arrow-up-circle
Vyberte část textu, kterou chcete objasnit (max. 80 slov).
Step 2 - N° 30

Angel Jeanne a A.C.D. - Jak pokračovat na Psychické Cestě, živé Prohlídky a další (2. část)

Tento článek byl dočasně přeložen pomocí online překladače. Původní článek je v italštině. Pokud nám chcete pomoci vylepšit překlad do vašeho jazyka, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@accademiadicoscienzadimensionale.it nebo prostřednictvím chatu na ACD. Děkujeme vám.

Immagine che contiene arte, schermata, Viso umano, donna

Il contenuto generato dall'IA potrebbe non essere corretto.

Strana 1 z 11

Studentka: Ahoj Angele! Moc vám děkuji za to, že jste mě přijali do této přednáškové skupiny, a jsem ráda, že vám mohu napsat své otázky naživo a využít vaší dostupnosti k zodpovězení všech našich pochybností či zvědavostí. No, otázka, která se mě obzvláště týká, je tato. Co očekáváte od studentů?

Angel: Dobrý den, jsem rád, že vás poznávám! Od studentů očekávám, že budou brát tento Kurz vážně, ne jako pouhé čtení nebo jako skupinu přátel, kde si napíšete pár keců, když se nudíte nebo když je vám smutno, tedy skupinu, kde se ozýváte jen tehdy, když nemáte co dělat nebo jen když si vzpomenete. Tohle není skupina přátel, není to seznamka, kde můžete hledat falešnou spřízněnou duši, a není to nic, co najdete na jiných stránkách nebo skupinách, které si říkají duchovní, ale kromě názvu na nich nic duchovního není. Toto je Psychická cesta! Od studentů očekávám, že budou praktikovat, že se rozhodnou brát ji vážně, že se odhodlají k tomu, aby získávali zkušenosti, rozvíjeli své schopnosti, rozbíjeli jakoukoli překážku, která se před nimi objeví, aby je přiměla ke špatnému kroku nebo ke změně stavu mysli. Od studentů očekávám, že pochopí, co je to Stezka, co je to Akademie. Je to Akademie psychických umění a od studentů, kteří mají v úmyslu rozvíjet své psychické schopnosti, neočekávám nic jiného. 

Student: Ahoj Angele, děkuji ti za tuto příležitost. Vždycky jsem byl plachý člověk, který si nerad všímá, mnohem raději zůstávám neviditelný. Když jsem si přečetl tvá slova, dodalo mi to odvahu a rozhodl jsem se ti poprvé napsat, možná první z dlouhé řady, pokud se nebudu obtěžovat. Velmi na mě zapůsobilo, když jste řekl, že bychom si měli být všímáni, že pokud máme zájem, měli bychom dát najevo, že tu jsme, možná naivně nebo možná proto, abych zůstal ve své komfortní zóně, jsem si vždycky myslel, že bych si neměl být všímán vámi a že bude lepší zůstat neviditelný. Po vaší odpovědi druhému studentovi si uvědomuji, že jsem se možná celou dobu mýlil, a zajímalo by mě, co si o tom myslíte vy. Možná považujeme za samozřejmé, že musíte vědět, kdo jsme, nebo je to možná technologie, která mezi námi vytváří odstup a dává nám pocit, že ať už vám píšeme, zanecháváme komentáře nebo ne, nic to nemění, jen zíráme na obrazovku. Omlouvám se, pokud jsem se rozpovídal dlouze. 

Angel: Ahoj! Především je to dobrá příležitost začít se představovat, takže jsi udělal dobře, že ses jí chopil. Příležitosti by se neměly promarnit. Naprosto chápu myšlenku, kterou jste přednesl, jednak proto, že chápu, že je velmi snadné považovat za samozřejmé, že vás druhá(é) osoba(y) zná a chápe(jí), aniž byste se musel(y) odhalovat, ačkoli není důvod považovat to za samozřejmé (pokud se nezviditelníte, ostatní vás nepoznají, nevěřte, že jsou to vždy druzí, kdo musí udělat krok, že se o vás zajímají, jako by museli vynaložit úsilí, aby se o vás dozvěděli), a protože rutina, spěch při vyřizování věcí, samotná obrazovka vám berou čas a svědomí a dávají vám zapomenout, jak důležité je vystoupit a odhalit se. Chápu, že na jedné straně vám čtení Kroků na obrazovce dělá dobře, tj. nutí vás věřit, že protože při čtení Kroků s nimi souhlasíte nebo o nich přemýšlíte a cítíte se s nimi spřízněni, měly by se tyto pocity okamžitě přenášet přes počítač a ostatní by měli vědět, co cítíte a co si myslíte, aniž byste pro to museli cokoli udělat. Ale tak to samozřejmě není a ve skutečnosti jsem opačného názoru. Totiž že pokud chci někomu dát najevo, co cítím a co si myslím, neměl bych předpokládat, že by se ten druhý měl starat o to, aby si o mně něco zjistil, nebo mi brát informace z úst, ale že jsem to spíše já, kdo by měl vystoupit a říci, co si myslím a cítím.

Strana 2 z 11

Pokud s něčím, co bylo řečeno, souhlasím, nemám pouze přikyvovat, ale využít příležitosti a ocenit druhého člověka nebo mu říci, proč s ním naprosto souhlasím. Obecně jsme si mnohem více zvykli "mluvit", pokud se nám něco nelíbí, nebo najít odvolání, která nám ve skutečnosti nevadí, ale přeháníme je, jen abychom měli o čem mluvit, v negativním smyslu. Když je co kritizovat, každý je v první linii. Když však někdo souhlasí, jednoduše mlčky přikyvuje. To samozřejmě není normální a je to negativní program vytvořený speciálně proto, aby nás udržel nejednotné. Nejen zde v ACD, ale chápáno jako celé lidstvo, mlčky přikyvovat, když někdo souhlasí, a "vykřikovat" své myšlenky, když někdo nesouhlasí, pouze vytváří nejednotu, a to na všech frontách lidských vztahů. Za každou maličkost se na bližního vrháme, když je něco negativního, ale když s něčím souhlasíme, něco se nám líbí nebo bychom chtěli někomu poděkovat, mlčíme, stydíme se a v nejlepším případě přikyvujeme, pak němě mlčíme. To je negativní program, který vytváří nejednotu! Nyní se tento problém opakuje i zde, a dokonce i na internetu. Podívejte se, jak snadné je založit si profil na sociálních sítích a jít a psát negativní komentáře pod příspěvky lidí. A jak obtížné je používat tytéž sociální sítě ke sdělování pozitivních zpráv, ať už proto, že se k tomu necítíte být vedeni nebo motivováni (mnohem lepší je ztrácet čas tichým prohlížením cizích příspěvků a/nebo klikáním na nelíbí se mi to a/nebo kritizováním cizích příspěvků), nebo proto, že když napíšete něco hezkého, dostane se vám pod váš příspěvek příval negativních komentářů od jiných lidí. Je to jen příklad, abyste pochopili, že třeba napíšete příspěvek, který se líbí 100 lidem, ale udělají to potichu a ani se jim nelíbí, protože "když se jim to líbí, nemusíte to říkat ani dávat najevo, stačí si to myslet!" A pak se ze 100 lidí, kterým se to líbí, možná jeden přihlásí a dá lajk (páni, jaká snaha!) a pak se objeví záplava 10 negativních komentářů, kterých je sice velmi málo ve srovnání s těmi 100 pozitivními, ale těch 10 negativních komentářů je vidět, protože byly napsány, zatímco těch 100 pozitivních komentářů je neviditelných, protože... byly jen myšleny. A tak jsou bohužel bezcenné. Stejný mechanismus působí na živý každodenní život a působí i na všechno ostatní. Jde o to, že nejde jen o nedostatek času nebo chuti, ale za tímto blokem psaní, slyšení nebo povšimnutí se skrývá mnohem víc. Je tu něco, co vám chce zabránit v růstu. Nejde jen o opačné extrémy, jinými slovy, nejde jen o to, aby si vás někdo všiml až do té míry, že se stanete slavnými; aby si vás někdo všiml, nejde jen o to, aby si vás všimli ti správní lidé, které můžete potkat v jakékoli situaci, i ti, s nimiž byste nepočítali a od nichž byste nic neočekávali. Na druhou stranu existují lidé, kteří se zoufale snaží zviditelnit, ale volí špatný přístup, takže místo toho, aby si jich někdo všiml, jak doufali, nakonec spadnou na opačnou stranu, tedy udělají špatný dojem a působí negativně. Když se podíváme na tyto příklady, pak ti nejskromnější lidé mají tendenci se skrývat a chtějí být neviditelní, protože nechtějí vypadat jako ti předchozí, ale aby nespadli do této extrémní strany, pak se nakonec schovají a spadnou do přesně opačného extrému, čímž také udělají chybu. Akademie není jen stránka, na které si můžete přečíst články; je to cesta tvořená praxí, ale také sdílením, vzájemnou pomocí, je to skupina lidí, kteří se každý den podporují a pomáhají si. Není to parta čtyř koček, které se navzájem znají a vědí o sobě všechno, a možná právě to je děsivé! To, že nejsme 4 kočky a že nejsme ty malé skupinky Low, kde každý ví všechno o každém a jsou to jen drby. Je nás tady tolik, ale právě proto to funguje, protože s tolika z nás je to rozdíl. Když je nás čtyři, neuděláte vůbec nic, proto se skupiny rozpadají, samy se ničí, protože stačí maličkost, aby se všechno rozpadlo a členové se pohádali, hlavně kvůli těm, kteří otevírají pusu, jen když mají co kritizovat, a nikdy nepromluví, když mají říct něco hezkého. Takhle skupiny končí, ničí se vlastníma rukama. 

