arrow-up-circle
Vyberte část textu, kterou chcete objasnit (max. 80 slov).

Psychika a božství (část 1)

Tento článek byl dočasně přeložen pomocí online překladače. Původní článek je v italštině. Pokud nám chcete pomoci vylepšit překlad do vašeho jazyka, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@accademiadicoscienzadimensionale.it nebo prostřednictvím chatu na ACD. Děkujeme vám.

Strana 1 z 6

Ve stejné době, kdy se odehrávaly události spojené s vědci, a před objevením formy - také proto, že jsem formu objevil právě kvůli nepřátelům, které jsme předtím odložili - jsme s Alexandrem, jak bylo zvykem každý rok, strávili dlouhé období cvičením proti Ježíšovým nepřátelům. Naším cílem bylo v podstatě snížit Ježíšovo břemeno do té míry, aby se mohl zabývat důležitějšími záležitostmi. Běžná manipulace nás tlačí k přesvědčení, že čím mocnější bytost, jako je například Ježíš, je, tím víc by nám mělo být jedno, co se v jeho životě děje, protože je silný, takže se o sebe musí postarat sám. A co hůř, tlačí nás k přesvědčení, že máme právo očekávat, že nám pomůže a vyřeší naše osobní problémy, protože protože je silný, musí řešit i naše životy. Vyvíjet se znamená začít přemýšlet mimo tyto manipulace konstruované speciálně proto, aby nás postavily proti sobě, protože tato směšná tvrzení slouží k tomu, aby nás postavila proti skutečným Silným a stala se přímo či nepřímo břemenem na jejich bedrech. Současná církev - která nemá s Ježíšem nic společného, která se ani vzdáleně neřídí jeho učením, a ani jako žert bychom neměli církev s Ježíšem spojovat - nás vede k tomu, že Ježíš jen znuděně stojí a čeká, až ho někdo z nás požádá, aby vyřešil naše problémy, aby měl konečně i on co dělat. Dokonce nás vede k přesvědčení, že se za nás jen velmi rád obětuje, že nemůže čekat, až ho požádáme o pomoc, a že skutečně čím více nároků na něj vzneseme, tím lépe. A co se pak stane? Stává se, že kdykoli se naše přání nenaplní, prvním viníkem je Ježíš a druhým Bůh, protože je to jejich vina, že se neobtěžovali naše problémy řešit. Řeší je za všechny, jen ne za nás! Pak si nezaslouží naše uznání; tolik modliteb pro nic za nic! Co se tedy v krátké době děje? Děje se to, že přecházíme od bláznivé představy, že Ježíš je tu proto, aby nám sloužil, že tu čeká, aby vyřešil naše problémy, k představě, že když je nevyřeší, pak si nezaslouží naše modlitby. Místo toho bychom měli nejprve dát sami sobě pořádnou facku. Církev používá Ježíšovo jméno k tomu, aby každého přesvědčila, že musí odpovědnost za svůj život hodit na bedra jiné osoby. A tak i když se nemodlíme k Bohu nebo Ježíši, každý den se snažíme hodit odpovědnost za svůj život na bedra lidí, kteří jsou nám blízcí, např. manželů, dětí, přítelkyň, rodičů, abychom nepřevzali odpovědnost, tj. kontrolu nad událostmi v našem životě. Pokud se stane něco dobrého, je to bezpochyby naše zásluha, pokud se stane něco špatného, je to výhradně vina druhého člověka, který nám nedokázal pomoci a problém vyřešit. Zní to racionálně? Ale racionalita jde stranou, kdykoli se vrátí negativní vlivy. A tak jsme celý život vedeni k tomu, abychom věřili, že Ježíš je tam v nebi a čeká, až ho někdo zavolá, že se nemůže dočkat, až přijde a vyřeší vaše problémy. Proč bychom ale měli uvažovat takto nevědomě a nezrale? Protože nás to tak naučili a je opravdu těžké naučit se převzít kontrolu nad svou myslí a změnit způsob myšlení, na rozdíl od toho, jak jsme byli naprogramováni být a dělat prostřednictvím dlouhých a vyčerpávajících manipulačních sezení. Nedáváme tedy mozku kyslík a neumožňujeme mu fungovat a chápat, protože se o něj raději nestaráme a věříme, že Ježíš nebo jiné božstvo či anděl je tu proto, aby nám sloužil. Aniž bychom si to však uvědomovali, přesvědčujeme sami sebe, že jsme na piedestalu a že bohové, svatí, andělé atd. tam čekají, aby nám sloužili, že existují proto, aby sloužili nám. Ale kdo na zemi by nám měl sloužit? Odkdy se Božstvo stalo otrokem a lidé neschopní řešit své vlastní problémy králem? Proč proboha dostáváme bláznivou představu, že by nám Božstvo mělo spěchat sloužit, řešit za nás problémy, jako by nemělo nic jiného na práci, než spěchat sloužit nevědomému člověku, mluvíme-li o Božstvu? Určitě vás nikdy nenapadlo, že by k vám domů měl přijít slavný herec, aby vám umyl nádobí, když ho potřebujete, ale kdybyste chtěli, aby tuto práci někdo udělal za vás, zavolali byste si spíše uklízečku. Jsem si také jistý, že vás nikdy nenapadlo zavolat si domů slavného zpěváka, aby se postaral o vaše děti, když jste mimo domov, ale spíše jste vždy uvažovali o tom, že si zavoláte chůvu. Proč si tedy nevážíte herců a zpěváků, kteří, ačkoli jsou slavní, nikdy v životě neprovedli žádný zázrak, kromě toho, že se někomu prodali, aby se stali slavnými, a místo toho si nevážíte Božstev tím, že si myslíte, že by se měli hrnout do vašich služeb, jako by byli uklízeči nebo chůvy? 

