arrow-up-circle
Vyberte část textu, kterou chcete objasnit (max. 80 slov).

Psychika a božství (část 1)

Tento článek byl dočasně přeložen pomocí online překladače. Původní článek je v italštině. Pokud nám chcete pomoci vylepšit překlad do vašeho jazyka, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@accademiadicoscienzadimensionale.it nebo prostřednictvím chatu na ACD. Děkujeme vám.

Strana 1 z 6

Ve stejné době, kdy se odehrávaly události spojené s vědci, a před objevením formy - také proto, že jsem formu objevil právě kvůli nepřátelům, které jsme předtím odložili - jsme s Alexandrem, jak bylo zvykem každý rok, strávili dlouhé období cvičením proti Ježíšovým nepřátelům. Naším cílem bylo v podstatě snížit Ježíšovo břemeno do té míry, aby se mohl zabývat důležitějšími záležitostmi. Běžná manipulace nás tlačí k přesvědčení, že čím mocnější bytost, jako je například Ježíš, je, tím víc by nám mělo být jedno, co se v jeho životě děje, protože je silný, takže se o sebe musí postarat sám. A co hůř, tlačí nás k přesvědčení, že máme právo očekávat, že nám pomůže a vyřeší naše osobní problémy, protože protože je silný, musí řešit i naše životy. Vyvíjet se znamená začít přemýšlet mimo tyto manipulace konstruované speciálně proto, aby nás postavily proti sobě, protože tato směšná tvrzení slouží k tomu, aby nás postavila proti skutečným Silným a stala se přímo či nepřímo břemenem na jejich bedrech. Současná církev - která nemá s Ježíšem nic společného, která se ani vzdáleně neřídí jeho učením, a ani jako žert bychom neměli církev s Ježíšem spojovat - nás vede k tomu, že Ježíš jen znuděně stojí a čeká, až ho někdo z nás požádá, aby vyřešil naše problémy, aby měl konečně i on co dělat. Dokonce nás vede k přesvědčení, že se za nás jen velmi rád obětuje, že nemůže čekat, až ho požádáme o pomoc, a že skutečně čím více nároků na něj vzneseme, tím lépe. A co se pak stane? Stává se, že kdykoli se naše přání nenaplní, prvním viníkem je Ježíš a druhým Bůh, protože je to jejich vina, že se neobtěžovali naše problémy řešit. Řeší je za všechny, jen ne za nás! Pak si nezaslouží naše uznání; tolik modliteb pro nic za nic! Co se tedy v krátké době děje? Děje se to, že přecházíme od bláznivé představy, že Ježíš je tu proto, aby nám sloužil, že tu čeká, aby vyřešil naše problémy, k představě, že když je nevyřeší, pak si nezaslouží naše modlitby. Místo toho bychom měli nejprve dát sami sobě pořádnou facku. Církev používá Ježíšovo jméno k tomu, aby každého přesvědčila, že musí odpovědnost za svůj život hodit na bedra jiné osoby. A tak i když se nemodlíme k Bohu nebo Ježíši, každý den se snažíme hodit odpovědnost za svůj život na bedra lidí, kteří jsou nám blízcí, např. manželů, dětí, přítelkyň, rodičů, abychom nepřevzali odpovědnost, tj. kontrolu nad událostmi v našem životě. Pokud se stane něco dobrého, je to bezpochyby naše zásluha, pokud se stane něco špatného, je to výhradně vina druhého člověka, který nám nedokázal pomoci a problém vyřešit. Zní to racionálně? Ale racionalita jde stranou, kdykoli se vrátí negativní vlivy. A tak jsme celý život vedeni k tomu, abychom věřili, že Ježíš je tam v nebi a čeká, až ho někdo zavolá, že se nemůže dočkat, až přijde a vyřeší vaše problémy. Proč bychom ale měli uvažovat takto nevědomě a nezrale? Protože nás to tak naučili a je opravdu těžké naučit se převzít kontrolu nad svou myslí a změnit způsob myšlení, na rozdíl od toho, jak jsme byli naprogramováni být a dělat prostřednictvím dlouhých a vyčerpávajících manipulačních sezení. Nedáváme tedy mozku kyslík a neumožňujeme mu fungovat a chápat, protože se o něj raději nestaráme a věříme, že Ježíš nebo jiné božstvo či anděl je tu proto, aby nám sloužil. Aniž bychom si to však uvědomovali, přesvědčujeme sami sebe, že jsme na piedestalu a že bohové, svatí, andělé atd. tam čekají, aby nám sloužili, že existují proto, aby sloužili nám. Ale kdo na zemi by nám měl sloužit? Odkdy se Božstvo stalo otrokem a lidé neschopní řešit své vlastní problémy králem? Proč proboha dostáváme bláznivou představu, že by nám Božstvo mělo spěchat sloužit, řešit za nás problémy, jako by nemělo nic jiného na práci, než spěchat sloužit nevědomému člověku, mluvíme-li o Božstvu? Určitě vás nikdy nenapadlo, že by k vám domů měl přijít slavný herec, aby vám umyl nádobí, když ho potřebujete, ale kdybyste chtěli, aby tuto práci někdo udělal za vás, zavolali byste si spíše uklízečku. Jsem si také jistý, že vás nikdy nenapadlo zavolat si domů slavného zpěváka, aby se postaral o vaše děti, když jste mimo domov, ale spíše jste vždy uvažovali o tom, že si zavoláte chůvu. Proč si tedy nevážíte herců a zpěváků, kteří, ačkoli jsou slavní, nikdy v životě neprovedli žádný zázrak, kromě toho, že se někomu prodali, aby se stali slavnými, a místo toho si nevážíte Božstev tím, že si myslíte, že by se měli hrnout do vašich služeb, jako by byli uklízeči nebo chůvy? 