Stránka 3 z 11

V Akademii platí také pravidla, jak se naučit dobře chovat k ostatním, protože je nás hodně, ne čtyři, a když je nás hodně, je těžší se všemi vycházet, protože najdete velmi rozdílné lidi s velmi rozdílným věkem, zkušenostmi a zázemím. A právě proto Akademie funguje a je nesmírně záviděna a napadána. Pokud však tato obrovská škola, skupina a rodina funguje, je to proto, že existují pravidla, která je třeba respektovat, pravidla chování, úcty k ostatním, a důležitost je přikládána komunikaci. Pokud všichni mlčí, nikdo nemůže souhlasit s tím, co říká druhý, protože nikdo nemluví. Víte, co mám na mysli? Mlčet a být neviditelný není řešení, i když jsme v duchu přesvědčeni, že ano. Člověk musí vědět, jak se odhalit, a musí se také rozhodnout, že se odhalí dobře, to znamená, že bude komunikovat správným způsobem, s respektem k druhým a s opravdovým záměrem vyvíjet se, růst a přimět k růstu ty, kteří budou náš hlas číst nebo poslouchat, a ne mluvit bez znalosti věci nebo mluvit jen proto, abychom druhé kritizovali. Když je nás mnoho, snáze také vznikají nesrovnalosti, a proto je nutné všem připomínat důležitost respektu k druhým. Někdy zapojení se do zbytečné kontroverze opravdu není tak důležité, jak se nám může zdát. Vždy mějte na paměti toto. Ve skutečnosti není tak důležité pouštět se do kontroverze, když s něčím nesouhlasíte. Mnohem důležitější je naopak dát o sobě vědět a být zaznamenán, když souhlasíte, když je důvod se sjednotit, když konečně existuje něco, co může přinést jednotu. Pokud začnete uvažovat tímto novým způsobem, uvědomíte si, že mnoho věcí ve vašem životě změní perspektivu, protože budete přikládat větší význam užitečným věcem a méně významu promarněnému času. Nemůžeme se vždy a ve všem shodnout, ale není třeba dělat válku z každé blbosti, se kterou nesouhlasíte. Komunikace je krajně nevyvážená a bude taková, dokud budeme dávat velký hlas nesouhlasu a naprosté mlčení souhlasu a jednotě. Přitom chápu, co píšete o tom, že "možná je to právě technika, která mezi námi vytváří odstup a dává nám pocit, že ať už vám napíšeme, necháme komentář nebo ne, nic to nemění, jen zíráme na obrazovku", nicméně užitečnost a pohodlnost online stránek nabízí možnost vzájemné komunikace, což by například kniha nedokázala. Kdybyste stáli na místě a prostě mi četli v knižní podobě, listovali v ní v rukou, mohli byste pouze listovat stránkami; nemohli byste však vyjádřit své myšlenky, nemohli byste říci, zda souhlasíte, nebo nesouhlasíte, protože byste neměli jak komunikovat. Neexistovala by žádná komunikace oběma směry, mohli byste pouze číst. Pokud čtete knihu, nemůžete vyložit své myšlenky, není k tomu žádný nástroj, takže vše, co si myslíte a cítíte, když čtete knihu, je "zbytečné", protože to zůstává pouze ve vaší mysli a svět nebo prostě druhá osoba se nikdy nedozví, co byste chtěli říct nebo co jste při čtení cítili. Založil jsem Akademii a postupem času se rozšířila na síť Hathor, která dává všem studentům možnost komunikovat. Ale komunikovat neznamená jen hádat se nebo mluvit dokola nebo jen tehdy, když máte na srdci něco negativního! Komunikovat by se mělo i tehdy, když nemáte nic špatného na srdci, bez výmluv a bez hledání chlupů ve vajíčku, abyste se cítili oprávněni mít co říct. Mluvit můžete i bez výmluv! Máte právo mluvit, i když nemáte nic špatného na srdci! Dejte si právo komunikovat, i když nemáte v úmyslu být kontroverzní. Nebuďte lvem na klávesnici, buďte lvem ve skutečnosti, abyste se postavili za své ideály a bránili lidi, se kterými souhlasíte! 

Strana 4 z 11

Můžete vyprávět, nebo se ptát, zkrátka můžete sdílet. Ale musíte chtít, tím, že se rozhodnete tento blok překonat. Pak platí, že je málo času, platí, že jsme každý den pohlcováni událostmi, které jsou do našich životů umístěny záměrně, aby nám kradly čas a bránily nám dělat věci, které jsou pro nás i pro druhé skutečně užitečné, jako je právě odhalení a vylíčení zkušenosti, kterou by mohli sdílet i ostatní (v tom smyslu, že s ní budou souhlasit) a otevřít oči někomu, kdo, aniž by to věděl, má úplně stejnou zkušenost jako vy, možná dokonce ve stejný den ve stejnou dobu... a kdo by se to nikdy nedozvěděl, kdybyste se o svou zkušenost nepodělili. Proto to, zda píšete komentáře pod články na ACD, nebo ne, hodně mění. Mění se to proto, že se můžete rozhodnout, zda dáte lidem najevo, že jste spojeni se skupinou a vlnou, která hýbe, nebo zda budete neviditelní a odtažití, jako byste nebyli její součástí. Mění se to proto, že když dáte najevo, že vás slyší, že si vás všimli, že o vás mají zájem, ze zřejmých důvodů zjistíte, že se posouváte kupředu mnohem víc, než kdybyste byli neviditelní, protože byste prostě zůstali na místě, kde jste teď, a do značné míry byste tam uvízli. Je to nevyhnutelné. Také proto, že toto je v první řadě Cesta psychických umění, a pokud se chcete v učení posunout dál, nežádá se od vás nic víc, než abyste byli přítomni a projevili zájem. K tomu je však samozřejmé, že se musíte pokusit překonat ostych, jinak zůstanete navždy zaseknutí. A to by byla škoda, protože byste přišli o mnoho příležitostí a zkušeností, které byste získali, kdybyste se přihlásili. Takže to, co vám chci poradit, je zkusit, alespoň se o to pokusit, tím, že se budete snažit dát o sobě vědět ve třídě a prostřednictvím komentářů. Vím, že jsi člověk, který je ve třídě stále aktivní, myslím tím stále přítomný, ale nikdy nekomunikuješ. Udělalo by ti dobře, kdyby ses pokusil překonat tento blok, který se zjevně týká mnoha lidí a ukazuje ti, že "to není normální", ale pochází z něčeho většího, aby nás/vás rozladil. Pojďme tomu čelit. 

Student: Ahoj, Angele! Také se připojuji k poděkování za vše, co pro nás děláš, a využívám této lekce, abych ti řekl, jak moc si vážím Akademie, kterou jsi vytvořil. Sleduji vás už několik let, ale teprve před několika měsíci jsem se rozhodla připojit, četla jsem vaše knihy a nemohla se dočkat, až vydáte další. Když čtu vaše odpovědi ostatním studentům, přemýšlím o tom, kolik času jsem promarnil, zajímalo by mě, kdybych se přihlásil hned, jak by to dopadlo, na jaké úrovni bych teď byl, kdybych vás kontaktoval, místo toho jsem zůstal jako stín kroužit kolem vás, ale neměl jsem odvahu přihlásit se jednou provždy. Již několik měsíců aktivně sleduji přednášky v hodinách a čtu články. Už na začátku mi bylo jasné, že bez ohledu na to, jak dlouho znám vaše jméno nebo čtu vaše knihy, jsem stále anonymní osoba a je to tak správně, neznáte mě a nevíte, jestli mi můžete věřit. A tak jsem si mnul ruce a přemýšlel o tom, kolik času jsem promarnil, když jsem vás mohl sledovat od první chvíle, dát vám vědět o své existenci a o tom, jak moc jsem si vás a vaše učení oblíbil, jak hluboce jsem souhlasil s každým vaším slovem a argumentem, který jste tak brilantně vyložil. Přestanu se však litovat a dám si šanci představit se tím nejlepším možným způsobem. Přejdu k věci. Jak funguje postup kroků? Čím si student zaslouží postup ve Stupních? Při čtení a komentování je mi to jasné, ale je v tom ještě něco víc? Pokud mi můžete odpovědět, moc vám děkuji. 