Strana 2 z 6

Vždyť právě o to jde: přikládáme význam a přehnaný obdiv těm, kteří pro nás nic dobrého nedokázali a tuto planetu nezlepšili, ale bagatelizujeme postavu postav, které se naopak zasloužily o přežití tohoto světa tím, že mnohokrát zachránily životy lidí, a domníváme se, že k nám musí přijít, aby nám sloužily, jako by byly našimi sluhy. Těmi se Božstva stala, protože mnohokrát zachránila tuto planetu, odvrátila temné mimozemské rasy, které měly v úmyslu lidskou rasu v té době zničit, potlačila Démony, kteří způsobili vyhlazení mezi lidmi, a mnoho dalšího. Božstva se tedy postarala o největší problémy na této planetě, o ty, o které se nikdo jiný postarat nemohl. Jak by se však mohli zabývat velkými problémy této planety, kdyby jim byly přiděleny ty nejbanálnější a nejdětinštější problémy? Samozřejmě že ano, ale tyto Postavy přesto dokázaly vykonat své Zázraky. Dnes je pojem Zázrak církví záměrně zlehčován, aby se obyčejným lidem vnutilo přesvědčení, že Zázraky vykonané Ježíšem jsou téměř srovnatelné s kulišárnou. Církví, která nás chce všechny dotlačit k tomu, abychom se stali alkoholiky, je Ježíšův "zázrak" proměny vody ve víno opakován nesčetněkrát. Ano, je pravda, že ho učinil, ale takto souhrnně vysvětlený se zdá být méně důležitý, než byl. Mluvíme o historické době, kdy se pitná voda těžko sháněla a lidé raději pili zkvašenou hroznovou šťávu, která byla podle tehdejšího myšlení spolehlivější než pitná voda nalezená v okolí. Tímto zázrakem Ježíš poskytoval nápoj v době dějin, kdy nalezení čisté vody nebylo tak samozřejmé jako pro nás, kteří si ji můžeme koupit v supermarketu... ale dodnes je tento zázrak znevažován a zneužíván kněžími, aby se vymlouvali na pití velkého množství vína. Pravděpodobně mnozí ani neměli dost bystrosti, aby se zamysleli nad tím, že "víno" minulých dob byly hrozny zkvašené za 3-10 dní, zatímco dnes pijeme víno stařené, podle chuti, a jsou tací, kteří utratí celé jmění, aby pili to stařené 100 let. Od několika dnů po 100 let je trochu rozdíl: jedno je hroznová šťáva, druhé je zrající alkohol. Ale zatímco my stále mluvíme jen o vodě proměněné ve víno, dáváme zapomenout na to, jak nesčetněkrát Ježíš vyléčil slepotu slepých lidí a umožnil jim znovu vidět. Kolikrát Ježíš tváří v tvář vyléčil lidi z nejhorších nemocí, které v té době panovaly, jako bylo malomocenství a další nemoci, které zabíjely lidi, ale kterým Ježíš zachránil život. Zapomínáme, kolik lidí přišlo o nohu, ruku, páteř, kolik lidí už nemohlo chodit, vstát, ba ani se udržet na nohou kvůli nemocem nebo špatným pádům a pracovnímu úsilí, které jim zničilo zdraví, a Ježíš uzdravil jejich kosti, rekonstruoval šlachy a reaktivoval nervy, takže všem těm lidem se obnovilo zdraví fyzického těla a najednou mohli znovu začít chodit, vstát, dokonce i ti, kteří byli nuceni strávit život vleže kvůli zničené páteři, začali znovu žít svůj život; jen díky Ježíšovým zázrakům. Zázraky, které Ježíš vykonal, byly tak rozsáhlé a těžko vysvětlitelné, že ještě chvályhodnější byla rychlost, s jakou dokázal lidi uzdravovat, když se rozhodl, že chce svou energii a schopnosti využít k tomu, aby lidem pomáhal, a ne aby si je podmaňoval. Protože to možná není každému zcela jasné, ale se svými neuvěřitelnými Psychickými schopnostmi si mohl opravdu podmanit kohokoli, pokud to bylo jeho záměrem. Stejně jako mohl léčit slepotu, mohl ji i vytvářet a oslepovat své nepřátele. Stejně jako dokázal vyléčit nejhorší nemoci, mohl je vytvořit pro své nepřátele nebo kohokoli, koho chtěl. Protože slovo nepřítel je jen slovo: každý si vybere, koho chce nenávidět, kým chce pohrdat, koho chce zlehčovat nebo si podmanit a koho ne, a mnohdy tito lidé nemusí nutně odpovídat někomu, kdo nám ublížil a kdo si zaslouží naše nepřátelské pocity; ale přesto se to stává. A stejně jako dokázal obnovit kosti a přivést fyzická těla zpět k životu, dokázal zničit vnitřek fyzického těla, kosti, usadit se mezi nervy a šlachami svých nepřátel a dokázal zabíjet rychleji, než je třeba k tomu, aby někoho uzdravil. Protože řekněme si to na rovinu, zranit někoho je velmi snadné a také velmi rychlé. Co se však podaří jen málokomu, je rozhodnout se pro dobro druhých. Všichni jsme neustále přesvědčeni, že jsme na straně dobra, že jsme vždy k dispozici a připraveni pomoci druhým, že jsme velkorysí a že jsme dobří. Ale to není pravda! Naprostá většina lidí, kteří tomu věří, je vždy příliš zaneprázdněna tím, že myslí jen na sebe, a pak možná jednoho dne dají bezdomovci sedícímu na ulici pár drobných a mají pocit, že udělali něco, za co si zaslouží jít do nebe.

Strana 3 z 6

Ale až zjistíte, co je nebe ve skutečnosti, už tam nebudete chtít jít a uděláte všechno pro to, abyste tam neskončili. A tak nás nevědomost a arogance vedou k přesvědčení, že stačí, když poskytneme špetku pomoci jinému člověku, a už by měl sestoupit sám Bůh, aby nám za naše velké gesto poděkoval. Vždy se cítíme příliš důležití, jako by nám Bůh něco dlužil, jako by nám život a celý svět něco dlužil. Ale nedluží. Ve skutečnosti je "pomoc", o níž si naprostá většina lidí myslí, že ji poskytují druhým, bezcenná. Když někomu pomáháte, abyste se cítili dobře, nepomáháte bližnímu, jen se snažíte očistit své svědomí. Pomáhat druhým znamená dávat něco, co je pro vás cenné, a brát něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to pro vás důležité, abyste to mohli nabídnout někomu jinému. Nabídnout svou energii a čas, když se vám to hodí, v podstatě znamená udělat to pro sebe a na svůj účet. Když vyhazujete rozbité předměty, neděláte tím hezké gesto vůči bezdomovcům, kteří se budou přehrabovat v popelnicích, aby sebrali zbytky, které se jim čas od času hodí, ale prostě se zbavujete zátěže, a to na svůj vlastní účet. Pomáhat znamená darovat něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to cenné; ne později, kdy se to pro vás stane odpadem a snadno se bez toho obejdete. Například jít ven s přáteli je něco, co děláte pro sebe, abyste se pobavili, cítili se dobře, dobře se bavili. Naopak jít ven s kamarádkou, když se cítí hrozně, přestože dnes máte velmi důležitý závazek, kterého byste se nikdy nechtěli vzdát, přestože tu pro vás vždy byla, když jste ji potřebovali, se stává velkorysou chvílí. Mohli jste myslet na sebe, ale rozhodli jste se vzít si volno a věnovat ho jí: to je velkorysé. Ale jak často to děláte nebo jste to skutečně udělali? Pravděpodobně velmi málo, velmi málo. O to více vidíme tento příklad v duchovní oblasti. Je snadné vyměnit svůj čas a energii za něco; to není nabízení, ale výměna. Každý člověk denně vyměňuje čas a energii; jen velmi málo lidí svůj čas a energii nabízí. Výměna znamená, že musí dojít k okamžité protihodnotě, obvykle se tak děje s penězi, ale nejen s nimi, například jeden člověk poskytne pomoc, ale druhý mu ji musí okamžitě vrátit v penězích. Jedná se o výměnu, nikoli o dar. Dochází však i k přesnému opaku: to znamená, že lidé tvrdí, že si mohou koupit čas a energii druhých, protože jsme si zvykli, že jsme obklopeni bezcennými lidmi, kteří by za trochu peněz udělali cokoli, a tak jsme nabyli dojmu, že každého člověka si lze "koupit" za trochu peněz: "Dám ti peníze, když pro mě uděláš tohle." Triviálně si myslíme, že jde o gesto dobra. Ale to vůbec není, protože dobro je dávání, zatímco platba výměnou za okamžitou službu není dobrota ani altruismus, ale směna, obchod. Někdy se dokonce stává vydíráním. Ale my jsme si tak zvykli obchodovat, že to děláme nejen s penězi, ale se vším. Na všechno si děláme pochybné nároky. Například uděláme něco pro bližního v domnění, že je to dobrý a velkorysý čin, a přitom od tohoto gesta očekáváme, že nám bude okamžitě vráceno. Nejde tedy o darované gesto, ale o vnucenou směnu: "Dávám ti to, aniž bych se tě zeptal, jestli to chceš, a ty mi za to musíš okamžitě vrátit něco, co chci a po čem toužím." V tomto případě se jedná o vnucenou směnu. Ti, kdo řídí naši společnost, nás donutili takto uvažovat, protože od nejmenšího gesta se dokážeme ušpinit k největšímu zázraku. Ve skutečnosti si ve své mysli vytváříme celou řadu zastřených "hrozeb" a "vydírání", které klademe druhým lidem, ale i jiným entitám včetně Boha či božstev. "Modlím se k tobě, tak mi musíš dát něco na oplátku", jako by Božstvu nebo Bohu záleželo na tom, že se k němu modlíte. Ve skutečnosti byste na něj pouze házeli svá břemena. Jsme přesvědčeni, a to tak hlubokým způsobem, že je to až absurdní, že pokud žádáme Božstvo o pomoc, paradoxně mu prokazujeme laskavost; jako by existovalo proto, aby nám sloužilo, a tím, že žádáme o pomoc, mu umožňujeme, aby se stalo užitečným... Ale kdy bychom to udělali? Přesto tomu ve svém podvědomí věříme, jsme o tom hluboce přesvědčeni: pokud se k Božstvu modlíme o pomoc, mělo by nám okamžitě vyjít vstříc a dokonce by nám mělo poděkovat za to, že jsme se k němu modlili a věnovali mu pozornost. To je doslova šílené. Ale tato představa se nám natolik vryla do mysli, že je těžké ji vykořenit a dostat z hlavy. Stejně jako když se modlíme k Ježíši nebo Bohu a bezostyšně požadujeme: "Dej mi znamení, že jsi!" Jako bychom chtěli říct: dokaž mi, že jsi, jinak v tebe už nebudu věřit. 

