arrow-up-circle
Vyberte část textu, kterou chcete objasnit (max. 80 slov).

Psychika a božství (část 1)

Tento článek byl dočasně přeložen pomocí online překladače. Původní článek je v italštině. Pokud nám chcete pomoci vylepšit překlad do vašeho jazyka, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@accademiadicoscienzadimensionale.it nebo prostřednictvím chatu na ACD. Děkujeme vám.

Strana 1 z 6

Ve stejné době, kdy se odehrávaly události spojené s vědci, a před objevením formy - také proto, že jsem formu objevil právě kvůli nepřátelům, které jsme předtím odložili - jsme s Alexandrem, jak bylo zvykem každý rok, strávili dlouhé období cvičením proti Ježíšovým nepřátelům. Naším cílem bylo v podstatě snížit Ježíšovo břemeno do té míry, aby se mohl zabývat důležitějšími záležitostmi. Běžná manipulace nás tlačí k přesvědčení, že čím mocnější bytost, jako je například Ježíš, je, tím víc by nám mělo být jedno, co se v jeho životě děje, protože je silný, takže se o sebe musí postarat sám. A co hůř, tlačí nás k přesvědčení, že máme právo očekávat, že nám pomůže a vyřeší naše osobní problémy, protože protože je silný, musí řešit i naše životy. Vyvíjet se znamená začít přemýšlet mimo tyto manipulace konstruované speciálně proto, aby nás postavily proti sobě, protože tato směšná tvrzení slouží k tomu, aby nás postavila proti skutečným Silným a stala se přímo či nepřímo břemenem na jejich bedrech. Současná církev - která nemá s Ježíšem nic společného, která se ani vzdáleně neřídí jeho učením, a ani jako žert bychom neměli církev s Ježíšem spojovat - nás vede k tomu, že Ježíš jen znuděně stojí a čeká, až ho někdo z nás požádá, aby vyřešil naše problémy, aby měl konečně i on co dělat. Dokonce nás vede k přesvědčení, že se za nás jen velmi rád obětuje, že nemůže čekat, až ho požádáme o pomoc, a že skutečně čím více nároků na něj vzneseme, tím lépe. A co se pak stane? Stává se, že kdykoli se naše přání nenaplní, prvním viníkem je Ježíš a druhým Bůh, protože je to jejich vina, že se neobtěžovali naše problémy řešit. Řeší je za všechny, jen ne za nás! Pak si nezaslouží naše uznání; tolik modliteb pro nic za nic! Co se tedy v krátké době děje? Děje se to, že přecházíme od bláznivé představy, že Ježíš je tu proto, aby nám sloužil, že tu čeká, aby vyřešil naše problémy, k představě, že když je nevyřeší, pak si nezaslouží naše modlitby. Místo toho bychom měli nejprve dát sami sobě pořádnou facku. Církev používá Ježíšovo jméno k tomu, aby každého přesvědčila, že musí odpovědnost za svůj život hodit na bedra jiné osoby. A tak i když se nemodlíme k Bohu nebo Ježíši, každý den se snažíme hodit odpovědnost za svůj život na bedra lidí, kteří jsou nám blízcí, např. manželů, dětí, přítelkyň, rodičů, abychom nepřevzali odpovědnost, tj. kontrolu nad událostmi v našem životě. Pokud se stane něco dobrého, je to bezpochyby naše zásluha, pokud se stane něco špatného, je to výhradně vina druhého člověka, který nám nedokázal pomoci a problém vyřešit. Zní to racionálně? Ale racionalita jde stranou, kdykoli se vrátí negativní vlivy. A tak jsme celý život vedeni k tomu, abychom věřili, že Ježíš je tam v nebi a čeká, až ho někdo zavolá, že se nemůže dočkat, až přijde a vyřeší vaše problémy. Proč bychom ale měli uvažovat takto nevědomě a nezrale? Protože nás to tak naučili a je opravdu těžké naučit se převzít kontrolu nad svou myslí a změnit způsob myšlení, na rozdíl od toho, jak jsme byli naprogramováni být a dělat prostřednictvím dlouhých a vyčerpávajících manipulačních sezení. Nedáváme tedy mozku kyslík a neumožňujeme mu fungovat a chápat, protože se o něj raději nestaráme a věříme, že Ježíš nebo jiné božstvo či anděl je tu proto, aby nám sloužil. Aniž bychom si to však uvědomovali, přesvědčujeme sami sebe, že jsme na piedestalu a že bohové, svatí, andělé atd. tam čekají, aby nám sloužili, že existují proto, aby sloužili nám. Ale kdo na zemi by nám měl sloužit? Odkdy se Božstvo stalo otrokem a lidé neschopní řešit své vlastní problémy králem? Proč proboha dostáváme bláznivou představu, že by nám Božstvo mělo spěchat sloužit, řešit za nás problémy, jako by nemělo nic jiného na práci, než spěchat sloužit nevědomému člověku, mluvíme-li o Božstvu? Určitě vás nikdy nenapadlo, že by k vám domů měl přijít slavný herec, aby vám umyl nádobí, když ho potřebujete, ale kdybyste chtěli, aby tuto práci někdo udělal za vás, zavolali byste si spíše uklízečku. Jsem si také jistý, že vás nikdy nenapadlo zavolat si domů slavného zpěváka, aby se postaral o vaše děti, když jste mimo domov, ale spíše jste vždy uvažovali o tom, že si zavoláte chůvu. Proč si tedy nevážíte herců a zpěváků, kteří, ačkoli jsou slavní, nikdy v životě neprovedli žádný zázrak, kromě toho, že se někomu prodali, aby se stali slavnými, a místo toho si nevážíte Božstev tím, že si myslíte, že by se měli hrnout do vašich služeb, jako by byli uklízeči nebo chůvy? 