Strana 5 z 11

Angel: Ahoj! Jsem ráda, že jsi sebral odvahu a konečně jsi s námi. Je důležité, že ses rozhodla pochopit můj pohled na věc a přijmout ho. Tolik lidí sem přichází a tvrdí, že jsou "uznávaní", jako by někdy udělali něco užitečného pro svět, aby byli mnou uznáváni.  

Naopak si mnohem více cením vašeho pokorného přístupu, tj. že chápete, že pokud mě znáte dva dny nebo deset let, ale teprve od včerejška jste se připojil k Akademii a představil se, znám vás teprve od včerejška. To je to, co si musíte myslet. Kromě všeho, od šestého smyslu až po telepatii, si nemysli nic jiného, skončíš jen u přesvědčování, že bych tě měl "analyzovat", jako by to byla moje povinnost, z níž bys pak měl prospěch jen ty. Měl bych tě snad analyzovat já, abych tě posunul dál, a ty bys při tom všem nic nedělal? Nebojte se, používám šestý smysl, abych o vás věděl, co potřebuji vědět, pokud vám mohu důvěřovat. Neměli byste to však používat jako záminku k tomu, abyste byli hloupí a neviditelní. Pokud o sobě chcete dát vědět, musíte udělat první krok, jinak budete v mých očích jen "jedním z mnoha", jedním z mnoha členů, kteří nechtějí mít odvahu, kteří nechtějí být součástí něčeho velkého, kteří se nechtějí nechat unášet. Jinak by si jich, kdyby chtěli, někdo všiml. To je moje představa! Pro mě je důležitý okamžik, kdy jste se rozhodli udělat krok vpřed a oslovit, dát o sobě vědět v ACD. Už před mnoha lety jsem se rozhodl, že pro mě se počítá pouze okamžik, kdy jste se přiblížili a dali o sobě vědět, pak už je jedno, jestli mě čtete jeden den nebo roky jako ducha, to patří jen vám. Jinými slovy, neměl bys nic vyžadovat, tak si to myslím já. Pokud něco chceš, musíš projevit zájem. Já po vás rozhodně nic nepožaduji, nepožaduji, abyste, pokud se dnes připojíte k ACD, mi museli slepě důvěřovat od prvního okamžiku, aniž byste mě znali, jen proto, že jsem Akademii založil před více než deseti lety, protože jste mě poznali až dnes, ne před deseti lety. Takže neočekávám, že mi budete věřit jen proto, že vím, že jsem ji založil před deseti lety, když jste mě ani neznali. Proč tedy očekáváte, že vám budu věřit jen proto, že mě čtete už nějakou dobu? Já vás neznám, to vy se musíte dát poznat, pokud o to opravdu stojíte. Jinak zůstaneme naprosto cizími lidmi, nikdo nás nenutí, abychom si důvěřovali. Zamysleme se však nad tím, kdo z naší nejednoty profituje - a kolik ztrácíme - a co bychom získali, kdyby každý z nás byl ochoten komunikovat a vytvořit tak pevnější svazek, když bychom všichni získali, kdybychom byli jednotní. To vše dohromady dává odpověď na vaši závěrečnou otázku. Jak postupovat při čtení a praktikování Kroků? Úplně první věcí je číst články a komentovat je, abyste mi dali najevo, že jste aktivní, přítomní, zajímáte se a angažujete. Druhou věcí je účast na hodinách, abyste ukázali, že jste ochotni pokračovat a projevili své odhodlání. Za třetí, ale ne méně důležitý, je obsah vašich komentářů, vaše sdílení, které ukazují, JESTLI se opravdu zajímáte a angažujete, nebo jestli necháváte komentáře "jen tak pro...", tj. abyste předstírali, že jste aktivní, ale necháváte prázdné komentáře, které nic neznamenají. Komentáře neschvaluje automatický bot, ale čtou je skuteční lidé. To znamená, že se svými komentáři rozhodnete sdílet své zkušenosti, svou duchovní vyspělost, úroveň svého vývoje, mnohem více, než si představujete, a mnohem více, než možná víte i vy. Pravdou je, že ve svých komentářích odhalujete svou zralost a vývoj mnohem více, než si myslíte, že jste napsali. Nejsou to jen "značková" slova, která píšete, co mě může "přitáhnout", ale to, co vykládáte, způsob, zdůvodnění. Nemusíte mě přitahovat, nemusíte ohromovat a působit. Buďte upřímní, sami sebou a s úmyslem se rozvíjet. To vás rozproudí! Ne zdání, ne snaha zapůsobit. To vše mi o vás prozradí mnohem víc, než si myslíte, a také mnohem víc, než o sobě víte. Vy však chcete věřit, že se tak děje pouze v pozitivním smyslu, tj. že když napíšete komentář, pak to nutně svědčí o vývoji a vyspělosti. No, to záleží komentář od komentáře! Bohužel se setkávám s lidmi, kteří komentují jen proto, aby se vyřádili a ani nevědí, co píší. Nebo prostě lidi, kteří tvrdí, že všemu rozuměli, ale v tom samém komentáři píšou věci, které ukazují, že nepochopili vůbec nic z toho, co četli. 

Stránka 6 z 11

Nebo lidé, kteří se prostřednictvím komentářů nepodělí o své vlastní myšlenky a zkušenosti, ale prostě jen shrnou přečtený článek v přesvědčení, že poučení pochopili, nebo napíší to, čem si myslí, že díky tomu budou vypadat vyspělejší. Pokud vás vyzývám, abyste komentovali články a vyjadřovali své myšlenky, není to proto, že bych vás neslyšel nebo neslyšel, co si myslíte... Dokážu rozpoznat, zda jsou vyprávěné zážitky pravdivé, zda jsou falešné, nebo zda se jedná o fantazie, o nichž je osoba, která je vypráví, přesvědčena, že jsou skutečné, a pevně věří, že říká pravdu, ale že jsou to fantazie. A vím, že vám to zní divně, ale rozhodl jsem se, že abychom se mohli posunout dál, musí to být sami studenti, kdo projeví zájem. To, co o vás slyším, mi nestačí, bylo by to pro vás příliš snadné! Chci, abyste mi dali vědět, kdo jste. Chci od vás závazek. Jinak, když musím všechno udělat já, je to pro vás příliš snadné a pro mě se to stává kontraproduktivní. Pokud musím dělat všechno, neučím vás vyvíjet se, jen vám dávám hotovou kaši a krmím vás, což není zralé dělat. V Akademii nenajdete hotovou kaši. Najdete tam dobré jídlo, dobře prostřené stoly, ale budete se muset činit. Najdete tam velkou útěchu a potravu, ale nebudou vám servírovat se lžící v ústech, vezměte si alespoň vidličku a obsluhujte se sami. Ano, je vám nabízeno dobré jídlo, ale pokud si ho chcete vychutnat, musíte jíst zdvořile. Po tom, co jsem řekl, buďte vždy přítomni na hodinách, se spojte a poznejte lektora, který vás bude zpočátku sledovat a který vám pomůže v prvních krocích na této cestě, než se dostanete k pokročilejším lekcím. Komentujte články, dávejte o sobě vědět a buďte přítomni. To je základ. Pokud budete slušní a uctiví, není důvod, proč byste neměli pokračovat.

Student: Děkuji za všechno, Angeli, dám ti odkaz na tuto otázku a dám ti svůj. Rozumím tomu, co máš na mysli, a uznávám, že jsme to my, kdo musí projevit zájem o tuto cestu, ale zajímalo by mě: přimhouřil jsi někdy nebo přimhouřil bys dnes oko nad někým z nás? To znamená, že byste člověka pronásledovali, i když se nevyjadřuje a nekontaktuje, pokud cítíte, že mu můžete důvěřovat?

Angel: V minulosti jsem kromě přivření očí přivřel všechny tři. Faktem je, že studenty velmi rád vedu dál, ale ze zkušenosti jsem se naučil, že když člověk do něčeho nevloží žádné úsilí, a přesto dostane všechno, nevezme si z těchto darů motivaci, aby začal vkládat úsilí, ale spíše se bude cítit odměněn za to, že nic nedělá, a bude věřit, že je to správná cesta. Čím více nic neděláte, tím více odměn dostáváte. Jsou věci, které vás musím naučit, především vás chci a musím naučit osamostatnit se, což je přesný opak toho, co vás učí všechny ostatní cesty, především samotná škola. Nikdo po vás nechce, abyste byli nezávislí! Jinak byste uměli žít a všechno si řídit sami! Ostatní pro vás vytvářejí závislosti, takže nemůžete udělat ani krok, aniž by vám to někdo dovolil. Být nezávislý znamená umět se rozhodovat sám, samostatně, aniž byste museli čekat na souhlas, protože pokud děláte správnou věc, i když vám nikdo nedá svolení, můžete ji udělat. Ale pouze pokud jste nezávislí! Nezávislost však nesmí být zaměňována za lhostejnost a neúctu k druhým, ještě hůře za neúctu k těm, kteří vám pomohli nebo pomáhají. Ale i na to bude čas a místo, abychom si o tom promluvili a lépe vysvětlili tento pojem. Jde o to, že vás nemohu naučit samostatnosti, když vás hned od začátku začnu krmit. A aby bylo jasno, učím vás všechno od základů, takže vám připravuji nejrůznější pokrmy; je jen na vás, abyste vzali do ruky vidličku a jedli. Pokud nedokážete ani to, nevím, proč byste se měli vydávat na tuto Cestu. V minulosti jsem udělal tu chybu, že jsem mnohokrát přivřel oči! 