Strana 2 z 6

Vždyť právě o to jde: přikládáme význam a přehnaný obdiv těm, kteří pro nás nic dobrého nedokázali a tuto planetu nezlepšili, ale bagatelizujeme postavu postav, které se naopak zasloužily o přežití tohoto světa tím, že mnohokrát zachránily životy lidí, a domníváme se, že k nám musí přijít, aby nám sloužily, jako by byly našimi sluhy. Těmi se Božstva stala, protože mnohokrát zachránila tuto planetu, odvrátila temné mimozemské rasy, které měly v úmyslu lidskou rasu v té době zničit, potlačila Démony, kteří způsobili vyhlazení mezi lidmi, a mnoho dalšího. Božstva se tedy postarala o největší problémy na této planetě, o ty, o které se nikdo jiný postarat nemohl. Jak by se však mohli zabývat velkými problémy této planety, kdyby jim byly přiděleny ty nejbanálnější a nejdětinštější problémy? Samozřejmě že ano, ale tyto Postavy přesto dokázaly vykonat své Zázraky. Dnes je pojem Zázrak církví záměrně zlehčován, aby se obyčejným lidem vnutilo přesvědčení, že Zázraky vykonané Ježíšem jsou téměř srovnatelné s kulišárnou. Církví, která nás chce všechny dotlačit k tomu, abychom se stali alkoholiky, je Ježíšův "zázrak" proměny vody ve víno opakován nesčetněkrát. Ano, je pravda, že ho učinil, ale takto souhrnně vysvětlený se zdá být méně důležitý, než byl. Mluvíme o historické době, kdy se pitná voda těžko sháněla a lidé raději pili zkvašenou hroznovou šťávu, která byla podle tehdejšího myšlení spolehlivější než pitná voda nalezená v okolí. Tímto zázrakem Ježíš poskytoval nápoj v době dějin, kdy nalezení čisté vody nebylo tak samozřejmé jako pro nás, kteří si ji můžeme koupit v supermarketu... ale dodnes je tento zázrak znevažován a zneužíván kněžími, aby se vymlouvali na pití velkého množství vína. Pravděpodobně mnozí ani neměli dost bystrosti, aby se zamysleli nad tím, že "víno" minulých dob byly hrozny zkvašené za 3-10 dní, zatímco dnes pijeme víno stařené, podle chuti, a jsou tací, kteří utratí celé jmění, aby pili to stařené 100 let. Od několika dnů po 100 let je trochu rozdíl: jedno je hroznová šťáva, druhé je zrající alkohol. Ale zatímco my stále mluvíme jen o vodě proměněné ve víno, dáváme zapomenout na to, jak nesčetněkrát Ježíš vyléčil slepotu slepých lidí a umožnil jim znovu vidět. Kolikrát Ježíš tváří v tvář vyléčil lidi z nejhorších nemocí, které v té době panovaly, jako bylo malomocenství a další nemoci, které zabíjely lidi, ale kterým Ježíš zachránil život. Zapomínáme, kolik lidí přišlo o nohu, ruku, páteř, kolik lidí už nemohlo chodit, vstát, ba ani se udržet na nohou kvůli nemocem nebo špatným pádům a pracovnímu úsilí, které jim zničilo zdraví, a Ježíš uzdravil jejich kosti, rekonstruoval šlachy a reaktivoval nervy, takže všem těm lidem se obnovilo zdraví fyzického těla a najednou mohli znovu začít chodit, vstát, dokonce i ti, kteří byli nuceni strávit život vleže kvůli zničené páteři, začali znovu žít svůj život; jen díky Ježíšovým zázrakům. Zázraky, které Ježíš vykonal, byly tak rozsáhlé a těžko vysvětlitelné, že ještě chvályhodnější byla rychlost, s jakou dokázal lidi uzdravovat, když se rozhodl, že chce svou energii a schopnosti využít k tomu, aby lidem pomáhal, a ne aby si je podmaňoval. Protože to možná není každému zcela jasné, ale se svými neuvěřitelnými Psychickými schopnostmi si mohl opravdu podmanit kohokoli, pokud to bylo jeho záměrem. Stejně jako mohl léčit slepotu, mohl ji i vytvářet a oslepovat své nepřátele. Stejně jako dokázal vyléčit nejhorší nemoci, mohl je vytvořit pro své nepřátele nebo kohokoli, koho chtěl. Protože slovo nepřítel je jen slovo: každý si vybere, koho chce nenávidět, kým chce pohrdat, koho chce zlehčovat nebo si podmanit a koho ne, a mnohdy tito lidé nemusí nutně odpovídat někomu, kdo nám ublížil a kdo si zaslouží naše nepřátelské pocity; ale přesto se to stává. A stejně jako dokázal obnovit kosti a přivést fyzická těla zpět k životu, dokázal zničit vnitřek fyzického těla, kosti, usadit se mezi nervy a šlachami svých nepřátel a dokázal zabíjet rychleji, než je třeba k tomu, aby někoho uzdravil. Protože řekněme si to na rovinu, zranit někoho je velmi snadné a také velmi rychlé. Co se však podaří jen málokomu, je rozhodnout se pro dobro druhých. Všichni jsme neustále přesvědčeni, že jsme na straně dobra, že jsme vždy k dispozici a připraveni pomoci druhým, že jsme velkorysí a že jsme dobří. Ale to není pravda! Naprostá většina lidí, kteří tomu věří, je vždy příliš zaneprázdněna tím, že myslí jen na sebe, a pak možná jednoho dne dají bezdomovci sedícímu na ulici pár drobných a mají pocit, že udělali něco, za co si zaslouží jít do nebe.

