arrow-up-circle
Vyberte část textu, kterou chcete objasnit (max. 80 slov).

Psychika a božství (část 1)

Tento článek byl dočasně přeložen pomocí online překladače. Původní článek je v italštině. Pokud nám chcete pomoci vylepšit překlad do vašeho jazyka, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@accademiadicoscienzadimensionale.it nebo prostřednictvím chatu na ACD. Děkujeme vám.

Strana 1 z 6

Ve stejné době, kdy se odehrávaly události spojené s vědci, a před objevením formy - také proto, že jsem formu objevil právě kvůli nepřátelům, které jsme předtím odložili - jsme s Alexandrem, jak bylo zvykem každý rok, strávili dlouhé období cvičením proti Ježíšovým nepřátelům. Naším cílem bylo v podstatě snížit Ježíšovo břemeno do té míry, aby se mohl zabývat důležitějšími záležitostmi. Běžná manipulace nás tlačí k přesvědčení, že čím mocnější bytost, jako je například Ježíš, je, tím víc by nám mělo být jedno, co se v jeho životě děje, protože je silný, takže se o sebe musí postarat sám. A co hůř, tlačí nás k přesvědčení, že máme právo očekávat, že nám pomůže a vyřeší naše osobní problémy, protože protože je silný, musí řešit i naše životy. Vyvíjet se znamená začít přemýšlet mimo tyto manipulace konstruované speciálně proto, aby nás postavily proti sobě, protože tato směšná tvrzení slouží k tomu, aby nás postavila proti skutečným Silným a stala se přímo či nepřímo břemenem na jejich bedrech. Současná církev - která nemá s Ježíšem nic společného, která se ani vzdáleně neřídí jeho učením, a ani jako žert bychom neměli církev s Ježíšem spojovat - nás vede k tomu, že Ježíš jen znuděně stojí a čeká, až ho někdo z nás požádá, aby vyřešil naše problémy, aby měl konečně i on co dělat. Dokonce nás vede k přesvědčení, že se za nás jen velmi rád obětuje, že nemůže čekat, až ho požádáme o pomoc, a že skutečně čím více nároků na něj vzneseme, tím lépe. A co se pak stane? Stává se, že kdykoli se naše přání nenaplní, prvním viníkem je Ježíš a druhým Bůh, protože je to jejich vina, že se neobtěžovali naše problémy řešit. Řeší je za všechny, jen ne za nás! Pak si nezaslouží naše uznání; tolik modliteb pro nic za nic! Co se tedy v krátké době děje? Děje se to, že přecházíme od bláznivé představy, že Ježíš je tu proto, aby nám sloužil, že tu čeká, aby vyřešil naše problémy, k představě, že když je nevyřeší, pak si nezaslouží naše modlitby. Místo toho bychom měli nejprve dát sami sobě pořádnou facku. Církev