Strana 2 z 6

Vždyť právě o to jde: přikládáme význam a přehnaný obdiv těm, kteří pro nás nic dobrého nedokázali a tuto planetu nezlepšili, ale bagatelizujeme postavu postav, které se naopak zasloužily o přežití tohoto světa tím, že mnohokrát zachránily životy lidí, a domníváme se, že k nám musí přijít, aby nám sloužily, jako by byly našimi sluhy. Těmi se Božstva stala, protože mnohokrát zachránila tuto planetu, odvrátila temné mimozemské rasy, které měly v úmyslu lidskou rasu v té době zničit, potlačila Démony, kteří způsobili vyhlazení mezi lidmi, a mnoho dalšího. Božstva se tedy postarala o největší problémy na této planetě, o ty, o které se nikdo jiný postarat nemohl. Jak by se však mohli zabývat velkými problémy této planety, kdyby jim byly přiděleny ty nejbanálnější a nejdětinštější problémy? Samozřejmě že ano, ale tyto Postavy přesto dokázaly vykonat své Zázraky. Dnes je pojem Zázrak církví záměrně zlehčován, aby se obyčejným lidem vnutilo přesvědčení, že Zázraky vykonané Ježíšem jsou téměř srovnatelné s kulišárnou. Církví, která nás chce všechny dotlačit k tomu, abychom se stali alkoholiky, je Ježíšův "zázrak" proměny vody ve víno opakován nesčetněkrát. Ano, je pravda, že ho učinil, ale takto souhrnně vysvětlený se zdá být méně důležitý, než byl. Mluvíme o historické době, kdy se pitná voda těžko sháněla a lidé raději pili zkvašenou hroznovou šťávu, která byla podle tehdejšího myšlení spolehlivější než pitná voda nalezená v okolí. Tímto zázrakem Ježíš poskytoval nápoj v době dějin, kdy nalezení čisté vody nebylo tak samozřejmé jako pro nás, kteří si ji můžeme koupit v supermarketu... ale dodnes je tento zázrak znevažován a zneužíván kněžími, aby se vymlouvali na pití velkého množství vína. Pravděpodobně mnozí ani neměli dost bystrosti, aby se zamysleli nad tím, že "víno" minulých dob byly hrozny zkvašené za 3-10 dní, zatímco dnes pijeme víno stařené, podle chuti, a jsou tací, kteří utratí celé jmění, aby pili to stařené 100 let. Od několika dnů po 100 let je trochu rozdíl: jedno je hroznová šťáva, druhé je zrající alkohol. Ale zatímco my stále mluvíme jen o vodě proměněné ve víno, dáváme zapomenout na to, jak nesčetněkrát Ježíš vyléčil slepotu slepých lidí a umožnil jim znovu vidět. Kolikrát Ježíš tváří v tvář vyléčil lidi z nejhorších nemocí, které v té době panovaly, jako bylo malomocenství a další nemoci, které zabíjely lidi, ale kterým Ježíš zachránil život. Zapomínáme, kolik lidí přišlo o nohu, ruku, páteř, kolik lidí už nemohlo chodit, vstát, ba ani se udržet na nohou kvůli nemocem nebo špatným pádům a pracovnímu úsilí, které jim zničilo zdraví, a Ježíš uzdravil jejich kosti, rekonstruoval šlachy a reaktivoval nervy, takže všem těm lidem se obnovilo zdraví fyzického těla a najednou mohli znovu začít chodit, vstát, dokonce i ti, kteří byli nuceni strávit život vleže kvůli zničené páteři, začali znovu žít svůj život; jen díky Ježíšovým zázrakům. Zázraky, které Ježíš vykonal, byly tak rozsáhlé a těžko vysvětlitelné, že ještě chvályhodnější byla rychlost, s jakou dokázal lidi uzdravovat, když se rozhodl, že chce svou energii a schopnosti využít k tomu, aby lidem pomáhal, a ne aby si je podmaňoval. Protože to možná není každému zcela jasné, ale se svými neuvěřitelnými Psychickými schopnostmi si mohl opravdu podmanit kohokoli, pokud to bylo jeho záměrem. Stejně jako mohl léčit slepotu, mohl ji i vytvářet a oslepovat své nepřátele. Stejně jako dokázal vyléčit nejhorší nemoci, mohl je vytvořit pro své nepřátele nebo kohokoli, koho chtěl. Protože slovo nepřítel je jen slovo: každý si vybere, koho chce nenávidět, kým chce pohrdat, koho chce zlehčovat nebo si podmanit a koho ne, a mnohdy tito lidé nemusí nutně odpovídat někomu, kdo nám ublížil a kdo si zaslouží naše nepřátelské pocity; ale přesto se to stává. A stejně jako dokázal obnovit kosti a přivést fyzická těla zpět k životu, dokázal zničit vnitřek fyzického těla, kosti, usadit se mezi nervy a šlachami svých nepřátel a dokázal zabíjet rychleji, než je třeba k tomu, aby někoho uzdravil. Protože řekněme si to na rovinu, zranit někoho je velmi snadné a také velmi rychlé. Co se však podaří jen málokomu, je rozhodnout se pro dobro druhých. Všichni jsme neustále přesvědčeni, že jsme na straně dobra, že jsme vždy k dispozici a připraveni pomoci druhým, že jsme velkorysí a že jsme dobří. Ale to není pravda! Naprostá většina lidí, kteří tomu věří, je vždy příliš zaneprázdněna tím, že myslí jen na sebe, a pak možná jednoho dne dají bezdomovci sedícímu na ulici pár drobných a mají pocit, že udělali něco, za co si zaslouží jít do nebe.