Strana 3 z 6

Ale až zjistíte, co je nebe ve skutečnosti, už tam nebudete chtít jít a uděláte všechno pro to, abyste tam neskončili. A tak nás nevědomost a arogance vedou k přesvědčení, že stačí, když poskytneme špetku pomoci jinému člověku, a už by měl sestoupit sám Bůh, aby nám za naše velké gesto poděkoval. Vždy se cítíme příliš důležití, jako by nám Bůh něco dlužil, jako by nám život a celý svět něco dlužil. Ale nedluží. Ve skutečnosti je "pomoc", o níž si naprostá většina lidí myslí, že ji poskytují druhým, bezcenná. Když někomu pomáháte, abyste se cítili dobře, nepomáháte bližnímu, jen se snažíte očistit své svědomí. Pomáhat druhým znamená dávat něco, co je pro vás cenné, a brát něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to pro vás důležité, abyste to mohli nabídnout někomu jinému. Nabídnout svou energii a čas, když se vám to hodí, v podstatě znamená udělat to pro sebe a na svůj účet. Když vyhazujete rozbité předměty, neděláte tím hezké gesto vůči bezdomovcům, kteří se budou přehrabovat v popelnicích, aby sebrali zbytky, které se jim čas od času hodí, ale prostě se zbavujete zátěže, a to na svůj vlastní účet. Pomáhat znamená darovat něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to cenné; ne později, kdy se to pro vás stane odpadem a snadno se bez toho obejdete. Například jít ven s přáteli je něco, co děláte pro sebe, abyste se pobavili, cítili se dobře, dobře se bavili. Naopak jít ven s kamarádkou, když se cítí hrozně, přestože dnes máte velmi důležitý závazek, kterého byste se nikdy nechtěli vzdát, přestože tu pro vás vždy byla, když jste ji potřebovali, se stává velkorysou chvílí. Mohli jste myslet na sebe, ale rozhodli jste se vzít si volno a věnovat ho jí: to je velkorysé. Ale jak často to děláte nebo jste to skutečně udělali? Pravděpodobně velmi málo, velmi málo. O to více vidíme tento příklad v duchovní oblasti. Je snadné vyměnit svůj čas a energii za něco; to není nabízení, ale výměna. Každý člověk denně vyměňuje čas a energii; jen velmi málo lidí svůj čas a energii nabízí. Výměna znamená, že musí dojít k okamžité protihodnotě, obvykle se tak děje s penězi, ale nejen s nimi, například jeden člověk poskytne pomoc, ale druhý mu ji musí okamžitě vrátit v penězích. Jedná se o výměnu, nikoli o dar. Dochází však i k přesnému opaku: to znamená, že lidé tvrdí, že si mohou koupit čas a energii druhých, protože jsme si zvykli, že jsme obklopeni bezcennými lidmi, kteří by za trochu peněz udělali cokoli, a tak jsme nabyli dojmu, že každého člověka si lze "koupit" za trochu peněz: "Dám ti peníze, když pro mě uděláš tohle." Triviálně si myslíme, že jde o gesto dobra. Ale to vůbec není, protože dobro je dávání, zatímco platba výměnou za okamžitou službu není dobrota ani altruismus, ale směna, obchod. Někdy se dokonce stává vydíráním. Ale my jsme si tak zvykli obchodovat, že to děláme nejen s penězi, ale se vším. Na všechno si děláme pochybné nároky. Například uděláme něco pro bližního v domnění, že je to dobrý a velkorysý čin, a přitom od tohoto gesta očekáváme, že nám bude okamžitě vráceno. Nejde tedy o darované gesto, ale o vnucenou směnu: "Dávám ti to, aniž bych se tě zeptal, jestli to chceš, a ty mi za to musíš okamžitě vrátit něco, co chci a po čem toužím." V tomto případě se jedná o vnucenou směnu. Ti, kdo řídí naši společnost, nás donutili takto uvažovat, protože od nejmenšího gesta se dokážeme ušpinit k největšímu zázraku. Ve skutečnosti si ve své mysli vytváříme celou řadu zastřených "hrozeb" a "vydírání", které klademe druhým lidem, ale i jiným entitám včetně Boha či božstev. "Modlím se k tobě, tak mi musíš dát něco na oplátku", jako by Božstvu nebo Bohu záleželo na tom, že se k němu modlíte. Ve skutečnosti byste na něj pouze házeli svá břemena. Jsme přesvědčeni, a to tak hlubokým způsobem, že je to až absurdní, že pokud žádáme Božstvo o pomoc, paradoxně mu prokazujeme laskavost; jako by existovalo proto, aby nám sloužilo, a tím, že žádáme o pomoc, mu umožňujeme, aby se stalo užitečným... Ale kdy bychom to udělali? Přesto tomu ve svém podvědomí věříme, jsme o tom hluboce přesvědčeni: pokud se k Božstvu modlíme o pomoc, mělo by nám okamžitě vyjít vstříc a dokonce by nám mělo poděkovat za to, že jsme se k němu modlili a věnovali mu pozornost. To je doslova šílené. Ale tato představa se nám natolik vryla do mysli, že je těžké ji vykořenit a dostat z hlavy. Stejně jako když se modlíme k Ježíši nebo Bohu a bezostyšně požadujeme: "Dej mi znamení, že jsi!" Jako bychom chtěli říct: dokaž mi, že jsi, jinak v tebe už nebudu věřit. 

Strana 4 z 6

Ale kdo si myslíme, že jsme? Kdo si myslíme, že jsme, když očekáváme, že se Božstvo skloní a dá nám znamení o své existenci? Zvykli jsme si věřit, že Božstva mohou "zemřít" nebo "zmizet", pokud v ně nebudeme věřit, podobně jako jsme byli přesvědčeni o vílách v dětských pohádkách a filmech: "Když v ně nebudeš věřit, zmizí!" Pravdou však je, že všechny tyto bytosti budou existovat, ať už v ně věříte, nebo ne, protože to pro ně vlastně nic nemění: Božstva jsou bytosti, které se reinkarnují už miliardy životů a naprostá většina populace se narodila teprve včera, protože toto je jejich první život. A Duše, které se narodily již mnoho životů předtím, jsou ve srovnání s Bytostmi, které jsou Božstvy, stále "teprve narozené". Takže si zopakujme: ať už v ně věříme, nebo ne, nemění se a je jim to jedno: budou existovat dál a ve svých životech budou konat své zázraky, aniž by potřebovaly náš - směšný - lidský souhlas. Zvykli jsme si věřit, že potřebují náš souhlas. Ale že jsou to děti? Načež jsme s těmito triviálními přesvědčeními dohnáni k tvrzení, že božstva nemají nic lepšího na práci než trávit svůj čas nasloucháním našim malým modlitbám a přijít nám na pomoc, kdykoli máme nějaký rozmar, který chceme ventilovat, zdá se, že stále věříme v Otce Vánoc: když jsme hodní, přijde nás odměnit. S touto bláznivou představou jsme přesvědčeni, že by nám měl někdo poděkovat a odměnit nás, když se budeme "dobře chovat", aniž bychom si uvědomovali, že to byly pohádky, které nám vyprávěli jako dětem, abychom byli klidní a poslušní příkazů rodičů, stejně jako nám dnes jako dospělým říkají, že když se budeme dobře chovat, dostaneme se do nebe, abychom byli poslušní a podřízení církvi. Ano, protože s ostatními se můžeme chovat také jako zvířata, aby nám nebylo vzato přesvědčení, že půjdeme do ráje; musíme se však dobře chovat ke kněžím a obětovat všechna svá léta katolické církvi, jinak do ráje nepůjdete. Z toho, co nás učí, však vyplývá, že do ráje se dostanete až poté, co celý život platíte církvi peníze na ochranu. Ale zatímco nám, obyčejným občanům, se vnucuje představa, že božstva jsou jako štěňata, která, jakmile je zavoláte, přiběhnou, jakmile zavrtí ocáskem, Pravda je této šílené kolektivní manipulaci velmi vzdálená. Mocná Božstva minulosti, k nimž Ježíš zjevně patřil, nepomáhala lidem proto, že by musela, ale protože chtěla. Manipulátoři tu však byli vždy a jsou tu i dnes: hvězdní lidé, kteří žijí jen na zádech druhých, vyhlížejí těch několik málo lidí na světě, kteří jsou od přírody altruističtí, a přichytí se na ně, aby z nich vysáli veškerou energii a čas. Životy-lidé vytrvale věří, že ostatní existují proto, aby jim sloužili, že to je jejich jediný smysl života: aby jim ostatní pomáhali a dělali pro ně všechno dobré. A tak vyžadují, a dokonce očekávají, že jim bude poděkováno za to, že je o pomoc požádali. Na jinými slovy, lidé-líhně jsou přesvědčeni, že pokud jim druzí mají pomáhat s myšlenkou, která říká: "To vy mi chcete pomoci, to já o to nežádám. Proto mi musíš pomoci ty, já ti prokazuji laskavost tím, že mi pomáháš". Což jsou pak ti samí lidé-larvy, kteří sami sebe přesvědčují, že vám prokazují laskavost, když jim pomáháte, jako by říkali: "Musíte mi dát důkaz, musíte mi pomoci a vyřešit všechny mé problémy, protože je to vaše povinnost! Jinak ti nebudu věřit!" A s tímto přesvědčením vůči ostatním obyčejným lidem je pak ještě snazší zaměřit se na Božstva a namlouvat si, že existují proto, aby sloužila psům a sviním (což jsou tito lidé-věci), a že jinak neexistují. Na druhou stranu víte, jak to je: když požádáte nějaké Božstvo o pomoc a váš problém se vyřeší, pak to není jeho zásluha, ale vaše, protože jste byli tak dobří při jeho řešení; pokud se naopak problém nevyřeší, pak je to vina Božstva, které nepřišlo vyřešit vaši záležitost, a proto toto Božstvo neexistuje. Ať už se na věc díváte z jakéhokoli úhlu, nakonec k ní vždy budete mít co říci. Ale i kdybyste zásluhy za dobré výsledky předali onomu Božstvu, co myslíte, že za to dostane? Nic, řekli byste si: "To všechno díky němu, no tak ho poprosím o další milosti," ale ve skutečnosti byste pro něj neudělali nic jiného dobrého: nesvědčili byste o jeho Moci, nesnažili byste se šířit znalost jeho jména, aby ho znalo více lidí, neudělali byste nic, co by mu bylo k užitku, a tak dále. Zůstalo by to jen mezi vámi: pomohla vám, a tak na ni můžete zapomenout, vzpomenete si na ni, až zase budete potřebovat pomoc. Nebo, abychom opět následovali další náboženskou manipulaci, vás může napadnout, že si ve jménu onoho božstva budete dělat podivná odříkání v domnění, že to děláte pro ni, například "dnes se budu celý den postit, abych jí dokázal svou věrnost" nebo "slibuji, že už nebudu utrácet peníze za harampádí, abych jí dokázal, že v ni věřím" nebo "přísahám, že už svou ženu nepodvedu z věrnosti tomu bohu", ale všechny tyto sliby dáváte sami sobě: Co si myslíte, že božstvo zajímá nebo co si myslíte, že může získat tím, že dnes nebudete jíst, nakupovat nebo podvádět svou ženu?