Strana 7 z 11

A právě díky mnoha zkušenostem, s mnoha lidmi, které jsem vzal na palubu, jsem si uvědomil, že to byla chyba. Ubližuje to vám a ubližuje to všem. Proto na vaši otázku, zda bych i dnes přivřel oči nad někým, kdo není oddaný, odpovídám ne. Nezáleží na tom, jestli si myslíte, že jste důležitější než ostatní, jestli si myslíte, že bych pro vás měl udělat výjimku. Neexistuje žádný skutečný důvod, proč bych měl dělat výjimku pro vás nebo kohokoli jiného. Kdyby skutečně existoval důvod, proč udělat výjimku, byl bych ochoten o tom mluvit, ale v současné době, za všechny ty roky, se neobjevil jediný člověk, který by mě přiměl k tomu, abych si myslel, že bych mohl udělat výjimku. Vy to pozorujete ze svého úhlu pohledu, ale zkuste to na chvíli pozorovat z mého. Nově registrovaný uživatel se přesvědčuje, že si zaslouží vaši výjimku, po tisících lidí, kteří požadovali přesně to samé. Věřili byste prvnímu člověku, který se objeví? A především, jaký důvod by vás motivoval k tomu, abyste na "něj" přivedli člověka, který se nijak neangažuje, neprojevuje žádný zájem a nic vám nedokáže. Proč byste se měli cítit motivováni a poháněni k tomu, abyste se o něj bez jakékoliv motivace snažili? Odpověď je jednoduchá. Kdyby k tomu nebyl důvod, neudělali byste to. Jedná se o vážnou Cestu, ne o hru. Pokud se člověk necítí na to, aby dělal minimum, proč by si měl zasloužit přístup k pokročilejším naukám, které se nacházejí ve vyšších Stupních? To nedává žádný smysl. 

Student: Souhlasím a oceňuji vaši upřímnost, kterou každým dnem více a více poznávám jako velkorysost a dobročinnost. Všechno, co pro nás děláte, není poplatné době a jsem velmi zvědavý, jak vás poznám. Z toho, co píšete, se dozvídám, že se mnozí snažili využít vás a vaši velkorysost, myslím, že někteří lidé si pletou dobrotu s naivitou, a když k tomu přidám i to, že jste začal učit ve velmi mladém věku, mnozí se toho snažili využít a zahltit vás. Musela jste se chránit, udělala jste si kost, postavila jste si ochrannou zeď, abyste se nenechala zneužít, využít všemi těmi nevychovanci a tyrany, které jste na své cestě potkala. Tenhle svět je plný šílenců a mladí lidé se vždycky ukáží jako horší, je zázrak vědět, že mladé dívce jako ty záleželo na obecném blahu víc než na svém vlastním, dokázala jsi to ze všech sil. Pak o tom dospělí nemluví, při jiných příležitostech jsi nám vyprávěla, kolik starších lidí se tě snažilo využít, když jsi byla mladší. Ve své nevědomosti se divím, jak je možné, že jsem tvé jméno tolikrát zkřížila, ale nikdy jsem nenašla odvahu přihlásit se do Akademie, až před několika měsíci. Znám tě už asi deset let, pořád jsem viděla tvé jméno, tvé publikace, ale nic, neměla jsem odvahu, říkala jsem si "později, teď nejsi připravená, je to příliš náročné", kolik času jsem ztratila odkládáním. Kdybych se tak přihlásila dřív! Tohle slyšíš každý den, už máš trpělivost, už jsi s námi zavřela spoustu očí, i to třetí ahahah! 

Strana 8 z 11

Angel: Ahahah, ano, i to třetí jsem zavřel! Ironii stranou, schválně jsem žertoval o třetím oku právě proto, abych vysvětlil, že někdy člověk chce něco udělat tak moc, že raději nevidí pravdu. S odkazem na to, že někteří lidé nemají chuť se vyvíjet, můžeš je dokonce krmit, a kdybys jim mohl i pomáhat polykat, ale pravda je taková, že pokud nechtějí vynaložit ani to nejmenší úsilí, znamená to prostě, že se vyvíjet nechtějí. Takže všechna ta práce by pro ně neměla smysl a já jsem si díky zkušenostem uvědomil, že existují hranice, před kterými se musím zastavit i já, tj. nesmím dávat příliš mnoho, i když chci. To znamená, že konat dobro je jedna věc, pomáhat druhá, ale dělat příliš mnoho pro ty, kteří nechtějí vůbec hnout prstem, už není konání dobra, ale rychle skončíte na opačné straně. 

Důvod, proč jste se tolikrát setkali s mou cestou, ale nedokázali jste se jí chytit a učinit ji "svou vlastní", nedokázali jste se připojit k Akademii a začít svou cestu zde, navzdory všem příležitostem, které se vám naskytly, lze shrnout do dvou jednoduchých slov: nízká frekvence. Až do dnešního dne se vám díky ní dařilo držet se dál od Evoluce. Konečně se vám podařilo udělat tento velký krok a sebrat odvahu a dokázat si, že ano, můžete se vydat touto cestou a můžete ji praktikovat. Nemyslete si však, že jste již vyhráli: Nízká frekvence se vás bude nesčetněkrát snažit přimět, abyste to vzdali, odvést vaši pozornost, přivést vás na jiné myšlenky, přimět vás, abyste to vzdali. Bude vám vkládat do hlavy absurdní myšlenky, bude používat váš hlas, dokonce bude používat i ten můj... i když o tom nebudete vědět! A přiměje tě uvěřit pochybnostem, donutí tě padnout do pasti. Buďte silnější, nenechte se oklamat myšlenkami! Teď, když jste tady, nepromarněte tuto příležitost, buďte silnější. Zůstaňte zakotveni v ACD a dokažte, že jste tu z nějakého důvodu. Pochopte ho a staňte se tím, čím byste měli být. 

Student: Skvělá přednáška a skvělé odpovědi, Angele, jako vždy. Chvíli přemýšlím o tom, jak by bylo hezké tě poznat, i když jsi už při jiných příležitostech vysvětloval, že si vybíráš k seznámení jen studenty, kteří jsou zapsaní už nějakou dobu. Znovu opakuji, neděláte žádné výjimky? Setkáváte se někdy se studenty, kteří se na vašich stránkách právě zaregistrovali? Děkuji vám vždy za všechno. 

Angel: Ahoj! Dříve se to stávalo denně, protože jsem učila více naživo než online. V průběhu let se však mnohé vyvinulo, včetně zjištění, že trávit čas s lidmi, kteří si nezaslouží setkat se se mnou naživo, jim nepřináší nic dobrého, jak jsem doufala, že . Pokud vás žene jen zvědavost, velmi brzy to skončí. Jsem si vědom velké zvědavosti, ale zvědavost je něco, co má velmi malou cenu, a neměli byste se spoléhat jen na ni. Je to zájem o Evoluci, který by vás měl hnát kupředu. Jediné možnosti, jak se se mnou setkat naživo, jsou Turné, což jsou akce, na které zvu studenty, abych je učil Psychickou praxi naživo. Takže cvičíme, zažíváme psychiku, já živě přednáším. 

Strana 9 z 11

Strávil jsem však tolik času výukou základů naživo, kdy jsem musel na každé živé akci znovu a znovu opakovat základy, přestože byly v rámci Kroků napsány černé na bílém, že jsem si uvědomil, jak mi pořádání Živých turné jen proto, abych zopakoval základy již napsané v prvních Krocích, přestává dávat smysl. Na základě zkušeností z nekonečných živých turné za všechny ty roky jsem se rozhodl, že bych si měl více vážit svého času a úsilí naživo. Turné jsou příliš důležitá. Takže je třeba přijet připravený. Pokud přijdete na Turné, musíte umět meditovat, musíte umět alespoň trochu ovládat své myšlení, musíte mít zkušenosti s energií (které získáte meditací, Krok 1!) a musíte znát základy Akademie. Nezáleží na tom, jestli si myslíte, že toho tolik víte, jestli říkáte, že meditujete už léta a přicházíte z jiných cest, a pak byste ani nepoznali rozdíl mezi energií a aurou nebo nepoznali, jak se chová relaxace od apatie. Výlety se zvedly na vyšší úroveň, a i když vedu i výlety pro začátečníky, stále platí, že se musí naučit minimum základů z Akademie. Ale základy se nenaučíte za dva dny, nyní od studentů požaduji mnohem více, než je pozvu na živé setkání. Vše se odvíjí od praxe a odhodlání. Pokud se mám se studentem setkat naživo jen ze zvědavosti, je mi to jedno, nemám na to čas. Nejsem tu od toho, abych ztrácel čas. Ti, kteří mají zájem praktikovat, budou na této Cestě pokračovat, postupovat s učením, pokročí v Krocích, projeví zájem o studium a dříve, než si představují, se se mnou setkají naživo účastí na Praktickém turné. 