Strana 3 z 6

Ale až zjistíte, co je nebe ve skutečnosti, už tam nebudete chtít jít a uděláte všechno pro to, abyste tam neskončili. A tak nás nevědomost a arogance vedou k přesvědčení, že stačí, když poskytneme špetku pomoci jinému člověku, a už by měl sestoupit sám Bůh, aby nám za naše velké gesto poděkoval. Vždy se cítíme příliš důležití, jako by nám Bůh něco dlužil, jako by nám život a celý svět něco dlužil. Ale nedluží. Ve skutečnosti je "pomoc", o níž si naprostá většina lidí myslí, že ji poskytují druhým, bezcenná. Když někomu pomáháte, abyste se cítili dobře, nepomáháte bližnímu, jen se snažíte očistit své svědomí. Pomáhat druhým znamená dávat něco, co je pro vás cenné, a brát něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to pro vás důležité, abyste to mohli nabídnout někomu jinému. Nabídnout svou energii a čas, když se vám to hodí, v podstatě znamená udělat to pro sebe a na svůj účet. Když vyhazujete rozbité předměty, neděláte tím hezké gesto vůči bezdomovcům, kteří se budou přehrabovat v popelnicích, aby sebrali zbytky, které se jim čas od času hodí, ale prostě se zbavujete zátěže, a to na svůj vlastní účet. Pomáhat znamená darovat něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to cenné; ne později, kdy se to pro vás stane odpadem a snadno se bez toho obejdete. Například jít ven s přáteli je něco, co děláte pro sebe, abyste se pobavili, cítili se dobře, dobře se bavili. Naopak jít ven s kamarádkou, když se cítí hrozně, přestože dnes máte velmi důležitý závazek, kterého byste se nikdy nechtěli vzdát, přestože tu pro vás vždy byla, když jste ji potřebovali, se stává velkorysou chvílí. Mohli jste myslet na sebe, ale rozhodli jste se vzít si volno a věnovat ho jí: to je velkorysé. Ale jak často to děláte nebo jste to skutečně udělali? Pravděpodobně velmi málo, velmi málo. O to více vidíme tento příklad v duchovní oblasti. Je snadné vyměnit svůj čas a energii za něco; to není nabízení, ale výměna. Každý člověk denně vyměňuje čas a energii; jen velmi málo lidí svůj čas a energii nabízí. Výměna znamená, že musí dojít k okamžité protihodnotě, obvykle se tak děje s penězi, ale nejen s nimi, například jeden člověk poskytne pomoc, ale druhý mu ji musí okamžitě vrátit v penězích. Jedná se o výměnu, nikoli o dar. Dochází však i k přesnému opaku: to znamená, že lidé tvrdí, že si mohou koupit čas a energii druhých, protože jsme si zvykli, že jsme obklopeni bezcennými lidmi, kteří by za trochu peněz udělali cokoli, a tak jsme nabyli dojmu, že každého člověka si lze "koupit" za trochu peněz: "Dám ti peníze, když pro mě uděláš tohle." Triviálně si myslíme, že jde o gesto dobra. Ale to vůbec není, protože dobro je dávání, zatímco platba výměnou za okamžitou službu není dobrota ani altruismus, ale směna, obchod. Někdy se dokonce stává vydíráním. Ale my jsme si tak zvykli obchodovat, že to děláme nejen s penězi, ale se vším. Na všechno si děláme pochybné nároky. Například uděláme něco pro bližního v domnění, že je to dobrý a velkorysý čin, a přitom od tohoto gesta očekáváme, že nám bude okamžitě vráceno. Nejde tedy o darované gesto, ale o vnucenou směnu: "Dávám ti to, aniž bych se tě zeptal, jestli to chceš, a ty mi za to musíš okamžitě vrátit něco, co chci a po čem toužím." V tomto případě se jedná o vnucenou směnu. Ti, kdo řídí naši společnost, nás donutili takto uvažovat, protože od nejmenšího gesta se dokážeme ušpinit k největšímu zázraku. Ve skutečnosti si ve své mysli vytváříme celou řadu zastřených "hrozeb" a "vydírání", které klademe druhým lidem, ale i jiným entitám včetně Boha či božstev. "Modlím se k tobě, tak mi musíš dát něco na oplátku", jako by Božstvu nebo Bohu záleželo na tom, že se k němu modlíte. Ve skutečnosti byste na něj pouze házeli svá břemena. Jsme přesvědčeni, a to tak hlubokým způsobem, že je to až absurdní, že pokud žádáme Božstvo o pomoc, paradoxně mu prokazujeme laskavost; jako by existovalo proto, aby nám sloužilo, a tím, že žádáme o pomoc, mu umožňujeme, aby se stalo užitečným... Ale kdy bychom to udělali? Přesto tomu ve svém podvědomí věříme, jsme o tom hluboce přesvědčeni: pokud se k Božstvu modlíme o pomoc, mělo by nám okamžitě vyjít vstříc a dokonce by nám mělo poděkovat za to, že jsme se k němu modlili a věnovali mu pozornost. To je doslova šílené. Ale tato představa se nám natolik vryla do mysli, že je těžké ji vykořenit a dostat z hlavy. Stejně jako když se modlíme k Ježíši nebo Bohu a bezostyšně požadujeme: "Dej mi znamení, že jsi!" Jako bychom chtěli říct: dokaž mi, že jsi, jinak v tebe už nebudu věřit. 

Strana 4 z 6

Ale kdo si myslíme, že jsme? Kdo si myslíme, že jsme, když očekáváme, že se Božstvo skloní a dá nám znamení o své existenci? Zvykli jsme si věřit, že Božstva mohou "zemřít" nebo "zmizet", pokud v ně nebudeme věřit, podobně jako jsme byli přesvědčeni o vílách v dětských pohádkách a filmech: "Když v ně nebudeš věřit, zmizí!" Pravdou však je, že všechny tyto bytosti budou existovat, ať už v ně věříte, nebo ne, protože to pro ně vlastně nic nemění: Božstva jsou bytosti, které se reinkarnují už miliardy životů a naprostá většina populace se narodila teprve včera, protože toto je jejich první život. A Duše, které se narodily již mnoho životů předtím, jsou ve srovnání s Bytostmi, které jsou Božstvy, stále "teprve narozené". Takže si zopakujme: ať už v ně věříme, nebo ne, nemění se a je jim to jedno: budou existovat dál a ve svých životech budou konat své zázraky, aniž by potřebovaly náš - směšný - lidský souhlas. Zvykli jsme si věřit, že potřebují náš souhlas. Ale že jsou to děti? Načež jsme s těmito triviálními přesvědčeními dohnáni k tvrzení, že božstva nemají nic lepšího na práci než trávit svůj čas nasloucháním našim malým modlitbám a přijít nám na pomoc, kdykoli máme nějaký rozmar, který chceme ventilovat, zdá se, že stále věříme v Otce Vánoc: když jsme hodní, přijde nás odměnit. S touto bláznivou představou jsme přesvědčeni, že by nám měl někdo poděkovat a odměnit nás, když se budeme "dobře chovat", aniž bychom si uvědomovali, že to byly pohádky, které nám vyprávěli jako dětem, abychom byli klidní a poslušní příkazů rodičů, stejně jako nám dnes jako dospělým říkají, že když se budeme dobře chovat, dostaneme se do nebe, abychom byli poslušní a podřízení církvi. Ano, protože s ostatními se můžeme chovat také jako zvířata, aby nám nebylo vzato přesvědčení, že půjdeme do ráje; musíme se však dobře chovat ke kněžím a obětovat všechna svá léta katolické církvi, jinak do ráje nepůjdete. Z toho, co nás učí, však vyplývá, že do ráje se dostanete až poté, co celý život platíte církvi peníze na ochranu. Ale zatímco nám, obyčejným občanům, se vnucuje představa, že božstva jsou jako štěňata, která, jakmile je zavoláte, přiběhnou, jakmile zavrtí ocáskem, Pravda je této šílené kolektivní manipulaci velmi vzdálená. Mocná Božstva minulosti, k nimž Ježíš zjevně patřil, nepomáhala lidem proto, že by musela, ale protože chtěla. Manipulátoři tu však byli vždy a jsou tu i dnes: hvězdní lidé, kteří žijí jen na zádech druhých, vyhlížejí těch několik málo lidí na světě, kteří jsou od přírody altruističtí, a přichytí se na ně, aby z nich vysáli veškerou energii a čas. Životy-lidé vytrvale věří, že ostatní existují proto, aby jim sloužili, že to je jejich jediný smysl života: aby jim ostatní pomáhali a dělali pro ně všechno dobré. A tak vyžadují, a dokonce očekávají, že jim bude poděkováno za to, že je o pomoc požádali. Na jinými slovy, lidé-líhně jsou přesvědčeni, že pokud jim druzí mají pomáhat s myšlenkou, která říká: "To vy mi chcete pomoci, to já o to nežádám. Proto mi musíš pomoci ty, já ti prokazuji laskavost tím, že mi pomáháš". Což jsou pak ti samí lidé-larvy, kteří sami sebe přesvědčují, že vám prokazují laskavost, když jim pomáháte, jako by říkali: "Musíte mi dát důkaz, musíte mi pomoci a vyřešit všechny mé problémy, protože je to vaše povinnost! Jinak ti nebudu věřit!" A s tímto přesvědčením vůči ostatním obyčejným lidem je pak ještě snazší zaměřit se na Božstva a namlouvat si, že existují proto, aby sloužila psům a sviním (což jsou tito lidé-věci), a že jinak neexistují. Na druhou stranu víte, jak to je: když požádáte nějaké Božstvo o pomoc a váš problém se vyřeší, pak to není jeho zásluha, ale vaše, protože jste byli tak dobří při jeho řešení; pokud se naopak problém nevyřeší, pak je to vina Božstva, které nepřišlo vyřešit vaši záležitost, a proto toto Božstvo neexistuje. Ať už se na věc díváte z jakéhokoli úhlu, nakonec k ní vždy budete mít co říci. Ale i kdybyste zásluhy za dobré výsledky předali onomu Božstvu, co myslíte, že za to dostane? Nic, řekli byste si: "To všechno díky němu, no tak ho poprosím o další milosti," ale ve skutečnosti byste pro něj neudělali nic jiného dobrého: nesvědčili byste o jeho Moci, nesnažili byste se šířit znalost jeho jména, aby ho znalo více lidí, neudělali byste nic, co by mu bylo k užitku, a tak dále. Zůstalo by to jen mezi vámi: pomohla vám, a tak na ni můžete zapomenout, vzpomenete si na ni, až zase budete potřebovat pomoc. Nebo, abychom opět následovali další náboženskou manipulaci, vás může napadnout, že si ve jménu onoho božstva budete dělat podivná odříkání v domnění, že to děláte pro ni, například "dnes se budu celý den postit, abych jí dokázal svou věrnost" nebo "slibuji, že už nebudu utrácet peníze za harampádí, abych jí dokázal, že v ni věřím" nebo "přísahám, že už svou ženu nepodvedu z věrnosti tomu bohu", ale všechny tyto sliby dáváte sami sobě: Co si myslíte, že božstvo zajímá nebo co si myslíte, že může získat tím, že dnes nebudete jíst, nakupovat nebo podvádět svou ženu?