Strana 4 z 6

Ale kdo si myslíme, že jsme? Kdo si myslíme, že jsme, když očekáváme, že se Božstvo skloní a dá nám znamení o své existenci? Zvykli jsme si věřit, že Božstva mohou "zemřít" nebo "zmizet", pokud v ně nebudeme věřit, podobně jako jsme byli přesvědčeni o vílách v dětských pohádkách a filmech: "Když v ně nebudeš věřit, zmizí!" Pravdou však je, že všechny tyto bytosti budou existovat, ať už v ně věříte, nebo ne, protože to pro ně vlastně nic nemění: Božstva jsou bytosti, které se reinkarnují už miliardy životů a naprostá většina populace se narodila teprve včera, protože toto je jejich první život. A Duše, které se narodily již mnoho životů předtím, jsou ve srovnání s Bytostmi, které jsou Božstvy, stále "teprve narozené". Takže si zopakujme: ať už v ně věříme, nebo ne, nemění se a je jim to jedno: budou existovat dál a ve svých životech budou konat své zázraky, aniž by potřebovaly náš - směšný - lidský souhlas. Zvykli jsme si věřit, že potřebují náš souhlas. Ale že jsou to děti? Načež jsme s těmito triviálními přesvědčeními dohnáni k tvrzení, že božstva nemají nic lepšího na práci než trávit svůj čas nasloucháním našim malým modlitbám a přijít nám na pomoc, kdykoli máme nějaký rozmar, který chceme ventilovat, zdá se, že stále věříme v Otce Vánoc: když jsme hodní, přijde nás odměnit. S touto bláznivou představou jsme přesvědčeni, že by nám měl někdo poděkovat a odměnit nás, když se budeme "dobře chovat", aniž bychom si uvědomovali, že to byly pohádky, které nám vyprávěli jako dětem, abychom byli klidní a poslušní příkazů rodičů, stejně jako nám dnes jako dospělým říkají, že když se budeme dobře chovat, dostaneme se do nebe, abychom byli poslušní a podřízení církvi. Ano, protože s ostatními se můžeme chovat také jako zvířata, aby nám nebylo vzato přesvědčení, že půjdeme do ráje; musíme se však dobře chovat ke kněžím a obětovat všechna svá léta katolické církvi, jinak do ráje nepůjdete. Z toho, co nás učí, však vyplývá, že do ráje se dostanete až poté, co celý život platíte církvi peníze na ochranu. Ale zatímco nám, obyčejným občanům, se vnucuje představa, že božstva jsou jako štěňata, která, jakmile je zavoláte, přiběhnou, jakmile zavrtí ocáskem, Pravda je této šílené kolektivní manipulaci velmi vzdálená. Mocná Božstva minulosti, k nimž Ježíš zjevně patřil, nepomáhala lidem proto, že by musela, ale protože chtěla. Manipulátoři tu však byli vždy a jsou tu i dnes: hvězdní lidé, kteří žijí jen na zádech druhých, vyhlížejí těch několik málo lidí na světě, kteří jsou od přírody altruističtí, a přichytí se na ně, aby z nich vysáli veškerou energii a čas. Životy-lidé vytrvale věří, že ostatní existují proto, aby jim sloužili, že to je jejich jediný smysl života: aby jim ostatní pomáhali a dělali pro ně všechno dobré. A tak vyžadují, a dokonce očekávají, že jim bude poděkováno za to, že je o pomoc požádali. Na jinými slovy, lidé-líhně jsou přesvědčeni, že pokud jim druzí mají pomáhat s myšlenkou, která říká: "To vy mi chcete pomoci, to já o to nežádám. Proto mi musíš pomoci ty, já ti prokazuji laskavost tím, že mi pomáháš". Což jsou pak ti samí lidé-larvy, kteří sami sebe přesvědčují, že vám prokazují laskavost, když jim pomáháte, jako by říkali: "Musíte mi dát důkaz, musíte mi pomoci a vyřešit všechny mé problémy, protože je to vaše povinnost! Jinak ti nebudu věřit!" A s tímto přesvědčením vůči ostatním obyčejným lidem je pak ještě snazší zaměřit se na Božstva a namlouvat si, že existují proto, aby sloužila psům a sviním (což jsou tito lidé-věci), a že jinak neexistují. Na druhou stranu víte, jak to je: když požádáte nějaké Božstvo o pomoc a váš problém se vyřeší, pak to není jeho zásluha, ale vaše, protože jste byli tak dobří při jeho řešení; pokud se naopak problém nevyřeší, pak je to vina Božstva, které nepřišlo vyřešit vaši záležitost, a proto toto Božstvo neexistuje. Ať už se na věc díváte z jakéhokoli úhlu, nakonec k ní vždy budete mít co říci. Ale i kdybyste zásluhy za dobré výsledky předali onomu Božstvu, co myslíte, že za to dostane? Nic, řekli byste si: "To všechno díky němu, no tak ho poprosím o další milosti," ale ve skutečnosti byste pro něj neudělali nic jiného dobrého: nesvědčili byste o jeho Moci, nesnažili byste se šířit znalost jeho jména, aby ho znalo více lidí, neudělali byste nic, co by mu bylo k užitku, a tak dále. Zůstalo by to jen mezi vámi: pomohla vám, a tak na ni můžete zapomenout, vzpomenete si na ni, až zase budete potřebovat pomoc. Nebo, abychom opět následovali další náboženskou manipulaci, vás může napadnout, že si ve jménu onoho božstva budete dělat podivná odříkání v domnění, že to děláte pro ni, například "dnes se budu celý den postit, abych jí dokázal svou věrnost" nebo "slibuji, že už nebudu utrácet peníze za harampádí, abych jí dokázal, že v ni věřím" nebo "přísahám, že už svou ženu nepodvedu z věrnosti tomu bohu", ale všechny tyto sliby dáváte sami sobě: Co si myslíte, že božstvo zajímá nebo co si myslíte, že může získat tím, že dnes nebudete jíst, nakupovat nebo podvádět svou ženu?