Strana 5 z 6

Vážně, jak si můžete myslet, že když se něčeho vzdáte, děláte to kvůli tomu Božstvu? Zní to absurdně, napsáno černé na bílém, přesto se sami sebe zeptejte, kolikrát vás napadlo vzdát se něčeho v domnění, že to děláte pro Boha. Tyto bláznivé myšlenky v nás vzbudila nemocná náboženství; tak se rodí odříkání a stejně bláznivým způsobem se rodí i oběti. Samozřejmě, jak jsme byli dobře indoktrinováni, sobectví a nekonečná arogance, které máme, nás vždycky vedou k tomu, že očekáváme, že nám druzí pomohou, aniž bychom za to něco chtěli; je to směšné, protože když někomu něco dáváme, očekáváme, že nám to naopak oplatí. Je tedy snadné si myslet: "Božstvo mi musí pomáhat, aniž by mě o něco žádalo na oplátku, co je to jinak za pomoc? Sám jsi řekl, že by to nebyl dar, ale výměna!" Je snadné používat tyto slovní obraty, když jde o nás samotné, abychom si zakryli zadek a nepřiznali si neuvěřitelné sobectví a aroganci, které máme hluboko v sobě naprogramované, abychom je měli a byli. A to je hluboce špatně. Protože bychom měli vždy spontánně přemýšlet: "Jak ti mám poděkovat? Jak se ti mohu odvděčit?" A ať je jasné, že slova, myšlenky nebo slovní poděkování, s nimi ani lidé, ani božstva nic nedělají. Myšlenková slova nemají žádnou hodnotu. Když jste požádali Boha nebo Božstvo o pomoc, očekávali jste slova? Ne, očekávali jste skutky, očekávali jste, že vaše problémy budou konkrétně vyřešeny. Proto musí být spontánní rozhodnout se udělat něco pro druhého, ne proto, že jsme k tomu nuceni, stejně jako druhý nebyl nucen nám pomoci, ale rozhodl se tak, a opakuji, rozhodl se proto, že chtěl, a ne proto, že musel. Nikdo není nucen na vás myslet a pomáhat vám, natož někdo, kdo vás nezná, není vaším přítelem už nějakou dobu, nikdy předtím jste se neviděli. Přesto se rozhodl, že vám pomůže, aniž by vás za to o něco požádal. Znamená to ale, že máte právo na to, abyste se mu za to odvděčili? Ne, místo toho byste měli přemýšlet o tom, jak se mu odvděčit skutky, nikoli slovy. Když jsem byl dítě, často jsem se modlil k Ježíši, prosil ho o pomoc a přemýšlel, proč se bytost jako on rozhodla pomáhat tolika lidem, kteří mu za to nic nedají, ba naopak, jakmile pomoc dostanou, úplně na ni zapomenou až do dalšího problému, který je třeba vyřešit. Jako dítě jsem se tedy rozhodl věnovat mu každý den slova díků a říct mu, jak moc ho mám rád, protože jsem chtěl , abych s ním nemusel "mluvit", jen když mám problémy. V dětství mě samozřejmě učili modlit se, a to byl jediný způsob, který jsem znala, jak mu poděkovat: slovy. Jakmile jsem vyrostl, uvědomil jsem si na základě zkušenosti, že myšlenky slova k němu nepřicházejí jako slova díků, jak si všichni představujeme: možná jako malé dopisy, které čte nebo poslouchá, nebo dokonale vyslané telepatické zprávy. Také ne! Ať už jsou naše důvody k "modlitbě" jakékoli, vše, co mu posíláme, je jen tíha: těžká energie, mnohdy také velmi velmi negativní a zřejmě velmi, velmi Nízká. A proto, jakmile jsem začal praktikovat, jsem se hned na začátku rozhodl, že už nikdy nechci zůstat jen u slov, ani to nechci zatěžovat myšlenkami, ale musím se všemožně snažit, aby to bylo konkrétní. Takže místo odkládání "až budu silnější" nebo "až budu mít čas" nebo "až..." jsem se snažila o to, aby to bylo co nejdřív. - Jakákoli výmluva je dobrá pro to, abychom nedělali skutky! Ale jen slova! - Rozhodl jsem se, že začnu praktikovat vůči Božstvům, která mi v minulosti pomohla. Ano, protože Božstva skutečně pomáhají, ale když chtějí a mohou, ne když jsou neodbytně "vystavena zkoušce" v domnění, jak to dělají někteří směšní lidé, že Zázraky Božstev by měly být vystaveny zkoušce. Když jsem začal praktikovat, rozhodl jsem se také, že si udělám čas, abych nějakým způsobem opětoval pomoc, o které jsem věděl, že se mi dostalo. Mnoha lidem bylo pomoženo, ale ani si to neuvědomili, protože Božstva rozhodně nepřijdou a neřeknou vám to. Lidé tak vyřeší své problémy a pak úplně zapomenou na ty, kteří jim pomohli, a na Boha a Božstva kašlou až do dalšího problému. Ale jak bych mohl poděkovat Ježíši? Určitě ne slovy, to by se udělalo jen velmi málo. A už vůbec ne tím, že bych se řídil těmi banálními nápady exaltovaných lidí, kteří sami sebe přesvědčují, že Ježíšovi "posílají světlo" a "posílají lásku", jako by jim to k něčemu bylo. Ptal jsem se sám sebe: Když jsem potřeboval pomoc, co přesně jsem potřeboval? Například aby se vyřešil nějaký problém nebo aby se v mém životě stala nějaká pozitivní událost nebo aby se v mém životě přestala vyskytovat nějaká negativní událost. To jsou v podstatě důvody, proč se člověk "modlí" k Bohu nebo božstvům. Co by tedy mohl Ježíš udělat, kdybyste mu poslali světlo nebo lásku?