Strana 5 z 6

Vážně, jak si můžete myslet, že když se něčeho vzdáte, děláte to kvůli tomu Božstvu? Zní to absurdně, napsáno černé na bílém, přesto se sami sebe zeptejte, kolikrát vás napadlo vzdát se něčeho v domnění, že to děláte pro Boha. Tyto bláznivé myšlenky v nás vzbudila nemocná náboženství; tak se rodí odříkání a stejně bláznivým způsobem se rodí i oběti. Samozřejmě, jak jsme byli dobře indoktrinováni, sobectví a nekonečná arogance, které máme, nás vždycky vedou k tomu, že očekáváme, že nám druzí pomohou, aniž bychom za to něco chtěli; je to směšné, protože když někomu něco dáváme, očekáváme, že nám to naopak oplatí. Je tedy snadné si myslet: "Božstvo mi musí pomáhat, aniž by mě o něco žádalo na oplátku, co je to jinak za pomoc? Sám jsi řekl, že by to nebyl dar, ale výměna!" Je snadné používat tyto slovní obraty, když jde o nás samotné, abychom si zakryli zadek a nepřiznali si neuvěřitelné sobectví a aroganci, které máme hluboko v sobě naprogramované, abychom je měli a byli. A to je hluboce špatně. Protože bychom měli vždy spontánně přemýšlet: "Jak ti mám poděkovat? Jak se ti mohu odvděčit?" A ať je jasné, že slova, myšlenky nebo slovní poděkování, s nimi ani lidé, ani božstva nic nedělají. Myšlenková slova nemají žádnou hodnotu. Když jste požádali Boha nebo Božstvo o pomoc, očekávali jste slova? Ne, očekávali jste skutky, očekávali jste, že vaše problémy budou konkrétně vyřešeny. Proto musí být spontánní rozhodnout se udělat něco pro druhého, ne proto, že jsme k tomu nuceni, stejně jako druhý nebyl nucen nám pomoci, ale rozhodl se tak, a opakuji, rozhodl se proto, že chtěl, a ne proto, že musel. Nikdo není nucen na vás myslet a pomáhat vám, natož někdo, kdo vás nezná, není vaším přítelem už nějakou dobu, nikdy předtím jste se neviděli. Přesto se rozhodl, že vám pomůže, aniž by vás za to o něco požádal. Znamená to ale, že máte právo na to, abyste se mu za to odvděčili? Ne, místo toho byste měli přemýšlet o tom, jak se mu odvděčit skutky, nikoli slovy. Když jsem byl dítě, často jsem se modlil k Ježíši, prosil ho o pomoc a přemýšlel, proč se bytost jako on rozhodla pomáhat tolika lidem, kteří mu za to nic nedají, ba naopak, jakmile pomoc dostanou, úplně na ni zapomenou až do dalšího problému, který je třeba vyřešit. Jako dítě jsem se tedy rozhodl věnovat mu každý den slova díků a říct mu, jak moc ho mám rád, protože jsem chtěl , abych s ním nemusel "mluvit", jen když mám problémy. V dětství mě samozřejmě učili modlit se, a to byl jediný způsob, který jsem znala, jak mu poděkovat: slovy. Jakmile jsem vyrostl, uvědomil jsem si na základě zkušenosti, že myšlenky slova k němu nepřicházejí jako slova díků, jak si všichni představujeme: možná jako malé dopisy, které čte nebo poslouchá, nebo dokonale vyslané telepatické zprávy. Také ne! Ať už jsou naše důvody k "modlitbě" jakékoli, vše, co mu posíláme, je jen tíha: těžká energie, mnohdy také velmi velmi negativní a zřejmě velmi, velmi Nízká. A proto, jakmile jsem začal praktikovat, jsem se hned na začátku rozhodl, že už nikdy nechci zůstat jen u slov, ani to nechci zatěžovat myšlenkami, ale musím se všemožně snažit, aby to bylo konkrétní. Takže místo odkládání "až budu silnější" nebo "až budu mít čas" nebo "až..." jsem se snažila o to, aby to bylo co nejdřív. - Jakákoli výmluva je dobrá pro to, abychom nedělali skutky! Ale jen slova! - Rozhodl jsem se, že začnu praktikovat vůči Božstvům, která mi v minulosti pomohla. Ano, protože Božstva skutečně pomáhají, ale když chtějí a mohou, ne když jsou neodbytně "vystavena zkoušce" v domnění, jak to dělají někteří směšní lidé, že Zázraky Božstev by měly být vystaveny zkoušce. Když jsem začal praktikovat, rozhodl jsem se také, že si udělám čas, abych nějakým způsobem opětoval pomoc, o které jsem věděl, že se mi dostalo. Mnoha lidem bylo pomoženo, ale ani si to neuvědomili, protože Božstva rozhodně nepřijdou a neřeknou vám to. Lidé tak vyřeší své problémy a pak úplně zapomenou na ty, kteří jim pomohli, a na Boha a Božstva kašlou až do dalšího problému. Ale jak bych mohl poděkovat Ježíši? Určitě ne slovy, to by se udělalo jen velmi málo. A už vůbec ne tím, že bych se řídil těmi banálními nápady exaltovaných lidí, kteří sami sebe přesvědčují, že Ježíšovi "posílají světlo" a "posílají lásku", jako by jim to k něčemu bylo. Ptal jsem se sám sebe: Když jsem potřeboval pomoc, co přesně jsem potřeboval? Například aby se vyřešil nějaký problém nebo aby se v mém životě stala nějaká pozitivní událost nebo aby se v mém životě přestala vyskytovat nějaká negativní událost. To jsou v podstatě důvody, proč se člověk "modlí" k Bohu nebo božstvům. Co by tedy mohl Ježíš udělat, kdybyste mu poslali světlo nebo lásku?