Strana 5 z 6

Vážně, jak si můžete myslet, že když se něčeho vzdáte, děláte to kvůli tomu Božstvu? Zní to absurdně, napsáno černé na bílém, přesto se sami sebe zeptejte, kolikrát vás napadlo vzdát se něčeho v domnění, že to děláte pro Boha. Tyto bláznivé myšlenky v nás vzbudila nemocná náboženství; tak se rodí odříkání a stejně bláznivým způsobem se rodí i oběti. Samozřejmě, jak jsme byli dobře indoktrinováni, sobectví a nekonečná arogance, které máme, nás vždycky vedou k tomu, že očekáváme, že nám druzí pomohou, aniž bychom za to něco chtěli; je to směšné, protože když někomu něco dáváme, očekáváme, že nám to naopak oplatí. Je tedy snadné si myslet: "Božstvo mi musí pomáhat, aniž by mě o něco žádalo na oplátku, co je to jinak za pomoc? Sám jsi řekl, že by to nebyl dar, ale výměna!" Je snadné používat tyto slovní obraty, když jde o nás samotné, abychom si zakryli zadek a nepřiznali si neuvěřitelné sobectví a aroganci, které máme hluboko v sobě naprogramované, abychom je měli a byli. A to je hluboce špatně. Protože bychom měli vždy spontánně přemýšlet: "Jak ti mám poděkovat? Jak se ti mohu odvděčit?" A ať je jasné, že slova, myšlenky nebo slovní poděkování, s nimi ani lidé, ani božstva nic nedělají. Myšlenková slova nemají žádnou hodnotu. Když jste požádali Boha nebo Božstvo o pomoc, očekávali jste slova? Ne, očekávali jste skutky, očekávali jste, že vaše problémy budou konkrétně vyřešeny. Proto musí být spontánní rozhodnout se udělat něco pro druhého, ne proto, že jsme k tomu nuceni, stejně jako druhý nebyl nucen nám pomoci, ale rozhodl se tak, a opakuji, rozhodl se proto, že chtěl, a ne proto, že musel. Nikdo není nucen na vás myslet a pomáhat vám, natož někdo, kdo vás nezná, není vaším přítelem už nějakou dobu, nikdy předtím jste se neviděli. Přesto se rozhodl, že vám pomůže, aniž by vás za to o něco požádal. Znamená to ale, že máte právo na to, abyste se mu za to odvděčili? Ne, místo toho byste měli přemýšlet o tom, jak se mu odvděčit skutky, nikoli slovy. Když jsem byl dítě, často jsem se modlil k Ježíši, prosil ho o pomoc a přemýšlel, proč se bytost jako on rozhodla pomáhat tolika lidem, kteří mu za to nic nedají, ba naopak, jakmile pomoc dostanou, úplně na ni zapomenou až do dalšího problému, který je třeba vyřešit. Jako dítě jsem se tedy rozhodl věnovat mu každý den slova díků a říct mu, jak moc ho mám rád, protože jsem chtěl , abych s ním nemusel "mluvit", jen když mám problémy. V dětství mě samozřejmě učili modlit se, a to byl jediný způsob, který jsem znala, jak mu poděkovat: slovy. Jakmile jsem vyrostl, uvědomil jsem si na základě zkušenosti, že myšlenky slova k němu nepřicházejí jako slova díků, jak si všichni představujeme: možná jako malé dopisy, které čte nebo poslouchá, nebo dokonale vyslané telepatické zprávy. Také ne! Ať už jsou naše důvody k "modlitbě" jakékoli, vše, co mu posíláme, je jen tíha: těžká energie, mnohdy také velmi velmi negativní a zřejmě velmi, velmi Nízká. A proto, jakmile jsem začal praktikovat, jsem se hned na začátku rozhodl, že už nikdy nechci zůstat jen u slov, ani to nechci zatěžovat myšlenkami, ale musím se všemožně snažit, aby to bylo konkrétní. Takže místo odkládání "až budu silnější" nebo "až budu mít čas" nebo "až..." jsem se snažila o to, aby to bylo co nejdřív. - Jakákoli výmluva je dobrá pro to, abychom nedělali skutky! Ale jen slova! - Rozhodl jsem se, že začnu praktikovat vůči Božstvům, která mi v minulosti pomohla. Ano, protože Božstva skutečně pomáhají, ale když chtějí a mohou, ne když jsou neodbytně "vystavena zkoušce" v domnění, jak to dělají někteří směšní lidé, že Zázraky Božstev by měly být vystaveny zkoušce. Když jsem začal praktikovat, rozhodl jsem se také, že si udělám čas, abych nějakým způsobem opětoval pomoc, o které jsem věděl, že se mi dostalo. Mnoha lidem bylo pomoženo, ale ani si to neuvědomili, protože Božstva rozhodně nepřijdou a neřeknou vám to. Lidé tak vyřeší své problémy a pak úplně zapomenou na ty, kteří jim pomohli, a na Boha a Božstva kašlou až do dalšího problému. Ale jak bych mohl poděkovat Ježíši? Určitě ne slovy, to by se udělalo jen velmi málo. A už vůbec ne tím, že bych se řídil těmi banálními nápady exaltovaných lidí, kteří sami sebe přesvědčují, že Ježíšovi "posílají světlo" a "posílají lásku", jako by jim to k něčemu bylo. Ptal jsem se sám sebe: Když jsem potřeboval pomoc, co přesně jsem potřeboval? Například aby se vyřešil nějaký problém nebo aby se v mém životě stala nějaká pozitivní událost nebo aby se v mém životě přestala vyskytovat nějaká negativní událost. To jsou v podstatě důvody, proč se člověk "modlí" k Bohu nebo božstvům. Co by tedy mohl Ježíš udělat, kdybyste mu poslali světlo nebo lásku?