používá Ježíšovo jméno k tomu, aby každého přesvědčila, že musí odpovědnost za svůj život hodit na bedra jiné osoby. A tak i když se nemodlíme k Bohu nebo Ježíši, každý den se snažíme hodit odpovědnost za svůj život na bedra lidí, kteří jsou nám blízcí, např. manželů, dětí, přítelkyň, rodičů, abychom nepřevzali odpovědnost, tj. kontrolu nad událostmi v našem životě. Pokud se stane něco dobrého, je to bezpochyby naše zásluha, pokud se stane něco špatného, je to výhradně vina druhého člověka, který nám nedokázal pomoci a problém vyřešit. Zní to racionálně? Ale racionalita jde stranou, kdykoli se vrátí negativní vlivy. A tak jsme celý život vedeni k tomu, abychom věřili, že Ježíš je tam v nebi a čeká, až ho někdo zavolá, že se nemůže dočkat, až přijde a vyřeší vaše problémy. Proč bychom ale měli uvažovat takto nevědomě a nezrale? Protože nás to tak naučili a je opravdu těžké naučit se převzít kontrolu nad svou myslí a změnit způsob myšlení, na rozdíl od toho, jak jsme byli naprogramováni být a dělat prostřednictvím dlouhých a vyčerpávajících manipulačních sezení. Nedáváme tedy mozku kyslík a neumožňujeme mu fungovat a chápat, protože se o něj raději nestaráme a věříme, že Ježíš nebo jiné božstvo či anděl je tu proto, aby nám sloužil. Aniž bychom si to však uvědomovali, přesvědčujeme sami sebe, že jsme na piedestalu a že bohové, svatí, andělé atd. tam čekají, aby nám sloužili, že existují proto, aby sloužili nám. Ale kdo na zemi by nám měl sloužit? Odkdy se Božstvo stalo otrokem a lidé neschopní řešit své vlastní problémy králem? Proč proboha dostáváme bláznivou představu, že by nám Božstvo mělo spěchat sloužit, řešit za nás problémy, jako by nemělo nic jiného na práci, než spěchat sloužit nevědomému člověku, mluvíme-li o Božstvu? Určitě vás nikdy nenapadlo, že by k vám domů měl přijít slavný herec, aby vám umyl nádobí, když ho potřebujete, ale kdybyste chtěli, aby tuto práci někdo udělal za vás, zavolali byste si spíše uklízečku. Jsem si také jistý, že vás nikdy nenapadlo zavolat si domů slavného zpěváka, aby se postaral o vaše děti, když jste mimo domov, ale spíše jste vždy uvažovali o tom, že si zavoláte chůvu. Proč si tedy nevážíte herců a zpěváků, kteří, ačkoli jsou slavní, nikdy v životě neprovedli žádný zázrak, kromě toho, že se někomu prodali, aby se stali slavnými, a místo toho si nevážíte Božstev tím, že si myslíte, že by se měli hrnout do vašich služeb, jako by byli uklízeči nebo chůvy? 