Strana 6 z 6

Když vám někdo řekne, že vám posílá lásku, změní vás to v podstatě? Vyřeší se vaše finanční, zdravotní a životní problémy? Ne, samozřejmě že ne, protože jsou to jen slova, ve skutečnosti se vůbec nic nemění. Jsou lidé, kteří každý den píší na chatu, že posílají lásku svatým nebo božstvům; myslí si, že psát to na chatu je totéž jako skutečně jim posílat energii a řešit jejich problémy? Pak jsou také ti, kteří dávají sliby, v nichž říkají: "Ode dneška začínám praktikovat, dělám to pro ni (Božstvo), dělám to jen pro ni!" Ne, děláte to pro sebe! Neděláte pro ni laskavost, jak se naivně a dokonce poněkud hloupě domníváte. Děláte to pouze a výhradně pro sebe: ona může být nanejvýš šťastná kvůli vám. Ona však tím, že dnes medituješ nebo cvičíš, nic nezíská, protože z toho máš prospěch jen ty! Když jsem tedy přemýšlela o tom, jak Ježíšovi poděkovat, nechtěla jsem, aby to zůstalo jen u slov, a tak jsem na něm začala cvičit ve snaze zbavit ho všech těch negativních zátěží v jeho životě, které ho musely na cestě potkat, a mezitím jsem do něj tlačila pránu s úmyslem, aby se v jeho životě udály pozitivní události. Odtud to všechno začalo, od záměru odstranit z něj zátěže a uskutečnit pozitivní události - a to konkrétní, ne slova nebo představy! - by se v jeho životě staly. Někomu by se mohlo zdát troufalé myslet si, že můžete Ježíšovi pomoci a něco pro něj udělat. Já si myslím, že je troufalé myslet si, že on existuje proto, aby vám sloužil, a vy si na oplátku jen namlouváte, že jeho odměnou by měl být váš úsměv nebo vaše promyšlené poděkování: "měl by být rád za to, že jsem šťastný". Páni, jaká odměna a jak hluboce vyvinuté uvažování! Domnívám se, že úsměvy jsou mu málo platné, jakmile ho zabijí ti samí lidé, kteří se na něj usmívali a mučili ho, dokud nezemřel všem na očích. Věřím, že to, co dal tomuto světu, je nesrovnatelné, že to má nedosažitelnou hodnotu, ale že se to nyní stalo nechutnou záminkou, kterou se všichni vymlouvají na to, že neudělali nic, ani se nepokusili o sebemenší pozitivní změnu v jeho životě. Protože mějme dobře na paměti, že Ježíš bylo jméno reinkarnace této bytosti, ale že před Ježíšem i po něm existoval bezpočet reinkarnací téže bytosti, která se samozřejmě nejmenovala stejně. Proč bychom se tedy měli pozastavovat nad tím, že "on už je stejně mrtvý a my pro něj nemůžeme nic udělat", když když potřebujeme pomoc, najednou zapomeneme, že je mrtvý, a "modlíme se" k němu, aby přišel a vyřešil naše problémy? Když se nám to hodí, je víc než živý, když pro něj můžeme něco udělat, najednou se stává 'zbytečným, protože je stejně mrtvý...' a takhle to pokračuje donekonečna. Je zřejmé, že jde o temné manipulace, které nám mají zabránit v uvažování a pochopení toho, jak tato dimenze a multidimenze skutečně fungují: dostalo se nám nekonečně mnoho přímé i nepřímé pomoci od Boha a od mnoha Božstev, která ochránila tuto planetu před velmi vážnými temnými útoky; a pokud ochránila tuto planetu, znamená to, že ochránila i nás, kteří na ní žijeme, je zbytečné předstírat, že ne. Měli bychom jim tedy začít děkovat, ale ne slovy, a snažit se jim to všemožně oplatit, i když nemáme jejich Božské schopnosti, ale přesto můžeme přispět skutky, a ne slovy. Znám tolik mýtomanů, kteří tvrdí, že posílají světlo a lásku Ježíši, a kteří se dušují, že "mu pomohli". Jako by Ježíš měl někdy rád mytomany, kteří používají jeho jméno, aby vypadali před ostatními hezky a dobře. Ostatně, nedělá právě tohle církev každý den už dva tisíce let? Využívat Ježíšova jména, aby před ostatními vypadali dobře, aniž by lidem skutečně pomohli vyřešit jejich problémy, protože církev lidem nikdy nepomáhá řešit jejich problémy: místo toho žádá peníze, obohacuje se na utrpení lidí a hází vinu zpět na Boha a Ježíše: musíte se k nim modlit, aby se vaše problémy vyřešily, ale mezitím dejte své peníze církvi, pokud chcete, aby vám Ježíš pomohl! Takže za to, zda pomoc přijde, nebo ne, může Ježíš a Bůh, ale pokud díky Bohu pomoc přijde, pak musíte církvi poděkovat skutky tím, že jí dáte všechny své peníze. Ale ne Ježíši, běda mu děkovat fakty, on to nepotřebuje! Takže byste asi řekli: "Kdyby byl Ježíš naživu, taky bych mu dal všechno, co mám, abych mu poděkoval!" A taky byste mu poděkovali. Ale to není pravda. Kdyby tu byl Ježíš v těle, lidé by ho nechali hladovět, rozhodně by mu nedávali všechny peníze, které místo toho dávají miliardářské církvi: lidé totiž nechtějí pomáhat Věštci, lidé chtějí pomáhat Náboženské sektě. Jde o to, že když mu nemůžeme poděkovat finanční pomocí, proč bychom měli sedět se založenýma rukama a utěšovat se touto falešnou vírou.