Strana 6 z 6

Když vám někdo řekne, že vám posílá lásku, změní vás to v podstatě? Vyřeší se vaše finanční, zdravotní a životní problémy? Ne, samozřejmě že ne, protože jsou to jen slova, ve skutečnosti se vůbec nic nemění. Jsou lidé, kteří každý den píší na chatu, že posílají lásku svatým nebo božstvům; myslí si, že psát to na chatu je totéž jako skutečně jim posílat energii a řešit jejich problémy? Pak jsou také ti, kteří dávají sliby, v nichž říkají: "Ode dneška začínám praktikovat, dělám to pro ni (Božstvo), dělám to jen pro ni!" Ne, děláte to pro sebe! Neděláte pro ni laskavost, jak se naivně a dokonce poněkud hloupě domníváte. Děláte to pouze a výhradně pro sebe: ona může být nanejvýš šťastná kvůli vám. Ona však tím, že dnes medituješ nebo cvičíš, nic nezíská, protože z toho máš prospěch jen ty! Když jsem tedy přemýšlela o tom, jak Ježíšovi poděkovat, nechtěla jsem, aby to zůstalo jen u slov, a tak jsem na něm začala cvičit ve snaze zbavit ho všech těch negativních zátěží v jeho životě, které ho musely na cestě potkat, a mezitím jsem do něj tlačila pránu s úmyslem, aby se v jeho životě udály pozitivní události. Odtud to všechno začalo, od záměru odstranit z něj zátěže a uskutečnit pozitivní události - a to konkrétní, ne slova nebo představy! - by se v jeho životě staly. Někomu by se mohlo zdát troufalé myslet si, že můžete Ježíšovi pomoci a něco pro něj udělat. Já si myslím, že je troufalé myslet si, že on existuje proto, aby vám sloužil, a vy si na oplátku jen namlouváte, že jeho odměnou by měl být váš úsměv nebo vaše promyšlené poděkování: "měl by být rád za to, že jsem šťastný". Páni, jaká odměna a jak hluboce vyvinuté uvažování! Domnívám se, že úsměvy jsou mu málo platné, jakmile ho zabijí ti samí lidé, kteří se na něj usmívali a mučili ho, dokud nezemřel všem na očích. Věřím, že to, co dal tomuto světu, je nesrovnatelné, že to má nedosažitelnou hodnotu, ale že se to nyní stalo nechutnou záminkou, kterou se všichni vymlouvají na to, že neudělali nic, ani se nepokusili o sebemenší pozitivní změnu v jeho životě. Protože mějme dobře na paměti, že Ježíš bylo jméno reinkarnace této bytosti, ale že před Ježíšem i po něm existoval bezpočet reinkarnací téže bytosti, která se samozřejmě nejmenovala stejně. Proč bychom se tedy měli pozastavovat nad tím, že "on už je stejně mrtvý a my pro něj nemůžeme nic udělat", když když potřebujeme pomoc, najednou zapomeneme, že je mrtvý, a "modlíme se" k němu, aby přišel a vyřešil naše problémy? Když se nám to hodí, je víc než živý, když pro něj můžeme něco udělat, najednou se stává 'zbytečným, protože je stejně mrtvý...' a takhle to pokračuje donekonečna. Je zřejmé, že jde o temné manipulace, které nám mají zabránit v uvažování a pochopení toho, jak tato dimenze a multidimenze skutečně fungují: dostalo se nám nekonečně mnoho přímé i nepřímé pomoci od Boha a od mnoha Božstev, která ochránila tuto planetu před velmi vážnými temnými útoky; a pokud ochránila tuto planetu, znamená to, že ochránila i nás, kteří na ní žijeme, je zbytečné předstírat, že ne. Měli bychom jim tedy začít děkovat, ale ne slovy, a snažit se jim to všemožně oplatit, i když nemáme jejich Božské schopnosti, ale přesto můžeme přispět skutky, a ne slovy. Znám tolik mýtomanů, kteří tvrdí, že posílají světlo a lásku Ježíši, a kteří se dušují, že "mu pomohli". Jako by Ježíš měl někdy rád mytomany, kteří používají jeho jméno, aby vypadali před ostatními hezky a dobře. Ostatně, nedělá právě tohle církev každý den už dva tisíce let? Využívat Ježíšova jména, aby před ostatními vypadali dobře, aniž by lidem skutečně pomohli vyřešit jejich problémy, protože církev lidem nikdy nepomáhá řešit jejich problémy: místo toho žádá peníze, obohacuje se na utrpení lidí a hází vinu zpět na Boha a Ježíše: musíte se k nim modlit, aby se vaše problémy vyřešily, ale mezitím dejte své peníze církvi, pokud chcete, aby vám Ježíš pomohl! Takže za to, zda pomoc přijde, nebo ne, může Ježíš a Bůh, ale pokud díky Bohu pomoc přijde, pak musíte církvi poděkovat skutky tím, že jí dáte všechny své peníze. Ale ne Ježíši, běda mu děkovat fakty, on to nepotřebuje! Takže byste asi řekli: "Kdyby byl Ježíš naživu, taky bych mu dal všechno, co mám, abych mu poděkoval!" A taky byste mu poděkovali. Ale to není pravda. Kdyby tu byl Ježíš v těle, lidé by ho nechali hladovět, rozhodně by mu nedávali všechny peníze, které místo toho dávají miliardářské církvi: lidé totiž nechtějí pomáhat Věštci, lidé chtějí pomáhat Náboženské sektě. Jde o to, že když mu nemůžeme poděkovat finanční pomocí, proč bychom měli sedět se založenýma rukama a utěšovat se touto falešnou vírou.

Konec stránky 6 z 6. Pokud se vám článek líbil, napište prosím níže komentář, ve kterém popíšete své pocity při čtení nebo procvičování navrhované techniky

0 komentáře
  • France
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    21:24 11/08/22

    Nonostante a rifletterci lucidamente certi pensieri siano davvero assurdi li sento comunque “accettati” e plausibili nella mia mente a conferma della grandissima manipolazione radicata dentro di me. Sono tutte cose che si fanno completamente senza riflettere, preghi Dio o una divinità aspettandoti aiuto e non ti fermi a pensare alle cose ovvie da pensare come se fossero degli individui cristallizzati che esistono solo per te. Grazie Angel per ricordarci questi concetti che dovrebbero essere ovvi ma che comunque facciamo fatica a vedere, riflettere su questo è una grande prova delle manipolazioni in atto. Bisogna imparare ad essere per davvero più buoni e iniziare a ringraziare seriamente con i fatti chi ha fatto e fa tantissimo per noi anche indirettamente.

  • Tali
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    21:07 11/08/22

    Questo libro inizia con un importantissimo e bellissimo argomento. Viene spiegato perfettamente cosa la Chiesa ci fa pensare di Gesù e di Dio. in pochi ci credono ma nel momento del bisogno subito ci si appella a loro, e nel momento in cui non si viene accontentati, tutte le colpe e ingiurie finiscono su di loro. Ci hanno cresciuti con il pensiero che il loro aiuto deve essere dovuto e basta, eliminando subito la possibilità di domande. Infatti da piccoli ci facevamo tante domande, e una volta che ci hanno vietato di farle, abbiamo iniziato ad accettare passivamente tutto quello che ci veniva insegnato, e quindi tutti i programmi negativi. C'è da riflettere molto anche sugli altri programmi che abbiamo tutti noi ad esempio verso le altre persone non solo verso Gesù o Dio, dove ci si comporta così anche se non si è credenti, visto che proprio la società è strutturata così dalla Chiesa. La metafora con i vip e le donne di pulizia è calzante, fa comprendere bene l'assurdità di ciò che diamo per normale. Gesù ha compiuto dei miracoli incredibili, ma oggi la Chiesa cerca di ridicolizzare tutto. Non avevo riflettuto al fatto che se riusciva a compiere miracoli di aiuto così potenti, poteva farli ugualmente ma al contrario verso i propri nemici! Importantissimo il discorso per cui le Divinità non hanno aiutato perché dovevano, ma perché volevano! Tutti questi programmi negativi sono difficili da togliere, sono completamente impressi dentro di noi, ma ora che sappiamo che ci sono. come sono, possiamo iniziare ad eliminarli dalla nostra vita