Chovejte se jako praktikující, dejte o sobě vědět, dejte o sobě vědět správným způsobem. Arogance se neodměňuje. A určitě najdete příležitost setkat se se mnou a učit se mému učení naživo. 

Studentka: Ahoj Angele, poznala jsem tě díky tvým knihám, moc ti děkuji za jejich napsání, protože mi opravdu hodně daly. Zamilovala jsem si tě od první chvíle, naprosto se mi líbí způsob, jakým se odhaluješ, odvaha vyprávět tyto zkušenosti a jít proti temnotě ve všech jejích podobách, měli bychom se od tebe hodně učit. Ptám se vás: budete psát další knihy? Připravují se už nové projekty? Děkuji vám za všechno, jste ohromná. 

Angel: Ahoj! Jsem rád, že jste díky mým knihám našel ACD, máte na mysli knihu Přijímáme vědomí mimozemšťanů nebo Pečeť minulých životů? Každopádně vám moc děkuji. Určitě napíšu další, nerozhoduji se předem, kterou knihu a kdy napíšu, prostě se to stane, podle toho, proč chci danou knihu vydat a vložit do toho úsilí, ale také "naléhavost" vydat ji brzy. Momentálně se věnuji Krokům a dělám teď hodně Live Tours, takže se věnuji těmto závazkům, nicméně nová kniha vám může zaklepat na dveře znenadání... Nevšímám si toho, kdy ji píšu, všímám si toho, kdy ji vydávám! Sledujte ACD a budete vždy informováni. 

Student: Ano, Angele, to určitě budu. Našla jsem si tě díky knihám Dejme si pozor na mimozemšťany a naučme se je rozpoznávat, ale moje další četba budou určitě Minulé životy. Od té doby, co jsem se přidala, nechci přestat meditovat, čtu Kroky s takovou touhou po poznání, jakou jsem nikdy předtím necítila, jsou báječné! Váš způsob psaní je fantastický, umožňuje mi pochopit každé téma, dokonce i ta, která mi vždy připadala příliš složitá, přicházíte a vysvětlujete mi je s odzbrojující jednoduchostí. Miluji váš styl a moc vám děkuji, nebýt vás , nikdy bych se k tomuto světu nepřiblížila, nikomu jsem nevěřila, s vámi se místo toho cítím v bezpečí a mám pocit, že mohu čelit jakémukoli strachu. Děkuji vám z celého srdce. 

Stránka 10 z 11

Angel: To mě velmi těší, opravdu si toho vážím. S četbou knih o minulých životech nespěchejte, byla jste velmi odvážná, že jste začala hned se svazky o Cizincích, a i když je to pro mnohé náročné čtení, je to naprosto správná volba. Udělali jste velmi dobře! Četba těchto knih věnovaných Krokům vám velmi pomůže prozkoumat psychický svět a mnohem lépe pochopit, jak funguje naše "realita", která není ničím jiným než projekcí, kterou stejně jako ostatní můžeme ovládat a utvářet, můžeme to prostřednictvím psychických praktik dělat i my. Využijte proto této touhy po činu a silné motivace a ponořte se do témat Kroků. Praktikujte a prožívejte! Mám z toho velkou radost!  

Student: Máte nějaké plány do budoucna ohledně současných stránek? Myslíte, že ji budete měnit? 

Angel: Rozhodně ano, mám spoustu projektů, na kterých pracuji, a podělím se o ně s vámi, až když svou práci dokončím. Stránky se neustále vyvíjejí a to nejlepší teprve přijde! Ale nechci nic předjímat, usilovně na tom pracujeme. Co vám mohu prozradit, je, že jsme otevřeni grafickým a funkčním návrhům, takže pokud byste chtěli přijít s nějakým novým nápadem, jsme připraveni naslouchat. Stačí nám je poslat v sekci "žádosti o aktualizaci platformy", kterou najdete, když kliknete pravým tlačítkem myši uvnitř jakéhokoli článku. Zobrazí se vám toto malé okénko, kde stačí vybrat poslední položku a napsat svůj návrh.



Student: Myslíte si, že se Akademie účastní příliš málo, příliš mnoho nebo vyváženě? 

Strana 11 z 11

Angel: Lidí není nikdy moc, myslím, že naše práce je vyvážená, nicméně vnější cenzura, která se snaží existenci Akademie skrýt, je zřejmá a mnoho studentů o ní mluví a vypráví své vlastní zkušenosti, pozorované na vlastní oči, týkající se cenzury vůči Akademii. Přesto je stránka stále velmi známá a mnoho lidí o nás mluví, je rozšířená po celé Itálii i v zahraničí, máme uživatele z celého světa. Musíme vzít v úvahu, že mnoho uživatelů nás čte a sleduje, aniž by se na stránkách registrovali, protože velká část materiálů ACD je přístupná i neregistrovaným uživatelům a ti necítí potřebu se registrovat. Ve skutečnosti však registrace na stránkách přináší mnoho výhod, například možnost seznámit se s ostatními registrovanými uživateli, možnost komunikovat s nimi a stýkat se, možnost vyprávět ve skupinách o vlastních duchovních zkušenostech a získat tak radu nebo potvrzení od ostatních registrovaných a podobně. Někteří lidé nemají zájem o skupinu jako takovou, ale pouze o mé učení, proto si myslím, že je fér nechat každého, aby se rozhodl sám, a pokud někdo chce projít první Kroky sám, může tak snadno učinit bez jakékoliv povinnosti registrace. Je však jasné, že ne všechny Kroky jsou přístupné neregistrovaným členům, takže pokud chtějí jít hlouběji do těch vyšších, měli by se zaregistrovat, ale jsou i tací, kteří se spokojí s těmi prvními, takže se u nich zastaví. Ti, kteří jsou na stránkách zaregistrováni, se mohou rozhodnout, že je bude sledovat Tutor, takže jejich učení bude snazší a orientace na našich stránkách bude také jednodušší, protože mohou kdykoli požádat o pomoc personál. Akademie se nesmírně rozrůstá a stále roste, takže lidé se budou i nadále registrovat a naše stránky se budou muset rozšiřovat a aktualizovat, takže se snažíme držet krok s dobou. Určitě bychom chtěli více zviditelnit naši činnost, takže bychom se všichni měli trochu více snažit o propagaci Akademie a o tom, aby se o ní dozvěděli ti, kteří ji potřebují, nebo ti, kteří mají zájem o cestu, kterou nabízíme. Všichni jsme velmi hrdí na to, jaká Akademie je a jak se bude postupem času vyvíjet. 

Student: Myslíte si, že v dlouhodobém horizontu přibude spousta nových věcí? 

Angel: Jsem si tím jistý. Nemám rád monotónní život a nechci to ani pro budoucnost Akademie, takže s naprostou jistotou bude spousta nových věcí díky vývoji mému, školy, kterou jsem vytvořil, a také studentů, kteří jsou její součástí! Na Akademii je stále něco nového. Čeká vás zábava, a to v tom pravém pozitivním slova smyslu. Tímto pro dnešek končím a přeji vám všem dobré pokračování. Pokud byste se mezitím chtěli zeptat na další otázky nebo zajímavosti týkající se mě nebo Akademie, můžete je všechny položit prostřednictvím okénka pro otázky, a to tak, že kliknete pravým tlačítkem myši na libovolnou stránku, na které se nacházíte, a poté kliknete na "Napsat otázku". Přeji všem hezký večer! 

Konec strany 11 na 11. Pokud se vám článek líbil, napište prosím níže komentář popisující vaše pocity při čtení nebo procvičování navrhované techniky.