Strana 6 z 6

Když vám někdo řekne, že vám posílá lásku, změní vás to v podstatě? Vyřeší se vaše finanční, zdravotní a životní problémy? Ne, samozřejmě že ne, protože jsou to jen slova, ve skutečnosti se vůbec nic nemění. Jsou lidé, kteří každý den píší na chatu, že posílají lásku svatým nebo božstvům; myslí si, že psát to na chatu je totéž jako skutečně jim posílat energii a řešit jejich problémy? Pak jsou také ti, kteří dávají sliby, v nichž říkají: "Ode dneška začínám praktikovat, dělám to pro ni (Božstvo), dělám to jen pro ni!" Ne, děláte to pro sebe! Neděláte pro ni laskavost, jak se naivně a dokonce poněkud hloupě domníváte. Děláte to pouze a výhradně pro sebe: ona může být nanejvýš šťastná kvůli vám. Ona však tím, že dnes medituješ nebo cvičíš, nic nezíská, protože z toho máš prospěch jen ty! Když jsem tedy přemýšlela o tom, jak Ježíšovi poděkovat, nechtěla jsem, aby to zůstalo jen u slov, a tak jsem na něm začala cvičit ve snaze zbavit ho všech těch negativních zátěží v jeho životě, které ho musely na cestě potkat, a mezitím jsem do něj tlačila pránu s úmyslem, aby se v jeho životě udály pozitivní události. Odtud to všechno začalo, od záměru odstranit z něj zátěže a uskutečnit pozitivní události - a to konkrétní, ne slova nebo představy! - by se v jeho životě staly. Někomu by se mohlo zdát troufalé myslet si, že můžete Ježíšovi pomoci a něco pro něj udělat. Já si myslím, že je troufalé myslet si, že on existuje proto, aby vám sloužil, a vy si na oplátku jen namlouváte, že jeho odměnou by měl být váš úsměv nebo vaše promyšlené poděkování: "měl by být rád za to, že jsem šťastný". Páni, jaká odměna a jak hluboce vyvinuté uvažování! Domnívám se, že úsměvy jsou mu málo platné, jakmile ho zabijí ti samí lidé, kteří se na něj usmívali a mučili ho, dokud nezemřel všem na očích. Věřím, že to, co dal tomuto světu, je nesrovnatelné, že to má nedosažitelnou hodnotu, ale že se to nyní stalo nechutnou záminkou, kterou se všichni vymlouvají na to, že neudělali nic, ani se nepokusili o sebemenší pozitivní změnu v jeho životě. Protože mějme dobře na paměti, že Ježíš bylo jméno reinkarnace této bytosti, ale že před Ježíšem i po něm existoval bezpočet reinkarnací téže bytosti, která se samozřejmě nejmenovala stejně. Proč bychom se tedy měli pozastavovat nad tím, že "on už je stejně mrtvý a my pro něj nemůžeme nic udělat", když když potřebujeme pomoc, najednou zapomeneme, že je mrtvý, a "modlíme se" k němu, aby přišel a vyřešil naše problémy? Když se nám to hodí, je víc než živý, když pro něj můžeme něco udělat, najednou se stává 'zbytečným, protože je stejně mrtvý...' a takhle to pokračuje donekonečna. Je zřejmé, že jde o temné manipulace, které nám mají zabránit v uvažování a pochopení toho, jak tato dimenze a multidimenze skutečně fungují: dostalo se nám nekonečně mnoho přímé i nepřímé pomoci od Boha a od mnoha Božstev, která ochránila tuto planetu před velmi vážnými temnými útoky; a pokud ochránila tuto planetu, znamená to, že ochránila i nás, kteří na ní žijeme, je zbytečné předstírat, že ne. Měli bychom jim tedy začít děkovat, ale ne slovy, a snažit se jim to všemožně oplatit, i když nemáme jejich Božské schopnosti, ale přesto můžeme přispět skutky, a ne slovy. Znám tolik mýtomanů, kteří tvrdí, že posílají světlo a lásku Ježíši, a kteří se dušují, že "mu pomohli". Jako by Ježíš měl někdy rád mytomany, kteří používají jeho jméno, aby vypadali před ostatními hezky a dobře. Ostatně, nedělá právě tohle církev každý den už dva tisíce let? Využívat Ježíšova jména, aby před ostatními vypadali dobře, aniž by lidem skutečně pomohli vyřešit jejich problémy, protože církev lidem nikdy nepomáhá řešit jejich problémy: místo toho žádá peníze, obohacuje se na utrpení lidí a hází vinu zpět na Boha a Ježíše: musíte se k nim modlit, aby se vaše problémy vyřešily, ale mezitím dejte své peníze církvi, pokud chcete, aby vám Ježíš pomohl! Takže za to, zda pomoc přijde, nebo ne, může Ježíš a Bůh, ale pokud díky Bohu pomoc přijde, pak musíte církvi poděkovat skutky tím, že jí dáte všechny své peníze. Ale ne Ježíši, běda mu děkovat fakty, on to nepotřebuje! Takže byste asi řekli: "Kdyby byl Ježíš naživu, taky bych mu dal všechno, co mám, abych mu poděkoval!" A taky byste mu poděkovali. Ale to není pravda. Kdyby tu byl Ježíš v těle, lidé by ho nechali hladovět, rozhodně by mu nedávali všechny peníze, které místo toho dávají miliardářské církvi: lidé totiž nechtějí pomáhat Věštci, lidé chtějí pomáhat Náboženské sektě. Jde o to, že když mu nemůžeme poděkovat finanční pomocí, proč bychom měli sedět se založenýma rukama a utěšovat se touto falešnou vírou.

Konec stránky 6 z 6. Pokud se vám článek líbil, napište prosím níže komentář, ve kterém popíšete své pocity při čtení nebo procvičování navrhované techniky

0 komentáře
  • löwe81
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:49 08/08/22

    Ci hanno sempre programmato sin da piccoli che dobbiamo pregare Gesù o Dio per ringraziarli per averci creati, fatti cristiani, ecc. Se abbiamo problemi di rivolgerci a loro e se non vengono risolti sono una punizione che meritiamo. Quindi in poche parole gli stiamo buttando pesantezza e negatività. "Ottima" l'idea che se vogliamo ringraziare Dio o Gesù, o guadagnare un posto in paradiso, possiamo farlo attraverso donazioni alla chiesa o ad associazioni gestite da loro. Chiamali stupidi, magari più noi che ci caschiamo in questi raggiri.