  • Peace
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    19:45 11/08/22

    Un documento che fa riflettere davvero tantissimo. È incredibile come ci abbiano indottrinato a pregare e a dare la responsabilità di tutto ciò che ci accade agli altri, pensando che noi non possiamo e non dobbiamo prenderci la responsabilità delle nostre azioni. È una cosa tremenda quando le persone incolpano Dio o Gesù dei loro fallimenti e quando dopo aver pregato a parole in maniera superficiale si aspettano che Loro debbano risolvere i loro problemi umani. La cosa che mi fa tremendamente incazzare ogni volta è quando qualcuno incolpa Dio se qualcosa gli va storto o se Lui non Ha fatto ciò che loro hanno chiesto ( cioè questi incolpano Dio?? sono fortunati che È Infinitamente Buono...) e altre volte dicono: - ma perché Dio e Gesù non Fanno niente per salvare il mondo?..... perché Dio permette tutta questa oscurità?......- ecco queste cose mi fanno arrabbiare tantissimo ed ogni volta che ne ho la possibilità, cerco di dire delle parole dirette che fanno ragionare le persone, perché è qualcosa che davvero non sopporto e mi fa stare male. Questi si permettono di incolpare Dio e le Divinità, ma è pura follia impossibile da capire. Anche io pregavo, a volte per cause importanti altre che successivamente ho definito banali. Ma quando le cose non andavano è vero che mi dispiaceva, ma a mia memoria non ho mai incolpato Dio perché non mi Avesse aiutato come chiedevo io, pensando che se quel qualcosa non è successo come lo chiedevo io, significava che non era la cosa giusta. Ma questo fin da ragazzo, quindi io non essendo nulla più di nessuno, penso che se ci sono arrivato io che non era assolutamente giusto incolpare Dio per niente, anzi bisogna solo ringraziarLo, pretendo che ci arrivino anche gli altri perché il cervello ce l'hanno anche loro e tanti meglio del mio, quindi a volte in modo pacato, altre in modo più vigoroso, glielo faccio notare, perché non può proprio esistere una cosa del genere, non ci sono scuse. Quello che sta facendo la chiesa è completamente oscuro, tanto che usano letteralmente il nome di Dio e di Gesù per arricchirsi e se qualcosa non va danno la colpa a Loro che non Hanno esaudito la preghiera, nel mentre che la parrocchia si intasca i soldi. La chiesa è estremamente marcia e va combattuta con tutte le proprie forze senza nessuna pietà perché è ora di finirla, è da molti secoli che continuano a infangare il nome di Dio, di Gesù, della Maddalena...... la lista è lunga. Hanno rotto letteralmente, basta! Mi ha fatto molto piacere comprendere il motivo per il quale una Potente Anima riesce a diventare Divinità. Le Divinità sono dei Guerrieri di Dio molto valorosi, che Meritano tutto il nostro rispetto e di ricevere i meriti che Esse si sono guadagnate. Interessante comprendere la verità sul Miracolo del vino! Ma non c'è davvero una cosa che quella schifosa di chiesa non cambi della Vera storia. Quello che È in grado di fare Gesù è davvero qualcosa di Magnifico, dei Veri Miracoli potentissimi e difficilissimi, la spiegazione di Angel su quello che Lui faceva per curare gli altri la reputo minuziosa e fa comprendere davvero bene cosa vuol dire curare una persona e quanto sia difficile farlo, perchè ridare la vista ad un cieco, ricostruire i tendini, riattivare i nervi, risanare le ossa, ecc. sono cose impensabili e stiamo parlando di alcuni Miracoli, mica di tutti quelli che Ha fatto e che la chiesa nasconde.... a chi lo fa coscientemente gli auguro di morire nel peggior modo che esiste. Ricordo quando digiunavo o cose simili per fare il "fioretto" perché indottrinato dalla chiesa, mi ero sempre chiesto a cosa potesse davvero servire e mi ero fatto l'idea che era una rinuncia simbolica per dimostrare la mia vicinanza a Dio e Gesù, perché se la chiesa diceva di farlo e non era una cosa palesemente inappropriata, io per sicurezza visto che non ero certo che non servisse a niente lo facevo; ecco questo è il metodo migliore per farsi indottrinare sempre di più e farsi fregare dalla chiesa oscura, infatti appena ho compreso cos'è davvero la chiesa grazie ai Maestri, ho eliminato tutte queste sciocchezze dalla mia vita. Ci sono dei veri metodi per dimostrare alle Divinità che siamo Loro Fedeli e sono quelli che Angel ci insegna mediante la Pratica delle tecniche Psichiche, per dare Loro per esempio sollievo, come fanno spesso Angel ed Alexander con Gesù, oppure attaccando i nemici delle Divinità, o facendo del bene comune per l'Universo contrattaccando l'oscurità di questo periodo storico e non solo. Questo vuol dire essere utili, questo vuol dire fare del bene e questo vuol dire essere Fedeli a Dio ed alle Divinità. Mentre leggevo mi rendevo conto di come la Vera storia di Gesù la possa raccontare solo una Divinità come Angel, perché una persona comune anche se sapesse la storia non potrebbe trasmettere le sensazioni, i dettagli e le rivelazioni in questo modo incredibile. Angel ed Alexander stanno portando avanti i veri insegnamenti di Gesù, poterli conoscere è davvero un onore e dona delle sensazioni molto particolari, felicità e anche un po' di commozione perché è unico avere accesso a questi insegnamenti; ma è disgustoso quello che stanno facendo la chiesa e gli oscuri a questa Grandiosa Divinità che Merita solo il meglio che esiste. Mentre leggevo mi veniva in mente l'enorme fortuna che abbiamo ad avere dei Maestri come Angel ed Alexander, penso che noi di questo periodo storico abbiamo la stessa fortuna che avevano i discepoli che seguivano Gesù duemila anni fa. Se Gesù è stato aiutato davvero pochissimo sono convinto che questo errore non si debba assolutamente rifare in questo periodo storico, cercando di aiutare il più possibile ACD, ognuno a suo modo ma ovviamente non solo a parole, in modo da contribuire all'espansione dell'Accademia e al suo mantenimento, perché parliamoci chiaro, se non ci fosse stata l'Accademia la stragrande maggioranza delle persone, me compreso, non avrebbe una Via da seguire, ma sarebbe completamente in balia degli alieni come accade a tutto il resto della popolazione, senza nessuna possibilità di poter decidere di liberarsi. L' Accademia è qualcosa di preziosissimo che serve prima di tutto a noi studenti e all'umanità in generale, quindi per come la penso io non dovrebbe in nessun modo pesare sui Fondatori che già Hanno fatto più del loro lavoro per aprirla. Purtroppo ancora non è così, anzi, però la mia speranza è che con l'espandersi dell'Accademia e quindi con l'accesso di sempre più studenti diventi davvero così, perché è veramente il minimo che possiamo fare e reputo dovrebbe diventare un obiettivo comune fra gli studenti quello di rendere l'Accademia finanziata completamente dall'esterno e non dai Fondatori che hanno già troppe cose a cui badare. Angel ci sta donando di tutto e di più, sfido chiunque a trovare qualcuno che faccia quello che fa Lei o meglio dire che si avvicini solo a quello che fa Lei, in più senza chiedere nulla in cambio, di certo in questo periodo storico non esiste e penso che in in pochi altri possano vantare quello che stiamo ricevendo noi. Quindi anche se serve a poco...... Grazie dal profondo del mio cuore Angel ed Alexander per quello che Avete creato e per tutto quello che State facendo, con la speranza di diventare presto nel mio piccolissimo utile anch'io. Grazie davvero!