221 komentáře
  • Alessiaa
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:41 11/12/23

    Ho letto con molto interesse questo nuovo articolo, la curiosità era tanta. Mi è piaciuto il tuo modo di ragionare ed è giusto che bisogna essere responsabili e darsi da fare, impegnandosi nel percorso senza aspettarsi la pappa pronta e imboccata. Mi sembra giusto che dobbiamo esporci non solo nei commenti che tra l'altro se non lo facciamo non andiamo avanti, ma sentire, apprezzare e esprimere con le nostre riflessioni il tuo inestimabile materiale, condividere esperienze ammesso che ci siano, dunque devono essere di una certa qualità da poter farti sentire il nostro interesse, l'impegno e la maturità strada facendo nell'evoluzione. Il bello di tutto questo è che da quando stiamo facendo il ripasso attuale del libro alieni, vado spesso a vedere i commenti precedenti fatti l'anno prima, e mi sono accorta che la maggiorparte scrivevo un riassunto di ciò che avevo letto. Sono rimasta sorpresa, ci stavo pensando proprio qualche giorno fa mentre spulciavo ciò che avevo scritto, e sinceramente non mi è piaciuto, fare un riassunto a pensarci bene non è di utilità per nessuno neanche per noi stessi. Sto cercando da un pò di tempo a questa parte di migliorare in ciò che voglio esprimere, anche se qualche volta si ricade nelle vecchie abitudini. Probabilmente il riassunto era la via più semplice per me viste alcune difficoltà. E così anche esporsi e essere più attivi nelle condivisioni dunque far sentire la mia opinione delle esperienze o riflessioni degli altri. Certo ci devo lavorare ancora molto, e non perché sono timida, si forse in parte, ma non è solo questo, mi sono accorta come tutto questo il low ha parecchia presa su di me, e mi blocca laddove avrei già dovuto superare queste piccole difficoltà. L'Accademia è un luogo stupendo, in questi anni ho appreso davvero molto e cerco di impegnarmi, per me la pratica è diventata parte della mia vita, ma che probabilmente da quanto ho letto in questo documento non sto facendo abbastanza. Forse come nei commenti che credevo erano decenti ma a distanza di un anno li ho trovati davvero pessimi, dovrò senz'altro rivedere ciò che ho fatto e che sto facendo, e so che è mia responsabilità capire e rimediare dove fin'ora ho sbagliato senza aspettarmi che sia compito tuo o di altri, grazie di tutto Angel.

  • lorenara
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:25 11/12/23

    Non c avevo mai pensato che il restare nascosti, il non comunicare sia un programma Low, perché sono anni che resto per conto mio, cerco di non farmi notare troppo e se ho qualcosa da dire cerco di evitare di farlo (a parte con le persone che conosco e che fanno parte della mia vita). Mi rendo conto di farlo anche qui in Acd, a parte che con i tutor non mi capita spesso di comunicare con qualcuno, nella vecchia classe qualcuno aveva proposto e aperto un gruppo su Telegram, al quale mi ero unita, ma dopo pochi giorni mi sono cancellata, perché non riuscivo a interagire con gli altri come facevano loro e mi rendo conto che è un mio limite, un mio problema, sul quale ho ancora da lavorare. Trovo molto interessante quello che c è 'dietro le quinte' di Acd, sono assolutamente d'accordo sul ragionamento che siamo noi a doverci fare conoscere, a dimostrare l interesse, a dimostrare il nostro impegno per la nostra evoluzione e sono molto grata di aver a disposizione questi strumenti per evolvermi. Cercherò di farmi spronare a lavorare sui miei limiti e ad essere più comunicativa durante le lezioni, anche se devo ammettere che il modo di Angel di spiegare le cose è talmente semplice, diretto e chiaro che è quasi sempre tutto molto chiaro, e se c è qualche dubbio rispetto a qualche argomento, questo si crea con il tempo, a distanza dall aver letto l articolo in questione, e spesso viene chiarito in qualche articolo seguente. Sarò noiosa ma ci tengo molto ancora a ringraziare per la possibilità di evolvermi con Acd, mi sento molto fortunata per questo, e mi dispiace che alcune persone alle quali ho consigliato di iniziare questo percorso non riescano a riconoscere il valore di tutto questo, ma evidentemente non sono ancora pronte.

  • clanni
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:06 11/12/23

    Le risposte di Angel sono sempre emozionianti, in diverse risposte date in questo articolo, nel momento in cui leggevo le sue risposte mi generavano in me emozioni positive, felicità, stupore e continui sorrisi durante la lettura. Mi piace tanto l'approccio di continua crescita dell'accademia, degli aggiornamenti della liattaforma e sopatutto dell'avanzare per step e quindi la possibilità di accedere a nuove conoscenze e informazione per meritocrazia e interesse mostrato in tutto il progetto ACD. Certe volte vorrei avanzare velocmente per scoprire sempre di più, ma capisco anche che devo essere anche io in grado di comprendere veramente quello che sto leggendo e senza l'evoluzione della coscienza sarebbe solo parole scritte su un articolo. Per ultimo aggiungo che ho trovato utilissima la spiegazione al programma dell'essere subito pronti a dire o mostrare quando si è in disaccordo con qualcuno e invece un silenzioso cenno di testa di approvazione quando invece si è in accordo. Senza mostrare l'opportuno apprezamento. In tante cose la negatività è più sviluppata come appunto il pensare negativo di un evento che è più probabile si manifesti rispetto a uno positivo. Questa comunque è una nuova informazione e schema che cercherò di applicare nella mia quotidianità, cercando di mostrarmi e dicendo quando sono in accordo con qualcuno e comunque questo schema di lettura e risposta con i commenti sulle nostre riflessioni e il confronto nella classi è stata un ottima "palestra" per migliorare questo programma!

  • Isa
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:23 11/12/23

    Questo articolo è stupendo Angel e non smetterò mai di esserti grata per tutti gli insegnamenti e i contenuti di altissimo livello che ci doni ogni giorno, tutti offerti gratuitamente e con una generosità incredibili (qualcosa da non dimenticare assolutamente mai!!) e che ci formano sia come spirituali che come persone. Per me sei una vera Maestra di vita e anche oggi, con questo documento, emerge ancora una volta quanto tu sia la Migliore Maestra in assoluto, una guida e la persona che più di chiunque ha interesse nel vederci crescere, evolvere, diventare autonomi e indipendenti sotto qualsiasi punto di vista. Il modo in cui hai strutturato l’intero Percorso per me rappresenta la perfezione. Hai pensato ad ogni minimo dettaglio e in questo modo dai davvero il permesso a chiunque di potersi evolvere, se lo desidera, perché il materiale e le conoscenze che si trovano qui e che metti a disposizione di chi si impegna non si possono trovare da nessuna altra parte. Mi è piaciuto molto anche il discorso sul mostrare il proprio interesse, per non chiudersi in un guscio di anonimato, ma per farsi conoscere, far conoscere il proprio pensiero, le proprie esperienze. Non ti nego che capisco bene il blocco di cui si parla e che può colpire, perché io per prima agli inizi ero molto bloccata, non tanto nei commenti ai documenti, ma nel condividere le mie esperienze. Con il tempo mi è venuto spontaneo voler condividere quello che mi accadeva e le mie riflessioni, non senza fatica perché ogni volta ero sempre un po' timorosa e in imbarazzo, ma questa voglia di condividere e confrontarmi con gli altri è stata più forte e ne sono felicissima perché è stato proprio grazie ai tuoi insegnamenti e ai tuoi sproni che ho superato questo ostacolo che mi portavo dietro da tutta la vita, sempre timorosa di dire quello che pensavo davvero ma andandomi ad uniformare alla massa. Per questo ribadisco ancora una volta quanto tu sia una vera maestra di vita, perché ci metti a nudo davanti ai nostri limiti, ci fai superare quei paletti e ci porti finalmente a crescere. Inoltre, come hai scritto bene non bisogna dire qualcosa solo quando si deve fare polemica, ma è bello comunicare anche il proprio assenso e il proprio interesse per qualcosa, perché è attraverso queste cose che davvero facciamo comprendere chi siamo. Concordo assolutamente con te su tutto, noi non dobbiamo mai pensare che solo perché tu hai capacità potentissime per comprendere tutto allora dovresti capire anche noi e il nostro livello anche senza che facciamo niente. Questo, oltre ad essere un ragionamento egoistico e totalmente in contrasto con quello che ci insegni, è anche controproducente per te, ma anche e soprattutto per noi, che senza impegno e motivazione nel voler andare sempre oltre e nel volerci meritare quello che ci offri, non abbiamo stimoli per andare avanti. Perché, come hai scritto, la pappa pronta ti fa adagiare sul quel livello facendoti credere che non serva fare assolutamente nulla, perché tanto si viene premiati lo stesso. Ogni tua parola è potentissima Angel e tutto ciò che hai scritto qui e che vivo da tre anni a questa parte, gli anni più belli della mia vita perché ho trovato te e l’Accademia, mi fa venire i brividi di gioia e commozione per l’immensa fortuna che ho avuto nel trovarti. È stato il regalo più bello di questa vita e non smetterò mai di ringraziarti per tutto quello che fai per noi e per aver creato un luogo sicuro e protetto, il luogo prefetto per crescere e per evolvere. Ti ringrazio di vero cuore Angel!