Strana 2 z 6

Vždyť právě o to jde: přikládáme význam a přehnaný obdiv těm, kteří pro nás nic dobrého nedokázali a tuto planetu nezlepšili, ale bagatelizujeme postavu postav, které se naopak zasloužily o přežití tohoto světa tím, že mnohokrát zachránily životy lidí, a domníváme se, že k nám musí přijít, aby nám sloužily, jako by byly našimi sluhy. Těmi se Božstva stala, protože mnohokrát zachránila tuto planetu, odvrátila temné mimozemské rasy, které měly v úmyslu lidskou rasu v té době zničit, potlačila Démony, kteří způsobili vyhlazení mezi lidmi, a mnoho dalšího. Božstva se tedy postarala o největší problémy na této planetě, o ty, o které se nikdo jiný postarat nemohl. Jak by se však mohli zabývat velkými problémy této planety, kdyby jim byly přiděleny ty nejbanálnější a nejdětinštější problémy? Samozřejmě že ano, ale tyto Postavy přesto dokázaly vykonat své Zázraky. Dnes je pojem Zázrak církví záměrně zlehčován, aby se obyčejným lidem vnutilo přesvědčení, že Zázraky vykonané Ježíšem jsou téměř srovnatelné s kulišárnou. Církví, která nás chce všechny dotlačit k tomu, abychom se stali alkoholiky, je Ježíšův "zázrak" proměny vody ve víno opakován nesčetněkrát. Ano, je pravda, že ho učinil, ale takto souhrnně vysvětlený se zdá být méně důležitý, než byl. Mluvíme o historické době, kdy se pitná voda těžko sháněla a lidé raději pili zkvašenou hroznovou šťávu, která byla podle tehdejšího myšlení spolehlivější než pitná voda nalezená v okolí. Tímto zázrakem Ježíš poskytoval nápoj v době dějin, kdy nalezení čisté vody nebylo tak samozřejmé jako pro nás, kteří si ji můžeme koupit v supermarketu... ale dodnes je tento zázrak znevažován a zneužíván kněžími, aby se vymlouvali na pití velkého množství vína. Pravděpodobně mnozí ani neměli dost bystrosti, aby se zamysleli nad tím, že "víno" minulých dob byly hrozny zkvašené za 3-10 dní, zatímco dnes pijeme víno stařené, podle chuti, a jsou tací, kteří utratí celé jmění, aby pili to stařené 100 let. Od několika dnů po 100 let je trochu rozdíl: jedno je hroznová šťáva, druhé je zrající alkohol. Ale zatímco my stále mluvíme jen o vodě proměněné ve víno, dáváme zapomenout na to, jak nesčetněkrát Ježíš vyléčil slepotu slepých lidí a umožnil jim znovu vidět. Kolikrát Ježíš tváří v tvář vyléčil lidi z nejhorších nemocí, které v té době panovaly, jako bylo malomocenství a další nemoci, které zabíjely lidi, ale kterým Ježíš zachránil život. Zapomínáme, kolik lidí přišlo o nohu, ruku, páteř, kolik lidí už nemohlo chodit, vstát, ba ani se udržet na nohou kvůli nemocem nebo špatným pádům a pracovnímu úsilí, které jim zničilo zdraví, a Ježíš uzdravil jejich kosti, rekonstruoval šlachy a reaktivoval nervy, takže všem těm lidem se obnovilo zdraví fyzického těla a najednou mohli znovu začít chodit, vstát, dokonce i ti, kteří byli nuceni strávit život vleže kvůli zničené páteři, začali znovu žít svůj život; jen díky Ježíšovým zázrakům. Zázraky, které Ježíš vykonal, byly tak rozsáhlé a těžko vysvětlitelné, že ještě chvályhodnější byla rychlost, s jakou dokázal lidi uzdravovat, když se rozhodl, že chce svou energii a schopnosti využít k tomu, aby lidem pomáhal, a ne aby si je podmaňoval. Protože to možná není každému zcela jasné, ale se svými neuvěřitelnými Psychickými schopnostmi si mohl opravdu podmanit kohokoli, pokud to bylo jeho záměrem. Stejně jako mohl léčit slepotu, mohl ji i vytvářet a oslepovat své nepřátele. Stejně jako dokázal vyléčit nejhorší nemoci, mohl je vytvořit pro své nepřátele nebo kohokoli, koho chtěl. Protože slovo nepřítel je jen slovo: každý si vybere, koho chce nenávidět, kým chce pohrdat, koho chce zlehčovat nebo si podmanit a koho ne, a mnohdy tito lidé nemusí nutně odpovídat někomu, kdo nám ublížil a kdo si zaslouží naše nepřátelské pocity; ale přesto se to stává. A stejně jako dokázal obnovit kosti a přivést fyzická těla zpět k životu, dokázal zničit vnitřek fyzického těla, kosti, usadit se mezi nervy a šlachami svých nepřátel a dokázal zabíjet rychleji, než je třeba k tomu, aby někoho uzdravil. Protože řekněme si to na rovinu, zranit někoho je velmi snadné a také velmi rychlé. Co se však podaří jen málokomu, je rozhodnout se pro dobro druhých. Všichni jsme neustále přesvědčeni, že jsme na straně dobra, že jsme vždy k dispozici a připraveni pomoci druhým, že jsme velkorysí a že jsme dobří. Ale to není pravda! Naprostá většina lidí, kteří tomu věří, je vždy příliš zaneprázdněna tím, že myslí jen na sebe, a pak možná jednoho dne dají bezdomovci sedícímu na ulici pár drobných a mají pocit, že udělali něco, za co si zaslouží jít do nebe.