  • Charlie
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:37 08/08/22

    Questo documento rivela molte tra le peggiori manipolazioni che subiamo da tantissimo tempo, penso da quando ci sono le religioni, perchè è per colpa di queste sette oscure che hanno sfruttato il nome delle Divinità per mostrarsi positivamente, nel mentre che invece hanno infangato tutti gli insegnamenti e rubato tutti i meriti, per poi censurare anche arrivando ad uccidere coloro che diffondevano la verità. È veramente assurdo ciò che ci hanno inculcato in testa sin da bambini attraverso la dottrina cattolica. Mi viene in mente ora come mi avessero mostrato durante le loro lezioni le teorie falsissime sulla terra piatta e sull'inferno che sta sottoterra, ma soprattutto che tutto l'universo gira intorno alla terra. Ed è così che ci crescono in questa società, con l'idea che tutto gira intorno a noi, invece intorno a noi gira tanta artificialità aliena! Così ci ritroviamo a non saper badare a noi stessi, perchè ci aspettiamo che tutto ci sia dovuto nel mentre che buttiamo la vita davanti alle serie televisive o seguendo i programmi negativi della società. Dopodichè come hai ben spiegato ce la prendiamo con Dio o con Gesù se i nostri problemi non si risolvono, però i merdosi preti, i politici, le star del cinema, che non fanno nulla di buono per il pianeta e che potrebbero almeno aiutare attraverso le montagne di soldi che possiedono, nessuno va a rompere i coglioni a loro, questo si che è strano! Ritengo molto importante ciò che hai spiegato riguardo il ringraziare attraverso i fatti le Divinità, è qualcosa che effettivamente per una ragione o per un'altra si finisce troppo spesso per rimandare o per non compierla nel modo migliore, ma devo provarci più spesso e impegnarmi perchè Loro meritano il nostro supporto concreto indipendentemente dall'enorme e incomparabile differenza tra la loro evoluzione e la nostra. Grazie Angel per questi importantissimi insegnamenti!

  • ilary
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2 per la 2ª volta
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:34 08/08/22

    Decisamente questo sesto volume inizia col botto. Questo documento mi è piaciuto molto e in effetti mi ha fatto pensare molto. Mi ha fatto rendere conto che in effetti nei momenti di difficoltà dell'ultimo anno tendo a chiedere un aiuto, invece di fermarmi, diventare cosciente del problema e praticare per risolverlo tutto da sola senza le ansie che mi vengono in testa. Credo sia anche il blocco dell'insurezza, oltre che le mille manipolazioni e i programmi con cui ci hanno cresciuto. A volte ho fatto delle EL o delle pratiche a delle divinità ma ovviamente non bastano per essere considerate un vero aiuto concreto, dopo tutto ciò che hanno fatto e faranno per questo pianeta. E il discorso sul loro aiuto "obbligato" è molto giusto e diretto, solo perché sono potenti e sanno fare qualsiasi cosa nel Matrix, non vuol dire assolutamente che sono a nostra perenne disposizione. Anzi, hanno di sicuro questioni molto più importanti e urgenti a cui badare. Molto interessante l'episodio della trasformazioni dell'acqua in succo d'uva, decisamente la questione cambia, sapendo ciò e sapendo che non era una bevanda alcolica come invece la chiesa ci fa credere. Grazie infinite per questo doc, lo rileggerò ancora e cercherò di ricordarmi tutti questi concetti per non appesantire nessuna divinità!

  • Antonella
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:31 08/08/22

    Tutto ciò che scrivi Angel, come sempre è profondamene vero e ineccepibile. Siamo stati diseducati al Risveglio. La menzogna ha fatto da Padrone nelle nostre esistenze, rendendoci incapaci fra gli altri molteplici impedimenti, di spostare da noi la nostra attenzione, per vedere un po’ più lontano del nostro piccolo io. E sbagliamo in questo grandemente. Fortunatamente non ho mai smesso di cercare ciò che mi rendeva felice, ossia divenire una degna partecipe della bellezza della Vita. Ho fatto in passato promesse a Dio, dicendogli che avrei fatto questo e quello, per ripagarlo di tutto il bene che mi aveva donato( e che continua a donarmi) e per le colpe commesse. In realtà come dici tu Angel, facciamo queste cose principalmente per noi stessi, perche il cambiamento che apportiamo nella nostra vita, giova innanzitutto a noi, e si riflette poi benevolmente all’esterno. Da quando ho conosciuto ACD, ho scoperto sin dai primi insegnamenti di Angel che non i sarebbe piaciuto affatto andare in paradiso e rimanervi. Ambivo( e tutt'ora) invece con tutta me stessa andare nell’inferno per abbattere più oscurità possibile e per strappare dalle loro sporche mani più anime possibili. Lo so di pronunciare immeritatamente questa frase e me ne scuso, ma nel mio piccolo mi auguro di avvicinarmi il più possibile a questo intento e divenirne parte viva, assieme a tutti voi. Le tue parole ci incitano a cambiare la nostra visione della vita, a distaccare tutto ciò che è vecchio e malato. Togliamoci di dosso la zavorra e saremo più liberi. Grazie Angel per tutto, per trasmetterci con tanta passione e generosità questi preziosi insegnamenti.