  • Jupiter
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:59 11/08/22

    Su queste situazioni legate alla chiesa alla Madonna ecc c'è molta ignoranza ma soprattutto c'è una grande manipolazione che spinge tantissime persone a farsi abbindolare e nel frattempo tirare fuori i soldi per fare donazioni ecc. Tutti chiedono l'aiuto divino per un problema o per unaltro e quando non lo ottengono poi se la prendono con Dio perché non sono stati ascoltati. Tutti dovrebbero leggere questi articoli per capire davvero come funzionano le cose

  • simobg
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:08 11/08/22

    Concordo totalmente con te Angel che la chiesa ci ha infarcito di tantissime credenze sbagliate e che la gente spesso dà la colpa alle altre persone anziché ammettere le proprie responsabilità. Non ammettere la propria responsabilità significa delegare agli altri il nostro potere tra l'altro... Trovo molto bello praticare per aiutare Gesù e le altre divinità perché effettivamente è molto meglio aiutare con i fatti anziché limitandosi a livello delle parole...

  • ile376
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:57 11/08/22

    Un inizio di volume con i fiocchi! Questo documento fa riflettere molto sull'importanza del "dare" ma non a parole o solo pensando di farlo, bensì con i fatti e senza sbandierarlo ai quattro venti solo per farsi belli davanti agli altri ( che non è più dare aiuto bensì è ego smisurato). Purtroppo la Chiesa ha usato per secoli il nome di Gesù buttando tanta pesantezza sul suo Essere e le persone, ignare del modo in cui ci si approccia ad un'entità così evoluta, pretendono ed hanno sempre preteso aiuto in cambio del nulla, anzi gli unici aiuti materiali (di cui Gesù non se ne fa nulla) li hanno direttamente dati alla religione arricchendo sempre di più questo luogo oscuro. Un tempo anche io credevo che bastasse pregare a parole per avere qualche aiutino da Gesù o da Dio, perchè ci hanno sempre insegnato così, e a mia volta mi hanno indottrinato che la Chiesa è un luogo da frequentare e non si può mettere in dubbio la parola del prete (avevo una nonna molto cattolica e bigotta!). Per fortuna crescendo mi sono resa conto che le parole dei preti erano un pò troppo accusatorie nei confronti delle pecorelle smarrite che cercavano rifugio in Chiesa e qualcosa non mi quadrava.. ma è grazie a te e ai tuoi scritti che ho finalmente appreso di che pasta è fatta tutta quella gentaglia e ora ne sto alla larga più di prima, che già non ci andavo praticamente mai!

  • rob17
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:25 11/08/22

    Quanto è vero ciò che scrivi, ci hanno da sempre abituato a scaricare la colpa sugli altri e a prendercela con Gesù o con Dio perchè è colpa loro se le cose ci vanno male, così noi scarichiamo le nostre colpe su loro. Una manipolazione enorme che ci spinge a continuare a sbagliare, che ci riempie di ossessioni e non ci fa vedere le cose lucidamente. Riguardo al vino la chiesa lo ha messo addirittura nella messa, dandogli l'importanza del miracolo più grande ( fare felici gli ubriaconi presenti ad un matrimonio che non avevano vino ma solo acqua) questo è quello che ci raccontano e ci fanno credere. Spesso ho visto persone che dicono di aiutare il prossimo, ma raramente ho trovato chi lo faceva veramente per il prossimo, quasi sempre è il nostro ego a farci " aiutare" per sentirci grandi, ma se aiuti davvero qualcuno non lo fai per sentirti importante o per poterlo raccontare ad altri e sentirsi dire che bravo che sei. Bellissimo documento

  • Julia
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:14 11/08/22

    La Chiesa ha saputo farci un vero lavaggio del cervello, e la dimostrazione è proprio ciò che hai perfettamente descritto in queste pagine: troppe persone sono convinte che i Santi, le Divinità esistano solamente per accorrere in nostro aiuto, come se non avessero niente da fare che risolvere i piagnistei inutili degli uomini comuni. Sono profondamente grata per il modo in cui ci hai insegnato a ragionare, correggendo queste convinzioni sbagliate e portando tutti noi a ragionamenti più maturi ed evoluti, che spingono a mettere noi stessi prima di tutto in discussione, e solo dopo se necessario gli altri. Una grande Verità che ho imparato grazie a Te Angel, è che noi siamo gli unici responsabili della nostra vita e che incolpare gli altri o aspettarci che qualcuno debba risolvere i nostri problemi è prima di tutto una mera illusione e in secondo luogo una dimostrazione di incoscienza, immaturità ed egoismo. Ma altrettanto egoistico è ignorare gli aiuti ricevuti, quando ci vengono donati, e sentirci improvvisamente i più importanti e capaci come se tutto si fosse improvvisamente risolto grazie a noi! Personalmente mi viene il voltastomaco al pensiero che senza i tuoi insegnamenti sarei potuta essere una di quelle persone che si rivolgono alle Divinità solamente quando hanno dei problemi, per buttare loro pesantezza, e quasi credendo di fare Loro un favore a pregarle, come molta gente crede! Ti ringrazio dal profondo per averci dato una svegliata in questo senso, così come su tanti altri argomenti, GRAZIE!!

  • Universe
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    00:58 11/08/22

    È proprio vero che spesso sentiamo chiamare o parlare delle Divinità con troppa leggerezza e inconsapevolezza e questo mi da fastidio parecchio poi se c’è qualcosa che non va allora è la colpa di Gesù o Dio… se invece le cose si sistemano allora è perché la gente va in Chiesa, cose veramente assurde e che se non fosse per ACD magari non le avrei nemmeno osservate. Sono stata fortunata che da piccola i miei nonni mi hanno trasmesso l’amore per Dio e Gesù, ma in un modo speciale, senza andare in chiesa, senza essere obbligata, ma dal mio profondo e questo mi ha aiutata ad imparare ad essere grata per ciò che avevamo senza chiedere cose in cambio e senza pensare che tutti mi devono qualcosa. Infatti negli anni mi è rimasto l’aspetto di cercare di non chiedere mai aiuto perché so che devo prima provare a farlo da sola e spesso con un po’ di impegno si riusciva e l’aiuto arrivava lo stesso e l’ho sempre apprezzato, solo nei casi eccezionali quando era questione di vita e morte e non sapevo come fare allora chiedevo aiuto. Infatti sono molto grata a chi mi ha aiutato negli anni e nel tempo e anche se magari per l’inconsapevolezza non sempre ho capito da dove arrivava l’aiuto ringrazio dal profondo dell’anima e farò lo stesso a mio turno, aiuterò senza attendere che qualcuno me lo chieda perché solo in questo modo possiamo vincere contro l’oscurità

  • Iradon
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    00:19 11/08/22

    Di certo i insegnamenti se cosi si può chiamare della chiesa non fanno altro che allontanarci dalla verità, in effeti ti fanno pensare che non devi muovere un dito ma affidare e dare i problem e responsabilità a Gesù o i angeli di turno etcc.. è molto bello avere queste fonti e sapere la verità, sicuramente non aprezziamo più il concetto del miracolo e cercano di sminuirla il più possibile, ho spesso pensato che anche il termine venisse usato in troppe circostanze e frasi che non avevano nulla a che fare, molto interessante in effetti avevo già letto tempo fa, storie simili in qui molti erano convinti che le divinità sparivano se perdevano i loro fedeli e credo abbiano usato diverse storie libri e film per metterci in testa questa stupida idea, è giusto ripagare chi ci fa del bene, e sicuramente vale anche per le divinità, grazie mille!

