classe e mi hai fatto capire che devo abbattere le mie barriere ed aprirmi anche con gli altri. Grazie di cuore.

  • Amy291
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:38 01/04/25

    Sto avendo un po’ di difficoltà a commentare questo articolo, non capisco perché, non so bene cosa scrivere. Concordo sul discorso che siamo sempre pronti a criticare ma quando c’è da fare complimenti siamo sempre un po’ restii. Concordo anche su come la pensa Angel, se vogliamo impegnarci e farci conoscere spetta a noi darci da fare, anche perché siamo stati noi che di nostra volontà ci siamo iscritti e lei ci sta offrendo le sue conoscenze e insegnamenti, non è stata lei a cercare noi. Giusto anche commentare gli articoli ed essere presenti a lezione, altrimenti come potrebbero sapere se una persona sta proseguendo o meno. Sto pensando mentre rileggo cosa ho scritto che forse è proprio perché sono d’accordo su tutto che non sapevo cosa scrivere, e qui torniamo al discorso di prima che è un programma oscuro fatto per creare disunione…

  • maddy63
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:09 31/03/25

    Devo dire che commentare gli steps mi viene ancora difficile. Non trovo le parole giuste per esprimere quello che provo leggendoli. Per me è importantissimo averti trovata Angel e sono molto grata ai tutor che ci seguono e rispondono alle nostre domande. Grazie sempre di esistere

  • ooguway
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    12:27 31/03/25

    Il programma sulla disunione è verissimo! Diamo per scontato tutto quello che fanno gli altri per noi la famiglia, i genitori, i figli, gli amici, il capo (non ne parliamo) e critichiamo subito, anche non apertamente, magari una dimenticanza. E così via con una catena di eventi infiniti (io mi ritrovo in questa situazione proprio in questo preciso periodo) il cui risultato è uno spreco infinito di energie da entrambe le parti! In questo modo il programma ha vinto: ti ha fatto perdere tempo prezioso. Sono arrivata da tanto a questa conclusione e per tacere (poichè compreso quanto innanzi) devi essere solido, centrato. Io uso l'espressione "sono buona per scelta". Costa fatica, lavoro, autocritica e voglia di migliorare te stesso e chi ti sta attorno. Per questo ho cambiato le mie abitudini affinchè la meditazione avesse il posto che merita e potessi utilizzare tempo ulteriore per commentare, imparando a farlo in modo chiaro e scorrevole ma soprattutto sincero. Ritengo questa è una grande opportunità per noi studenti. Ancora grazie dal profondo del cuore.