Konec stránky 6 z 6. Pokud se vám článek líbil, napište prosím níže komentář, ve kterém popíšete své pocity při čtení nebo procvičování navrhované techniky

0 komentáře
  • rod
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:00 18/08/22

    Molte volte si pensa a questi programmi che riflettendoci si ritengono sbagliati, eppure quando capita l'evento la riflessione va a farsi benedire, quando un programma diventa radicato per anni, ci devi lavorare parecchio ma con buona volontà si può fare, quando parli di aiuto incondizionato mi rendo tristemente conto che la maggioranza delle volte che lo faccio c'è sempre un se e non ne sono orgoglioso poiché non ho ancora la forza di combattere ed eliminare quel demone o forse non ho mai riflettuto abbastanza per decidermi di farlo, il mio percorso migliora di giorno in giorno e sono contento che con la pratica riesco a migliorarmi, proprio perché la mia visuale cambia e la mente è più libera, anche se il Sentiero è in salita, merita ogni passo fatto. Grazie per tutto.

  • Lucia
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:35 17/08/22

    Non c'era modo migliore di iniziare questo libro con queste parole, anzi no con questi PROFONDI INSEGNAMENTI, perché qui ci stai insegnando ad essere veramente umani, stai spaccando manipolazioni che da secoli infestano questo pianeta, qui tutti noi ci sentiamo in causa e penso che da oggi non possiamo restarne esonerati. Da quando ti seguo sto cercando di migliorare come persona, nei pensieri, nel modo di fare, mi sembra di essere profondamente indietro, ma davvero il concetto di gratitudine lo devo solo a te e voglio migliorarlo e toglierlo da queste manipolazioni schifose, non voglio sputare su chi mi aiuta e non voglio abbandonare il prossimo. Quando ero piccola Gesù è stato la mia forza, nei momenti più brutti da bimba pensavo a lui, a cosa aveva passato e come quello che stavo vivendo era insignificante a confronto e quindi mi davo forza per andare avanti, non capivo perché la gente lo pregrasse perché lui intercettasse con Dio, perché devevamo disturbare lui se potevamo comunicare con Dio da soli? Eppure non ho mai pensato quante volte ho preteso l'aiuto di Dio, senza mai ringraziarlo veramente. Eppure lui mi ha sempre aiutato, ma cosa sto facendo per lui concretamente? Inoltre ti ringrazio per aver posto davanti il concetto di questi fiorini, questa cosa di rinuncio a questo per, è vero su carta sembra tanto ridicolo, eppure tutti lo fanno, ma è solo un nostro tornaconto non un aiuto verso Dio, Gesù e altre grandi Divinità! Davvero ho troppo da imparare, questi tuoi insegnamenti vorrei farli proprie mie della mia anima perché in ogni vita li possa applicare e dare il giusto rispetto, il giusto modo di ringraziare, ogni Essere positivo che aiuta questo pianeta! Grazie Angel, ti sono grata e spero di riuscire a trovare il modo per poterti ringraziare veramente!!

  • miry_miry
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:43 16/08/22

    In effetti è abbastanza stupido credere che le divinità siano qui ad aspettare felici che noi gli chiediamo aiuto per risolvere i problemi che noi non siamo in grado o non abbiamo voglia di risolvere e il nostro ringraziamento deve essere chiedergliene ancora. Se ci si pensa tutto ciò che dice la chiesa è stupido, in realtà già da piccola mi facevo queste domande, come se loro non avessero niente di meglio da fare che aiutare noi, insomma non mi convinceva già all'epoca l'idea che Gesù stava sulla nuvoletta ad aspettare che noi gli chiedessimo aiuto. Ma queste sono tutte manipolazioni oscure come credere che se noi chiediamo aiuto e lui non ci aiuta è perché non esiste.

  • Gianlu idro
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 4
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:49 16/08/22

    Abbiamo molto da riflettere su quello che c'è scritto in questo documento. Tutto ciò che hai detto sarebbe da stamparselo nel cervello e sarebbe da farlo in ogni essere vivente in questo pianeta, le cose andrebbero meglio per tutti. Questi Esseri così Divini a noi non devono nulla, come nulla ci deve Dio. Nel frattempo, con le nostre capacità, possiamo decidere di dare il nostro aiuto. Seppure sia piccolo, seppure sia insulso rispetto alla potenza di ciò che sono questi Esseri sarà apprezzato. Sicuramente preferiranno vedere qualcuno che cerca di aiutarli nelle proprie capacità che vedere esseri umani frignoni che chiedono aiuto e poi fanno tutto ciò che hai descritto ampiamente in queste righe. Noi abbiamo la possibilità e il dovere di non essere degli egoisti frignoni. Grazie Angel!

  • RiccardoB
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    09:36 16/08/22

    E' davvero assurda la manipolazione infusa nelle menti umane dalle religioni corrotte e schifose. E la cosa che ancor più mi ha turbato è comprendere che alcune manipolazioni fanno parte anche di me, anche se in maniera più sottile. Per fortuna non ho mai pensato che pregando, la Divinità in questione dovesse accorrere, e per fortuna mi rendo pienamente conto, ora, di quanto sia incredibilmente folle e malato pensare in termini di preghiera. La preghiera ha in sè il significato di richiedere per ricevere, quindi che noi, magari pure Bot e scettici, abbiamo tutto il diritto di chiedere aiuto ad una Divinità quando ci pare e piace, ma soprattutto quando ovviamente le cose ci vanno di merda, e la Divinità avrà l'assoluto dovere di accorrere in nostro salvataggio. Se poi non accade niente nella nostra vita, allora la Divinità è cattiva, ingiusta, o addirittura non esiste proprio. Che squallore. E come hai ben detto questa concezione sfocia poi nella tradizione dei sacrifici, tant'è vero che ora come ora, se si va a sfogliare qualsiasi libro di mitologia, si leggerà che anche Divinità luminose come Thor, Sif, probabilmente anche Hathor, Sekhmet, ecc. richiedevano sacrifici in cambio del loro aiuto. Assurdo, totalmente folle e ingiurioso verso Dvinità di questo calibro, che in questo modo vengono dipinte non solo come 'commercianti' e ciniche, ma ancor peggio, oscure. Non si può tollerare questa cosa. Per questo leggere dai libri può essere interessante, ma non sarà viatico di vera conoscenza, perlomeno non sui libri commerciati dal Governo. Ho adorato il modo in cui ci fai comprendere che pensare o dire, convincendosi, di aiutare, e aiutare davvero sono cose diverse. Aiutare non per proprio benessere interiore significa concedere e donare all'altro qualcosa in un momento in cui ne avremmo bisogno. Ed in effetti, questo tipo di aiuto, tipico dei Maestri e delle Divinità, e che quindi fa assolutamente parte di te, Angel, pochissime volte l'ho attuato nella mia vita. Mi viene da pensare che, forse, anche mai. E' tempo di guardarsi allo specchio e capire dove si vuole andare e cosa si vuole fare. Ciò che ha fatto Gesù, in vita e anche da disincarnato, è e rimarrà sempre un esempio Eterno di Meravigliosa Potenza, tale da non esserci nessuna parola tale a descrivere ciò che ha fatto e che continua a fare. E questo vale per tutte le Divinità (quelle vere). Aiutarle è molto più che giusto, e nient'affatto presuntuoso. Ho fatto alcune volte delle sessioni di questo tipo, ma ora ho un intento più preciso sul quale lavorare. Come hai detto, ringraziare a parole serve a ben poco, e mi sono reso conto che anche io, con te, ti ringrazio troppo spesso solo a parole. Mi darò quindi da fare. Non perchè devo, ma perchè lo voglio. E così farò con tutti gli altri Esseri che mi hanno aiutato, anche se non li conosco. IN queste pagine sono condensate lezioni stupende, profonde, e questo Sesto Volume non poteva assolutamente partire meglio di così, e dimostrano anche, ancora una volta, quanto la Setta religiosa chiamata Chiesa sia lontana anni luce dalla bontà e dalla compassione che predica di avere. Sei Immensa Angel, Straordinaria. Grazie di cuore (mi impegnerò perchè non rimangano solo parole)!