  • Taddeus
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:52 10/08/22

    Siamo solo all’inizio di un percorso per poter aiutare e donare concretamente.. la E-L per il pianeta riecheggia fortemente questo grandioso compito senza apparire è nella propria intimità.. dato che ogni azione ed ogni istante permangono e che le dimensioni sono innumerevoli il nostro agire influisce sul passato e su tanto altro che bel oggi percepiamo appena.. per quanto sia facile vedere solo il peggio difatto la Vita è il motore dell’evoluzione e c’è tantissimo da fare .. ricevere e dare ancor più è vera missione .. siamo all’a,b,c .. di quel termine abusato è mai ben esperito che è Amore ..

  • Michele
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:36 10/08/22

    E' vero, tutti gli insegnamenti della Chiesa, visti ora, erano mirati a diventare un peso per Gesù o Dio e per toglierci le responsabilità della nostra vita. "Tutto ciò che va male è colpa loro" questo era alla fine ciò che accadeva. Per diversi anni della mia vita sono andato con regolarità in Chiesa per via di mia madre, che tutt'ora è una assidua praticante, ma mi è sempre parso non corretto tutto quello che veniva predicato dai preti e dagli accoliti. Poi fortunatamente ho avuto la lucidità mentale di smettere di andarci e di cercare verità altrove. Come di tu pensare che le Divinità stiano tutto il tempo li su ad aspettare che qualcuno gli chieda aiuto è da matti, è già sbagliato in partenza perché come tu ci hai insegnato hanno già il loro bel da fare nelle varie reincarnazioni. Oramai ci hanno programmato in questa maniera: pretendere aiuto dagli altri e non darlo mai.

  • Babi999
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:29 10/08/22

    Tramite mia madre che frequenta la chiesa e anche lei ha fatto delle donazioni e continua a farle so che tipo molte persone chiedono le grazie alle madonne cioè ad esempio una volta mi ha detto che una mia zia era devota a una madonna perché secondo lei gli aveva guarito un suo fratello o parente da una malattia gravissima, ogni anno andava li in pellegrinaggio al santuario e faceva grosse donazioni a quella madonna. Mi sono chiesta qualche volta a cosa servivano quelle donazioni in denaro se non ne poteva usufruire lei personalmente ma chissà chi, cioè oggi so che vanno alla setta religiosa che già guardavo prima con molto sospetto adesso ancora di più. Mi sento molto meglio ora che so di chi è la colpa se qualcosa nella mia vita va storto e a chi devo ringraziare se le cose vanno bene soprattutto sto imparando a reagire quando qualcosa va male e dovrò impegnarmi molto di più anche a ringraziare nel modo giusto queste Divintà tra cui Gesù che da millenni che fa tanto per noi e questo pianeta. Grazie Angel 🥰🥰🥰

  • Sara
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:35 09/08/22

    È veramente importantissima la riflessione che ci porti a fare in queste pagine e sono pienamente d'accordo con tutto ciò che scrivi. Purtroppo c'è veramente tanta ignoranza, fin da bambini la chiesa e la società ci hanno abituati a chiedere aiuto alle Divinità e soprattutto a Gesù nel momento del bisogno, senza farci riflettere che Divinità tanto Potenti hanno sicuramente missioni più importanti di cui occuparsi che risolvere i nostri insulsi problemi... ma questo è sempre stato lo scopo dell'oscurità, nascondere la verità sulle più Potenti Divinità e fare in modo che la gente le riempia di pesantezza con inutili preghiere e pensieri tristi o rabbiosi... anche io da bambina ero solita pregare Gesù affinché mi aiutasse a risolvere i miei problemi quotidiani e mi dispiace davvero tantissimo se penso a quanta pesantezza devo avergli inviato con le mie preghiere, ma non conoscevo la verità e così mi era stato insegnato... poi siccome gli aiuti "dall'alto" arrivavano sempre ero solita dare tutti i meriti a Gesù dato che lo pregavo con costanza, gli ero sempre molto grata e avrei voluto anche sdebitarmi ma nessuno mi aveva insegnato a come sdebitarsi con una Divinità quindi mi impegnavo a comportarmi bene, a fare la brava e ad aiutare gli altri... solo anni e anni dopo, grazie all'Accademia e ai tuoi insegnamenti Angel ho finalmente conosciuto la verità e ho scoperto che tutti gli aiuti paranormali che ho ricevuto potevano derivare da molteplici fonti... Ma purtroppo ancora oggi ci sono persone che pensano che andare in chiesa sia la soluzione a tutti i loro problemi e poi se la prendono con Gesù e con Dio se le cose vanno male o non come vorrebbero... tutta questa è una gran vergogna e mi sale una gran rabbia quando sento certi discorsi!!! È sempre un'emozione grandissima leggere di Gesù, delle sue grandiose capacità e di tutti i miracoli che compieva... ed è solo grazie ai tuoi insegnamenti se possiamo conoscere la verità su di Lui e sulle Divinità, sulle loro importantissime missioni... dobbiamo impegnarci tutti per far in modo di far conoscere l'Accademia a più persone possibile, solo così anche la verità sulle Divinità potrà diffondersi e forse la gente imparerà a trattarle con il giusto merito e rispetto! Anche io qualche volta nel periodo Natalizio e Pasquale ho svolto delle EL su Gesù per aiutarlo e proteggerlo e ho cercato di attaccare i suoi nemici... ma è sempre troppo poco rispetto a tutto il bene che lui ha compiuto nei confronti dell'umanità e all'enorme sacrificio a cui si è sottoposto... mi voglio impegnare a fare di più per rendere omaggio a tutte le grandiose Divinità che durante il corso di questa vita e in altre mi hanno aiutata, non bisogna mai dare nulla per scontato e la gratitudine a parole e a sentimento non è mai abbastanza, ci vogliono fatti concreti! Ti ringrazio tantissimo Angel per questa importantissima riflessione che hai condiviso con noi...

  • Assunta
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    22:06 09/08/22

    Questi ragionamenti sono frutto di manipolazioni, neanche ci rendiamo conto di esserci dentro fino al collo. Ci hanno insegnato a pregare le divinità affinché risolvano i problemi, come se fosse un nostro diritto. Tutto ciò serve ad abituarci a non farci prendere le nostre responsabilità, scaricandole sugli altri. Adesso ho le idee più chiare, mi comportero di conseguenza