  • sssnoop
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    12:44 11/12/23

    Questo articolo é molto interessante perché fa conoscere un po' di "dietro le quinte" riguardo le scelte strutturali che fanno funzionare l'Accademia e che permettono il percorso fluido degli studenti: qui non é solo un sito, non é solo una comunity, non è solo un percorso spirituale: é tutto questo insieme con il desiderio di continuare a crescere, maturare e farsi sempre più vivo. In più ho letto, come in altre lezioni riportate, domande di studenti che avrei potuto fare io e quindi ho ricevuto risposte importanti. Riguardo ai tour, posso capire che per Angel bel tempo siano diventati forse ripetitivi ed ha senso la scelta di condividere maggiormente le basi sul portale piuttosto che con lezioni dirette ma ammetto anche di vivere l'idea di partecipare ad un tour come una esperienza completamente diversa ed estremamente formativa.

  • michela1974
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:16 10/12/23

    innanzitutto non vedo l'ora di vedere quale sarà la nuova fatica e di che cosa tratterà.I libri già pubblicati sono tutti nella mia biblioteca virtuale pronti ad essere riletti e goduti fino alla fine..Sono consapevole del fatto che ACD sia una creatura viva in costante crescita. Se qualcosa da l'impressione di essere "Ferma" è perchè si sta preparando qualcosa di nuovo e unico...è un po' come il cambio di stagione: sotto la neve si preparano i germogli che presto affioreranno dal terreno e si spingeranno verso il sole. Parlando un pochino di me ricordo le prime letture e, quando scoprii che per farsi conoscere si sarebbero dovuti commentare i vari articoli, venni colta dal panico. Ne parlai, scrivendo in chat, con un altro studente il quale seppe spronarmi nel modo corretto. Accantonai le turbe, le insicurezze e la paura che ciò che scrivessi fossero banalità e mi buttai. Lo accettai sapendo che, comunque, solo qui avrei potuto aprirmi senza che venissi sottoposta a giudizio e così feci. Timida per natura soprattutto nei primi anni di vita, in cui anche andare al negozio sotto casa a comprare girelle di liquirizia aveva lo stesso impatto di un carro armato in faccia, cercai in tutti i modi di uscire da questa situazione il prima possibile durante la crescita, ma la sensazione di paura del giudizio altrui era spesso in agguato. Ora, qui, ci viene data l'opportunità di essere noi stessi e, se per caso ciò che raccontiamo di noi ci rappresenta come qualcosa che deve essere raddrizzato altrimenti non ha possibilità di crescita, ci vengono date istruzioni per modificare questo atteggiamento e migliorare. Se però non si accetta questo non si riceve ovviamente ciò che ci si aspetta. Alla fine, come ho sempre sostenuto, la fortuna, chiamiamola cosi, di esserci ritrovati in questo luogo privilegiato e seguiti da un'anima unica e antica, ha valore solo nel momento in cui vediamo tutto questo e lo accettiamo facendolo nostro con impegno e dedizione. Il rispetto altrui è sacro e doveroso ed io, onestamente accetto con devozione e gioia ogni parola che ho la fortuna di poter leggere qui. Mi sento fortunata e basta. Grazie. Ps. non nascondo che incontrare e conoscere di persona Angel possa essere un emozione fortissima e gigantesca. Non ho mai avuto eroi o miti da inseguire ma devo dire che questa potrebbe essere davvero la prima volta in cui coronerei un sogno.

  • Stella d’Oriente
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:13 10/12/23

    Sono d’accordissimo sul fatto che dobbiamo evolverci con le nostre forze. E che non dobbiamo aspettarci troppe agevolazioni ne favoritismi. Ricordo che quando praticavo shiatsu, mi piaceva molto aiutare le persone e vederle stare meglio. E insegnavo loro tutti i trucchi e le conoscenze che avrebbero permesso loro di stare meglio in autonomia. Ma quasi sempre finiva che loro si appoggiavano a me senza impegnarsi personalmente per risolvere i loro problemi. E io smettevo di far loro trattamenti. È frustrante. Invece, per quanto riguarda il rapporto attraverso lo schermo, devo dire che a me un po’ manca il contatto umano diretto. Sia con Angel che con altri studenti. Perché mi piace sentire dal vivo l’energia che si sprigiona, anche perché dal vivo qualcosa percepisco, a distanza ho molte più difficoltà. Ma sono d’accordo sul fatto che ci dobbiamo meritare tutto, che ci dobbiamo far conoscere. Quello che stiamo facendo lo facciamo per noi stessi non per avere un bel voto a scuola. Inoltre, solo qui in questo percorso ho trovato dei consigli e degli insegnamenti per poter fare qualcosa in modo pratico ed efficace per migliorare questo nostro mondo. Il mio modo di vivere sta cambiando, percepisco molte più cose, i miei rapporti con le persone sono diversi. Non ho ancora sviluppato chissà quali capacità, ma di fatto ho capito di avere da sempre sotto il naso capacità che ignoravo e trascuravo, che non riconoscevo. È molto importante capire, la mente si deve aprire perché succede troppo spesso che gli eventi psichici ci accadano sotto il naso e noi non li riconosciamo.

  • Sasha
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:15 10/12/23

    Grazie per questi articoli, è bellissimo comprendere ciò che è stato e le ragioni dietro le scelte di Angel e l'organizzazione dell'Accademia, riconoscere i propri errori e i propri blocchi su cui dover lavorare. Mi sono serviti davvero tantissimo per comprendere tanti aspetti su cui riflettevo e che ancora non riuscivo a elaborare completamente. Condivido profondamente il pensiero esposto e più conosco Angel attraverso le sue risposte e più apprezzo e realizzo quello che di Straordinario è, sia come Maestra Psichica che come persona. All'inizio è complesso perché senti di poterti fidare ma ti rendi conto allo stesso tempo che ti manchi tutta una parte di "storia" dell'Accademia e della sua Fondatrice da conoscere, essendo tu arrivato solamente negli ultimi tempi, non hai vissuto ciò che è stato, non conosci diverse informazioni e devi oltretutto scontrarti con il tuo carattere e i pensieri ostacolanti, riguardo la partecipazione alle lezioni e la condivisione delle tue esperienze e di quelle degli altri. Anche io ad esempio ero per alcuni versi esageratamente chiusa e introversa, non ero abituata ad espormi, soprattutto online mi rimaneva e rimane molto difficile, a prescindere dal fatto che non avessi i social anche perché non volevo apparire e pubblicare le miei informazioni. In parte era come se non avessi mai imparato ad esprimermi e tradurre a parole i miei sentimenti, le mie idee, complice il fatto che non avessi qualcuno con il quale parlare che potesse comprendere ciò che pensavo. Accettare di dover scrivere commenti per esporre il mio pensiero ad ogni articoli letto fu veramente difficile, mi chiedeva di superare la cosa che temevo di più, ma impiegai un istante a decidere che lo avrei fatto perché per me procedere in ACD era un sogno e non mi interessava cosa avrei dovuto superare dei miei limiti per riuscirci. Ricordo che agli inizi (solo grazie alla Meditazione nei mesi e negli anni sono migliorata in questa capacità!) spesso impiegavo ore solo per commentare un articolo e questo mi infastidiva perché avevo pochissimo tempo e avrei voluto sfruttarlo meglio per la Pratica e la lettura stessa degli articoli. Poi mi accorsi come queste difficoltà erano anche dovute ai danni causati al cervello fisico.. tanto che con la Pratica i miei problemi di comunicazione miglioravano esponenzialmente e miracolosamente. Era complicato per me esprimermi a parole e non riuscivo mai a sentirmi soddisfatta di quanto scrivevo, dovevo sforzarmi molto affinché uscissero le parole più adatte. Ma nonostante ciò mi impegnavo e finivo per scrivere molto, anche se tante volte ho anche "riassunto" il contenuto dell'articolo oltre che esprimere il mio pensiero e raccontare mie esperienze, perché vedevo i commenti come un modo per fissare meglio a mente ciò che avevo appena letto, quindi mi soffermavo a rielaborare i punti più importarti appena appresi, forse come ero abituata a scuola.. dove dovevi solamente ripetere e sintetizzare quanto studiato e non potevi esprimere quelle che erano le tue idee critiche.. mi sto rendendo conto che questi indottrinamenti che riceviamo si infilino più in profondità di quanto pensassi. Infatti diventano blocchi molto sedimentati e complessi da sradicare. Leggendo queste risposte mi sono sentita ancora più "unita" ad ACD e compresa. E continuerò a lavorare con ancora più decisione su ciò che mi ferma nell'esprimermi e nel comunicare, dato che tante difficoltà le ho ancora. Trovo che sia più che giusto ciò che Angel "pretenda" da noi. Ma soprattutto utile. Perché ciò che pretende.. non è altro che ciò che serve a noi per crescere realmente e trarre da questo Percorso i benefici. Per me Angel è come una madre che sceglie coscientemente di comportarsi in maniera severa ma allo stesso tempo dolce e premurosa per il bene dei suoi figli, sapendo per Esperienza che sia il modo per assicurargli il meglio. Quindi la ringrazio di ciò.. perché altrimenti non potrei scontrarmi con i miei sbagli, vederli e correggerli. Inoltre è quanto di più corretto anche ne suoi confronti. Lo capisco ed è per questo che mi sforzo di superarmi e sempre lo farò. A prescindere da quanto il tempo materiale possa essere un altro limite con il quale fare i conti e che troppe volte mi perdo occasioni, mi trovo a rimandare e rinunciare a scrivere e commentare in community per questa ragione. Sono fiera di essere in ACD e mi sento sempre più parte di questa famiglia meravigliosa che crescerà sempre di più!