  • vitty
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:29 08/08/22

    Che botta questo documento, ottimo modo per cominciare ahahah Innegabilmente questi meccanismi da te accennati ci hanno purtroppo abitato e, probabilmente, con un tonale molto basso, tornerebbero prepotentemente ad abitarci nuovamente. Ammiro chi non si è mai fatto ingannare da questo meccanismo perché evidentemente ha avuto una visione molto più ampia sin da subito della Verità prima ancora che ci venisse esposta con questa chiarezza da Te. Il fatto è che la società, fortemente intrisa dalle manipolazioni oscure della Chiesa che "crea a tavolino" i comportamenti che gli esseri umani poi terranno, ha fondamentalmente convinto tutti che Gesù possa risolvere tutto e di più letteralmente con uno schiocco di dita e quindi ha alimentato, di conseguenza, il mettere in modo passivo le nostre esistenze nelle Sue mani. Il fatto che poi Lui sia una Figura di Estrema e Dimostrata Bontà alimenta esponenzialmente quel programma che ci fa sentire quasi in una superba ed allucinante posizione di "potere" perché Lui, Anima di una Forza e di una Generosità non comune, pensiamo possa (alias debba) aiutarci necessariamente (alias obbligatoriamente) per "adempiere" ai nostri personalissimi (...) doveri in quanto gli viene facile (non è stato il mio caso pormi a lui con superbia, nemmeno nei periodi peggiori della mia vita, nel senso "o fai questo o tu non vali niente" io pensavo semplicemente "aiutami se puoi e se non ti scoccia" anche se però non cambia nulla nell'atto finale di mandargli soltanto Low). Nello scrivere quest'assurdità me ne vergogno profondamente, ammetterlo è triste per la considerazione che avevo della mia intelligenza prima del mio arrivo qui su ACD, mi rendo conto di quanto fosse veramente stupido credere che nel fare dei "fioretti" (tra l'altro rigorosamente cose che facevano bene a noi ovviamente, tipo "non mangio la cioccolata per un mese" così nel mentre che ci "ingraziavamo" Cristo c'eravamo messi pure a dieta) avremmo "attirato" le sue attenzioni perché "siamo brave persone" degne di aiuto. Mi sento molto ridicolo e stupido in questo momento, grazie per avermi mostrato le terribili imperfezioni della mia mente manipolata sin dal primo giorno che sono giunto in Accademia insegnandomi a contare (attraverso le Tue Tecniche) innanzitutto su di me senza pesare sugli altri a prescindere del loro Potere Psichico; mi spiace comunque aver inviato a Lui e a tante altre Divinità una caterva di pesantezza non indifferente ed il fatto che Voi Siate Troppo Potenti per rimanerne scalfiti non mi solleva, mi solleverà praticare per Voi (seppur sarà un appoggio insignificante, ma è sempre meglio questo che il Low). Realizzo i terribili effetti collaterali su scala globale di questo programma perché, qualora la Divinità non togliesse gli "sfizi" che vengono chiesti, si tenderebbe a pensare che non esistano o peggio che "ci disprezzino" (sempre più spesso ascolto persone, anche giovani d'età, che credono fortemente che Gesù le odi visto quanto la loro vita va male) e ciò ha con palese evidenza l'intento di allontanare definitivamente gli umani dalle Uniche Figure da cui si dovrebbe Realmente Apprendere; Esse sono le Figure che hanno Lottato e che Lottano stoicamente contro l'Oscurità per abbatterla, se vogliamo replicare Questa Missione non possiamo far altro che Apprendere piuttosto che Pretendere. Grazie per questo Meraviglioso Documento, è come uno schiaffo in pieno volto, ma la Consapevolezza passa dal riconoscere indispensabilmente degli errori per evitare di ripeterli ancora ed ancora. Grazie Angel.

  • Francis
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:26 08/08/22

    Questo articolo puo' di primo acchito sembrare come un rimprovero molto forte verso, in generale tutti, ma e' una spiegazione profonda delle dinamiche che regolano la vita , sia pesantemente manipolate dalle religioni , che dalle abitudini che il governo impone. In effetti nel corso della vita , ognuno si fa molte aspettative dagli altri, pertanto se ne fa anche dai percorsi che segue. La mia grossa crisi fine adolescenziale, con un ampio ritardo, riguardava gli aspetti pratici e l' interrogativo che mi ponevo era: perche' mai ognuno , inclusa me, si muove verso gli altri sempre con un' aspettativa in mente, e non c' e' spontaneita' in questo, e' tutto consumistico. Con il tempo poi mi sono gradualmente isolata, tant' e' che vedo solo persone che conosco da anni e che abbiamo superato le difficolta' e gli screzi connessi con questa mentalita'. Credo che poi pure molti riflettano su queste cose, ma come me a mio tempo indietro, non hanno trovato la strada che permette di vedere la differenza energetica tra le parole/preghiere e l'intenzione che si tramuta in fatti. Questo e'un articolo che da la giusta scossa per comprendere che cosa e'stato creato per renderci degli schiavi, e perche' paghiamo dei prezzi a causa delle nostre azioni, ma si fanno pagare ancora di piu' al prossimo. Ossia farsi un' analisi di coscienza piu'profonda. Grazie di questo perche' mi da ancora da riflettere sull'argomento ...🥰 Da piccola generalmente pregavo perche' temevo qualcosa , e mettevo i miei genitori nelle preghiere per chiedere protezione. Ma ero molto suggestionata dagli aspetti delle figure o raffigurazioni, prediligendo le figure di pelle scura . Poi comunque e' stato dimenticato tutto l'aspetto religioso, ma continuavo a vedere in positivo quelle persone stesse che mi offrivano protezione , un grosso errore pagato caro.

  • Phoebe
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:23 08/08/22

    Sono convinta anche io che molta gente,se sapesse che Gesù fosse attualmente qui reincarnato,non penserebbe a coprire lui d'oro invece che la Chiesa,ma pretenderebbe da lui i miracoli,come se davvero fosse al loro servizio. Purtroppo la Chiesa è un'istituzione molto oscura che ha una grande presa nella mente collettiva,e influenza anche noi. Viviamo nel paese cattolico per eccellenza. Non fa assolutamente una piega il discorso di Angel su Gesù e sulle divinità:già ci hanno aiutato innumerevoli volte,direttamente e indirettamente,e l'aiuto concreto che possiamo loro offrire,perchè ci dobbiamo già sdebitare nei loro confronti da chissà quante vite,è praticare per provare a mandare loro prana e alleggerire i loro pesi. Sarà una goccia,sarà una briciola? Almeno avremo provato ad aiutarli senza addossare loro altri pesi e poi con la pratica si può migliorare sempre di più e fornire aiuti sempre più concreti. é molto vero che a fare il male non ci vuole poi molto,e questo è anche il grande limite dell'oscurità:pensare che distruggere sia allo stesso piano di creare qualcosa,come a volersi mettere sullo stesso piano dell'Universo se lo si distrugge,ma per creare ci vuole molta più potenza. Detto questo capiamo che Dio,che crea,è molto più potente dell'oscurità,che sa solo distruggere. Così come le divinità positive sono molto più forti degli oscuri. La potenza di Gesù è indiscutibile e dovremmo tutti inchinarci al suo cospetto,oltre che impegnarci per distruggere l'istituzione che lo sbeffeggia.

  • Madda
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:13 08/08/22

    Questo articolo è stato davvero utilissimo per capire le modalità con qui ci hanno cresciuto, se tutto va bene e grazie a noi se invece va tutto male...sempre colpa degli altri. Così ci ritroviamo sempre più spesso a vantarci di cose davvero banali e/o puntare il dito uno contro gli altri! A maggior ragione se stiamo parlando di chiedere aiuto ad una divinità, come ben spieghi se ci si risolve il problema lo ringrazio a parole( perché così ci hanno insegnato dai preti) se invece non si risolve potremmo anche mettere in discussione la sua esistenza! Fa molto riflettere di come siamo talmente abituati a commerciare che neanche ce ne rendiamo conto se davvero in certe occasioni stiamo offrendo il nostro aiuto o meno! Il miracolo del vino l'ho hanno sminuito in maniera tale che oggi il prete in chiesa ci possa dare quella robbacia da bere....giusto spunto il corpo ed il sangue di Cristo... Molto interessante scoprire di cosa si trattava realmente!