  • Alice
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    21:31 15/08/22

    Effettivamente leggendo nero su bianco il concetto, si sente palesemente l'assurdità di logica che ci hanno imposto le istituzioni religiose: tutto deve essere compiuto da Gesù e solo lui ,noi non abbiamo la capacità di arrangiarci e neanche dovremmo provarci altrimenti si pecca pure di presunzione! Parlo soprattutto per le esperienze che ho vissuto, e ammetto che è stata una gran liberazione aver tagliato i ponti con la religione che per nascita ero stata costretta a frequentare. È faticoso assumersi le responsabilità della propria vita ma noto anche di che razza di potere assumiamo a furia di rimboccarci le maniche! Detesto il modo in cui ci hanno rammolliti nel tempo... Il ragionamento riguardo ai miracoli che le divinità hanno compiuto a beneficio dell 'essere umano non fa una piega: siamo stati salvati da cose terribili e non ci è stato mai chiesto nulla in cambio e nemmeno ci è stato rinfacciato quando avrebbero potuto pretendere e ottenere tutto ciò che volevano grazie alle loro facoltà. Questo è un atteggiamento che tutti noi dovremmo sforzarci di evolvere senza continuamente pretendere nulla in cambio.

  • Alina
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:20 15/08/22

    La chiesa per me é sempre stata un problema, non mi è mai piaciuto pregare né tantomeno andare a messa e quelle poche volte che ci andavo mi sono sempre sentita ridicola nel pregare tutti insieme o scambiarsi il segno della pace, mi sentivo tanto in colpa per questo , poiché siamo stati indotti a credere da secoli e secoli che la religione gioca un ruolo importantissimo nella vita delle persone, se non fondamentale, è un modo di pensare che ormai fa parte del nostro DNA. Entrare in ACD mi ha fatto sentire finalmente libera togliendomi di dosso un grande peso . Conosco persone a me vicine che il mese di maggio lo dedicano alla Madonna e convinte di questo fanno il cosiddetto fioretto rinunciando ai dolci; concluso il mese si sentono soddisfattissime e convinte di aver fatto chissà quale sacrificio in suo onore. Non ho mai capito a cosa servisse questa rinuncia e perché la Madonna o Gesù o quale altro santo a cui il fioretto era dedicato, dovesse esserne felice. Al mondo ne esistono milioni di persone così e tutti devoti a qualche falso santo che la chiesa ci ha imposto defraudando dei meriti chissaà quale divinità come accaduto con il Grande Gesù. La chiesa purtroppo è la grande rovina di questo mondo e a mio avviso anche la più grande potenza in quanto accoglie tra le sue braccia gente di ogni credo sia politico che religioso, ed è assolutamente vero, tutti siamo stati indotti a credere che bastasse pregare rivolgendosi a questo o quel santo per avere il suo aiuto,che fosse loro compito aiutarci o quantomeno intercedere per noi, siamo cresciuti con questa convinzione e come noi anche le generazioni precedenti e quelle precedenti ancora. Ora grazie a te sappiamo come stanno realmente le cose e tu hai scoperto i cosiddetti altarini di questa chiesa perversa e malvagia.

  • Deb Spiritual
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:21 13/08/22

    Tutto vero su quello che dici riguardo la Chiesa m ritrovo tantissimo nelle tue parole anke io quando ero piccola pregavo Gesù credendo che poteva ascoltarmi e aiutarmi nei miei piccoli problemini dell' infanzia... per dire come la Chiesa manipola le menti già da piccoli facendoci credere che lui deve aiutarci e che noi possiamo scaricarli tutte le nostre sofferenze a lui...purtroppo ci hanno inculcato idee sbagliate nell' aiutare gli altri aiutiamo gli altri per avere qualcosa in cambio e via d seguito...é incredibile come la chiesa c ha inculcato delle falsità che s sono radicate in noi e che purtroppo nn é facile da togliersele..ma praticando la meditazione e le tecniche psichiche possiamo diventare sempre più coscienti in modo tale da toglierci piano piano queste idee sbagliate e incominciare a comportarci come la nostra Anima vuole...per quanto mi riguarda se ho voglia d aiutare qualcuno ora lo faccio ma se nn ho voglia nn lo faccio solo per far piacere a qualcuno o per far soddisfare le aspettative dell' altro se lo faccio ma deve nascere prima dal cuore altrimenti nn é un aiuto sincero ma solo un aiuto falso che nn si può nemmeno più definire aiuto