  • Alice
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:32 10/12/23

    Adoro l'ironia riguardo ad aver chiuso tutti e tre gli occhi😂. Trovo che le regole e le tue aspettative nei confronti di noi studenti siano più che giuste, e che siamo noi che dobbiamo dimostrare il nostro interesse per andare avanti su questo percorso, dopotutto è solo attraverso il nostro sforzo che possiamo ottenere, e su qualsiasi fronte della vita. capisco anche che trovando la pappa pronta e magari anche chi ci imbocca, per noi studenti in generale diventerebbe tutto dovuto senza nemmeno compiere un azione mentre per te il carico di lavoro sarebbe impossibile da sostenere., già ci hai dato tanto di quel materiale su cui noi possiamo imparare e liberarci da ogni difficoltà, e senza chiedere nulla in cambio se non la nostra presenza e facendoci conoscere attraverso le lezione e commenti, quello che richiedi è più che lecito e leggendo questo argomento sono più motivata a sforzarmi di essere presente cercando di eliminare questo alone di timidezza che interferisce da un po troppo tempo 😅

  • 02nico102020
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 3ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    22:06 09/12/23

    🙂🙂🙂La tua determinazione su "come portare avanti l'Accademia e portare avanti le persone che ne fanno parte" è molto corretta e meritocratica. Non tutti si comportano come te, spesso si prendono il merito per molte situazioni in cui non sono nemmeno protagonisti. Nel nostro paese e anche in molti altri, la meritrocazia non esiste, esistono solo le bustarelle che vengono consegnate all'amico dell'amico, al parente o al miglior offerente senza che ne abbia le capacità! 🙃🙃🙃

  • Cosmic Feather
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 3ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:30 08/12/23

    Conosco A.C.D. da tre anni e il fallimento che vivo con me stesso è il non essere riuscito a dedicarmi a questo percorso come avrei voluto. So che la responsabilità è mia. Mi rendo conto che questo è un percorso con le palle e di carattere e purtroppo su questa cosa io ci sto lavorando. Nei periodi in cui non praticavo non ho mai smesso di leggere i libri pubblicati da Angel e di tenermi comunque aggiornato nella community, ma sarei ipocrita a dire di essere sempre stato costante con il mio desiderio di evoluzione. D'altro canto so che se questo percorso è giunto nella mia vita, e ad oggi io non abbia mai pensato completamente di abbandonarmi al Low, è perché c'è qualcosa che mi spinge ad andare avanti e sentire qual è la verità. Non importa quanto ci vorrà, mai dimenticherò o abbandonerò A.C.D.

  • Victoria8
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:56 07/12/23

    ACD ormai fa parte della mia vita, durante la mia giornata sento sempre la sua presenza e quindi la mia spiritualità. Credo che nulla a casa x caso e sicuramente se nn ho saputo prima della sua esistenza è stato xchè nn ero pronta al risveglio. E sono certa che sia stata la mia Anima a mettermi nelle condizioni di poterla conoscere. È stato come un uragano di energia positiva che mi ha investito ed è stato tutto naturale. Nn sapevo neanche cosa fosse un percorso spirituale e sono stata davvero fortunata , Angel è una grande Maestra, i suoi insegnamenti sono unici, ogni articolo che leggo mi aiutano a perfezionare le tecniche . Anche a me è successo di sentirmi molto timida nei suoi confronti ma ho preso coraggio, credo che ogni studente debba portarle rispetto ed esserle grato x tt ciò che fa' x noi e tt l umanità , nn so a lei ma anche a tt lo staff. Quando si inizia la lettura e facile cadere nel tranello del commentare facendo il riassunto di ciò che si è letto ma c è davvero interesse e impegno si arriva a capire che i commenti devono essere il frutto delle proprie riflessioni su ciò che si è letto. E poi ..... Cosa deve essere partecipare ad un tour e praticare tanti spirituali insieme alla nostra Maestra! Un esplosione di energia pura!

  • deb
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    07:44 06/12/23

    Mi sento onorata a far parte di questa Accademia magnifica ed essere circondata da persone positive tutte con lo stesso obbiettivo: evolverci. Mi sento fortunata ad avere una Maestra come te Angel, incarni la parola generosità e ci doni tutto questo sapere senza voler niente in cambio. Grazie per tutto🩵 Mi ha colpito molto il discorso sulla unione/disunione e sul fatto che molto spesso tendiamo a farci sentire in modo negativo verso gli altri piuttosto che in positivo. È vero, si può notare negli ambienti che frequentiamo come la nostra comunicazione tenda a dividerci piuttosto che unirci. Cercherò di farmi sentire di più con apprezzamenti e magari evitare tutte le polemiche che il Low mi mette in testa sul posto di lavoro soprattutto. Grazie per questa nuova riflessione🩵

  • Light_Surf
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:57 05/12/23

    Sono contenta di avere scelto questo articolo da leggere, e per fortuna... Qualcosa mi spingeva... i Tour dal vivo con Angel Jeanne... un sogno da quando ho letto su di essi nei tuoi libri... Capisco ed accetto che devo farmi notare, chiaro in modo positivo... Sono dispiaciuta che il Low mi abbia allontanato queste ultime settimane, ma sono tornata, spero ancora più forte :) Dal primo momento che ho scoperto questo sito non ho avuto dubbio, non mi sono mai fermata alla domanda, M'iscrivo oppure non? Per me era chiaro, i contenuti negli Steps a prima vista mi sembravano talmente importanti e rari da trovare... la mia domanda è stata, Perché non ti ho trovata prima? E la domanda adesso è, Ma cos’è che mi trattieni di andare avanti? è talmente ovvio il cambiamento che è in motto dentro di me, sempre in positivo... E questo lo devo a te e al tuo modo di fare... è come si aspettavo questo Percorso da tutta la vita, chi sa da quante vite... Non sarà un caso che mi sono reincarnata in questo periodo storico!!! Cara Angel, solo tu sai come toccarmi il cuore e farmi motivare alla Pratica. Dall'inizio di questo Percorso che ho capito quanto eri potente, senza veramente riuscire ad afferrare questo concetto... mi sembra comunque fai tanto per noi di nascosto, dietro le quinte (come dicono in italiano). Io dovrò fare la mia parte, lo so!! Intanto ti abbraccio come nel mio sogno e colgo l'opportunità per ringraziare ancora e ancora tutta la comunità ACD per il meraviglioso lavoro che svolgono.

  • BlueRose
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    22:39 05/12/23

    Non ti ringrazierò mai abbastanza per tutti gli insegnamenti che doni gratuitamente a tutti noi! Prima di incontrarti avevo dei grandi blocchi ad avvicinarmi al mondo della spiritualità, non mi fidavo di nessuno a causa di alcuni pessimi esempi che avevo visto, soprattutto online. Ma leggendo il primo Step ho compreso di essere arrivata in un luogo completamente diverso da tutti gli altri, e alla fine dei documenti accessibili a chiunque - iniziando a Meditare e anche a notare i primi cambiamenti positivi - la sete di conoscenza era diventata insaziabile. Così ho superato i miei blocchi e la timidezza e mi sono iscritta, la scelta migliore che potessi fare e di cui sono sempre più felice ogni giorno e anno che passa. La tua spiegazione sui programmi per separare le persone, per spingerci a criticare invece che apprezzare o condividere, mi hanno fatto riflettere molto; è uno dei primi grandi cambiamenti che seguendo te viene spontaneo fare e che è più che mai necessario per dimostrare maturità e approcciare al meglio un percorso come questo. I commenti e le condivisioni, su ACD e su Hathor Network, servono per farci conoscere da te ma servono anche tantissimo tra noi studenti, per fare sapere che non siamo i soli ad aver vissuto esperienze spirituali, motivandoci o aiutandoci a vicenda a trovare soluzioni per superare gli ostacoli! Anche il concetto di essere indipendenti fa capire quanto ci tieni, concretamente, all'evoluzione Vera dei tuoi studenti, più di quanto immaginiamo, e quanto anche nelle piccole cose vuoi aiutarci a capire il giusto stato mentale, deciso e motivato, di Agire per ottenere ciò che vogliamo. Grazie per questa meravigliosa Accademia e per tutto ciò che hai creato per noi!