  • Foxipy
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 7
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 8
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:56 08/08/22

    Questo inizio di volume parte con il botto! Prendere coscienza che tutto l'indottrinamento ricevuto da bambini da parte della Chiesa, avesse uno scopo oscuro ed anti evolutivo, non e' facile da digerire, mi fa troppo incazzare! Per molto tempo ho pregato Gesù chiedendo aiuto a lui, nonostante oggi capisco che e' stato un modo errato, cosi da caricarlo di ulteriori pesi, come se non ne avesse già abbastanza. Mi reputo fortunato nell'aver conosciuto Acd e grazie a te Angel, mi stai facendo scoprire innumerevoli verità, realtà che non avrei mai immaginato, come la grande oscurità e manipolazione presente dietro la Chiesa. Leggere questo documento mi ha emozionato molto, adesso sono a conoscenza di come poter rimediare nel mio piccolo, senza chiedere niente in cambio, ma dimostrare con cuore la mia grande ammirazione nei suoi confronti! Grazie Angel!

  • Faby7770
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 3ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:50 08/08/22

    Leggendo questo articolo mi sono sentita una totale stupida per quanto sono stata manipolata accettando le assurdità raccontate dai preti e accettandole come normali senza pormi domande. Ho fatto anche periodi chiamati in gergo "fioretti" di solito in prossimita della Pasqua... e mi chiedo ma quanto ho seguito verità indotte come un automa senza cervello funzionante? Ora mi vergogno a leggere le tue spiegazioni che sono cosi ovvie e mi chiedo ma dov'ero? Ma come ho fatto a crederci per così tanto tempo? Certo nel tempo di dubbi ne ho avuti, ma per anni non ho fatto nulla per cercare spiegazioni differenti accettando passivamente come veritiere lo schifo che la chiesa mi ha fatto credere. Per fortuna ad un certo punto qualcosa si è acceso e ho cercato altro anche se all'epoca neanche sapevo cosa stessi cercando, leggendo di tutto di più. Ora sono nel posto giusto con la grandiosa possibilità di conoscere finalmente la VERA storia. Non mi immaginavo di portare ulteriore pesantezza a Gesù con le mie preghiere che per anni gli ho rivolto. Ora che ho capito, voglio assolutamente alleggerirlo e grazie a te Angel adesso so anche come . Splendido inizio di questo terzo eccezionale libro. Proseguo curiosa.

  • Nick
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:34 08/08/22

    Non mi aspettavo come inizio di questo volume l'argomento sulle Divinità, ma è stato bellissimo scoprire ulteriori informazioni sulla vita di Gesù. Comprendo che siamo stati tutti programmati per ragionare in un modo incredibilmente assurdo, pensando che chiedere aiuto alle Divinità sia quasi un favore per che noi facciamo a loro. Anch'io qualche volta ho chiesto aiuto a Gesù, consapevole tuttavia di non avere nulla da pretendere, fosse solo per il fatto di ricordarmi di Lui solo nel momento del bisogno. Se penso a quanta pesantezza gli arriva grazie a tutte le persone che lo pregano secondo quanto insegnato dalla Chiesa, è davvero terribile. Ora è invece molto chiaro come si deve agire e anche in questo caso il tuo esempio Angel è un insegnamento impagabile. Questo documento è un grande bagno di umiltà. Grazie.

  • Victoria8
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:18 08/08/22

    Sin da piccoli siamo stati a abituati a credere nella chiesa e a tutto quello che ci insegna, come ad esempio a pregare, pregare Dio, pregare Gesù . Ciò che io nonostante di famiglia cattolica nn ho mai fatto. Quanti conosco che vivono in chiesa pregando e poi li senti bestemmiare . Questo comportamento la dice lunga su chi frequenta la chiesa e quello che insegna. E adesso col senno di poi, dopo tutto quello che sto leggendo negli articoli, sono orgogliosa di nn essere mai stata praticante e scettica verso la chiesa!

  • Cāru
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    17:17 08/08/22

    Leggendo mi rendo conto di quanto sia ridicolo chiedere aiuto ad una Divinità come se fosse il nostro servo, eppure se non l'avessi letto nero su bianco non l'avrei mai realizzato. Questo tipo di "programma" ha colpito anche me, almeno in passato ho scaricato alcune responsabilità agli altri. L'influenza della chiesa e della società, e quindi il ragionamento che ci hanno imposto, mi faceva chiedere aiuto ogni qualvolta ne avessi avuto bisogno. Poi con il tempo, e la non concretizzazione di quel che chiedevo, ho compreso che dovevo cambiare destinatario, ovvero non chiedere al di fuori di me. E riconosco anche alcune persone-larva che credono di farmi un favore se io gli sono d'aiuto, approfittandone anche. Leggerlo mi permette di cambiare gli schemi che inconsciamente avevo.

  • Bix
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:58 08/08/22

    Questa lettura é un grande e sonoro sberlone in pieno viso a tutta l' ipocrisia e assurdità a cui siamo assurdamente riusciti a credere, sin da piccoli, sotto totale manipolazione e indottrinamento della porca chiesa oscura, che sfrutta ignobilmente il nome di Gesù. Un documento che contiene una splendida riflessione, così profonda, vera e lampante, che mi ha fatto provare vergogna per come, per lunghissimi anni, sia caduto nei tranelli insegnati dalla chiesa, trovandomi purtroppo ad essere tra coloro che pregavano Gesù (con immenso intimo rispetto) ma con la totale e assurda incoscienza di pensare di poterlo fare a parole e a mio piacimemto, nel momento del mio bisogno e quindi nei fatti, non mettendo in atto il rispetto dovuto. Quanto appena letto è l' ennesima grande lezione che mi dai Angel e ne faccio tesoro iniziando da subito a dare il mio contributo con la pratica, per ringraziare con i fatti Gesù, come fate Voi, per la Sua infinita opera di bontà verso gli umani, che ha voluto salvare a costo della Sua stessa vita (quando avrebbe potuto disintegrarli in un lampo) come solo una Immensa, Abbagliante e Infinitamente Potente Divinità, come Lui, poteva fare. Grazie infinite Angel.

  • Prendiluna
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:47 08/08/22

    Premetto che non prego mai, mi sono sempre sentita a disagio a farlo e forse l'ho anche scritto in qualche vecchio commento, e poi non ho mai pensato che una Divinità stesse aspettando me per risolvermi i problemi e ringraziarmi per averla pregata, tutt'altro...mi sono sempre chiesta ma Gesù con tutte le cose che ha da fare deve perdere tempo ad ascoltarmi? Quello che dici è vero, ci hanno abituato a pensare in un modo del tutto sbagliato, non si fa più niente per niente, la generosità è rara e si aiuta il prossimo solo se si puo' avere un tornaconto personale. Non è questo l'amore che insegnava Gesù, tutto il resto è distorsione da parte degli oscuri. Mi piace tanto quando ci racconti dei miracoli immensi che ha compiuto e hai fatto bene a rimarcare il fatto che siamo talmente abituati a pretendere e pregare solo quando ci fa comodo, che nel momento in cui si dovrebbe ricambiare (poiché nulla ci è dovuto), pensiamo "ma si tanto ormai è morto non serve", e invece non è affatto così, basterebbe ragionare un po' e capirlo ma non siamo abituati a farlo.