  • Vanilla
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:04 13/08/22

    Ti ringrazio Angel per ciò che grazie alle tue parole, ai tuoi ragionamenti e alle tue riflessioni, fai in modo di comunicarci per farci riflettere a nostra volta, e aprire gli occhi per prendere coscienza di tutte quelle manipolazioni e indottrinamenti che tutti, più o meno inconsciamente, subiamo da secoli e finiamo per seguire giorno dopo giorno. Ovviamente il fatto che si tratti di programmi e manipolazioni certamente oscuri, non deve essere una scusa per continuare a comportarci in questo modo ed è per questo che ti ringrazio per condividere con noi queste importanti riflessioni, perché ognuno di noi possa decidere di cambiare il proprio modo di ragionare e soprattutto di comportarsi, quindi con azioni e fatti concreti e non solamente a parole o "pensieri". È da egoisti ed egocentrici credere che Dio e le Divinità esistano solamente in nostra funzione, per servirci ma d'altronde non potevamo aspettarci che la Chiesa insegnasse qualcosa di diverso, dato che, per dirne una, continua a negare l'esistenza di altre forme di vita nell'Universo, spingendo l'assurda credenza che in miliardi e miliardi di Galassie, l'essere umano sia l'unica forma di vita e l'unico a poter sopravvivere e in grado di evolversi. D'altronde Dio è fatto a nostra immagine e somiglianza e le Divinità non sono mai esistite, dando i nostri soldi alla Chiesa potremo andare in Paradiso, il Diavolo e i Demoni esistono ma non le entità, i Miracoli esistono ma la magia no. Eppure sono state bruciate vive tantissime "streghe", nonostante la magia non esista.. Quante contraddizioni! Vabbè ma l'importante è che grazie ai preti pedofili (che Dio perdonerà certamente per i loro peccati) noi possiamo andare in Chiesa la Domenica e assicurarci un posto in cielo, vicino agli angeli che sono esseri con le ali. Chiaramente gli angeli esistono ma esseri come le sirene o i draghi no, non esistono e non sono mai esistiti! Ironia a parte, ciò che hai detto in questo documento è estremamente importante e personalmente mi ha molto colpito proprio per il modo in cui hai affrontato questi argomenti. Mi ha spinto a riflettere e ad autoanalizzare i miei comportamenti per cercare di cambiare concretamente ciò che posso stare sbagliando a mia volta, seppure non coscientemente o facendolo di proposito. Eppure solamente chi crede di essere il più evoluto dell'universo non è disposto a mettersi in discussione, e anche questo ce lo hai insegnato tu con le tue parole e soprattutto tramite il tuo esempio pratico! Per quanto riguarda il miracolo del vino, non avevo mai pensato che fosse esistito veramente: ovviamente non intendo dire che non pensavo che Gesù fosse in grado di farlo (ci mancherebbe!) ma credevo fosse un'invenzione della Chiesa per spingere appunto le persone a bere il vino definendolo "sacro"! Non avevo assolutamente pensato a ciò che hai detto, ovvero che non si trattava certamente di alcool fermentato per anni e anni bensì di semplice succo di uva. E adesso ha tutto più senso e saprò anche come rispondere a tono al prossimo che se ne uscirà con qualche battuta in proposito. Grazie ancora per questi preziosi insegnamenti e queste importanti riflessioni!

  • White Wolf
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:16 13/08/22

    Le manipolazioni a cui siamo sottoposti sono davvero molte... in passato ricordo di aver sentito che se non si prega le divinità, pian piano diventano sempre più deboli fino a sparire 😑 come se la loro Forza derivasse da noi. A parte questo, come hai detto tendiamo a comportarci da irriconiscenti nei confronti di quelli che ci aiutano, soprattutto per gli aiuti ricevuti in senso psichico e questa cosa deve cambiare. Il nome di Gesù viene sfruttato continuamente dalla chiesa e dalla gente che approfitta della sua bontà e dei suoi miracoli per guadagnare e abbattere ciò che c'è di positivo in questo pianeta ma noi per primi ci dobbiamo liberare delle manipolazioni e riscoprire il modo corretto di ringraziare ❤

  • Dolores
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:29 12/08/22

    Come ci spieghi, la Chiesa ha approfittato del nome di Gesù per ridurre la gente in schiavitù. Il Vaticano tra l'altro è pure lo stato più ricco al mondo. Ricordo che un vecchio sacerdote diceva sempre:"Voi non siete abituati a dare, ma solo a ricevere!" Certo come no! La Chiesa è così , non le persone. La Chiesa non aiuta nessuno, tanto più se è povero lo scaccia via! Usa il nome di Gesù e pretende denaro e favori, schiavizza e sottomette i fedeli. Penso che Gesù non avesse vestiti lussuosi nè fosse ricco, Gesù era umile, donava amore e salute alle persone. Non abbiamo proprio nulla da imparare dalla Chiesa, ma abbiamo molto da imparare da Gesù, grandissimo Maestro e Divinità. Grazie mille per tutto ciò che ci spieghi....

  • Lo
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:04 12/08/22

    Tra le cose che ho ringraziato e ho apprezzato molto da i miei genitori è stato il farmi crescere libera da qualsiasi religione, loro avevano la loro fede in Dio e basta, nessuna religione, nessuna preghiera a parole, solo fede amore e fiducia, nonostante loro non hanno mai praticato la meditazione e neanche pensato di sviluppare capacità psichiche. Oltre questo mi è sembrato sempre insensato pregare per risolvere i propri problemi, mi ci trovo benissimo in ogni parola scritta da Angel. Chi siamo noi per pretendere che le Divinità debbano essere al nostro comando?! è folle !!! per diventare tali ci hanno messo vite e vite e vite di pratica costante se la sono guadagnato questo grande titolo da soli, mica stando sdraiati a guardare la tv e i social o pregare da qualche parte. Semai ci fanno da esempio vivo, che con l'impegno serio e costante si può arrivare ad altissimi livelli psichici, non ci sono scorciatoie. L'unico modo è quello; praticare, praticare, praticare e di nuovo praticare!

  • mandarino71
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    11:51 12/08/22

    Il ragionamento che è stato esposto è logico e coerente, purtroppo siamo stati indottrinati a pensarla diversamente e questo si sta rivelando un grande ostacolo sia alla nostra evoluzione sia nel nostro rapporto con le Divinità. Non è facile scrollarsi questi concetti di dosso ma so che praticando si possono ottenere soprattutto in questo campo, dei risultati eccellenti. Non è più tempo di preghiere e sacrifici agli Dei ma appunto di tanta pratica.

  • Simon
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    10:24 12/08/22

    Noi dobbiamo smettere di sentirci al centro dell'attenzione, io credo di aver compreso col tempo che gli "aiuti" vanno dimostrati con i fatti, non solo per la parte psichica o spirituale, ma anche nella vita di tutti i giorni. Credere che una divinità esiste solo se noi ci crediamo è una bella blasfemia... noi dovremmo essere veramente grati per l'aiuto ricevuto, e non dimenticarcene subito dopo, e soprattutto non dobbiamo ne pretenderlo ne aspettarlo stando fermi. Riguardo alla potenza di Gesù fa venire i brividi, e mi fa anche riflettere su cos'è veramente un essere che ha un infinità di vite alle spalle. Neanche sforzandomi potrei comprendere come ragiona un essere così superiore e buono.

  • Diamante
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    01:18 12/08/22

    In questo documento di nuovo ho trovato chiaramente il suggerimento di cosa praticare per aiutare una divinità e non solo. Perché una cosa che a volte mi bloccava era anche sapere che intento usare o cosa praticare per aiutare e non creare maggiori pesantezze, che già vengono mandate a tante divinità in vari modi. A Gesù attraverso la chiesa, ma sono certa che anche altre divinità abbiano chi non le aiuta, per non dire le appesantisce in vari modi. In merito alla chiesa, il loro incessante chiedere soldi, è stato uno dei motivi che mi aveva iniziato a far allontanare da essa, anche perché Gesù non ha mai predicato con la continua richiesta di denari!! Spero di poter far crescere le mie capacità psichiche anche per capire chi mi ha aiutata in passato e per poter ricambiare nel mio piccolo anche io praticando a suo favore, ovviamente non voglio sminuire le altre divinità che non mi hanno aiutata personalmente, ma che comunque mi hanno aiutata indirettamente ad esempio proteggendo il pianeta in cui mi trovo o trovavo.