Strana 3 z 6

Ale až zjistíte, co je nebe ve skutečnosti, už tam nebudete chtít jít a uděláte všechno pro to, abyste tam neskončili. A tak nás nevědomost a arogance vedou k přesvědčení, že stačí, když poskytneme špetku pomoci jinému člověku, a už by měl sestoupit sám Bůh, aby nám za naše velké gesto poděkoval. Vždy se cítíme příliš důležití, jako by nám Bůh něco dlužil, jako by nám život a celý svět něco dlužil. Ale nedluží. Ve skutečnosti je "pomoc", o níž si naprostá většina lidí myslí, že ji poskytují druhým, bezcenná. Když někomu pomáháte, abyste se cítili dobře, nepomáháte bližnímu, jen se snažíte očistit své svědomí. Pomáhat druhým znamená dávat něco, co je pro vás cenné, a brát něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to pro vás důležité, abyste to mohli nabídnout někomu jinému. Nabídnout svou energii a čas, když se vám to hodí, v podstatě znamená udělat to pro sebe a na svůj účet. Když vyhazujete rozbité předměty, neděláte tím hezké gesto vůči bezdomovcům, kteří se budou přehrabovat v popelnicích, aby sebrali zbytky, které se jim čas od času hodí, ale prostě se zbavujete zátěže, a to na svůj vlastní účet. Pomáhat znamená darovat něco, co je pro vás cenné právě ve chvíli, kdy je to cenné; ne později, kdy se to pro vás stane odpadem a snadno se bez toho obejdete. Například jít ven s přáteli je něco, co děláte pro sebe, abyste se pobavili, cítili se dobře, dobře se bavili. Naopak jít ven s kamarádkou, když se cítí hrozně, přestože dnes máte velmi důležitý závazek, kterého byste se nikdy nechtěli vzdát, přestože tu pro vás vždy byla, když jste ji potřebovali, se stává velkorysou chvílí. Mohli jste myslet na sebe, ale rozhodli jste se vzít si volno a věnovat ho jí: to je velkorysé. Ale jak často to děláte nebo jste to skutečně udělali? Pravděpodobně velmi málo, velmi málo. O to více vidíme tento příklad v duchovní oblasti. Je snadné vyměnit svůj čas a energii za něco; to není nabízení, ale výměna. Každý člověk denně vyměňuje čas a energii; jen velmi málo lidí svůj čas a energii nabízí. Výměna znamená, že musí dojít k okamžité protihodnotě, obvykle se tak děje s penězi, ale nejen s nimi, například jeden člověk poskytne pomoc, ale druhý mu ji musí okamžitě vrátit v penězích. Jedná se o výměnu, nikoli o dar. Dochází však i k přesnému opaku: to znamená, že lidé tvrdí, že si mohou koupit čas a energii druhých, protože jsme si zvykli, že jsme obklopeni bezcennými lidmi, kteří by za trochu peněz udělali cokoli, a tak jsme nabyli dojmu, že každého člověka si lze "koupit" za trochu peněz: "Dám ti peníze, když pro mě uděláš tohle." Triviálně si myslíme, že jde o gesto dobra. Ale to vůbec není, protože dobro je dávání, zatímco platba výměnou za okamžitou službu není dobrota ani altruismus, ale směna, obchod. Někdy se dokonce stává vydíráním. Ale my jsme si tak zvykli obchodovat, že to děláme nejen s penězi, ale se vším. Na všechno si děláme pochybné nároky. Například uděláme něco pro bližního v domnění, že je to dobrý a velkorysý čin, a přitom od tohoto gesta očekáváme, že nám bude okamžitě vráceno. Nejde tedy o darované gesto, ale o vnucenou směnu: "Dávám ti to, aniž bych se tě zeptal, jestli to chceš, a ty mi za to musíš okamžitě vrátit něco, co chci a po čem toužím." V tomto případě se jedná o vnucenou směnu. Ti, kdo řídí naši společnost, nás donutili takto uvažovat, protože od nejmenšího gesta se dokážeme ušpinit k největšímu zázraku. Ve skutečnosti si ve své mysli vytváříme celou řadu zastřených "hrozeb" a "vydírání", které klademe druhým lidem, ale i jiným entitám včetně Boha či božstev. "Modlím se k tobě, tak mi musíš dát něco na oplátku", jako by Božstvu nebo Bohu záleželo na tom, že se k němu modlíte. Ve skutečnosti byste na něj pouze házeli svá břemena. Jsme přesvědčeni, a to tak hlubokým způsobem, že je to až absurdní, že pokud žádáme Božstvo o pomoc, paradoxně mu prokazujeme laskavost; jako by existovalo proto, aby nám sloužilo, a tím, že žádáme o pomoc, mu umožňujeme, aby se stalo užitečným... Ale kdy bychom to udělali? Přesto tomu ve svém podvědomí věříme, jsme o tom hluboce přesvědčeni: pokud se k Božstvu modlíme o pomoc, mělo by nám okamžitě vyjít vstříc a dokonce by nám mělo poděkovat za to, že jsme se k němu modlili a věnovali mu pozornost. To je doslova šílené. Ale tato představa se nám natolik vryla do mysli, že je těžké ji vykořenit a dostat z hlavy. Stejně jako když se modlíme k Ježíši nebo Bohu a bezostyšně požadujeme: "Dej mi znamení, že jsi!" Jako bychom chtěli říct: dokaž mi, že jsi, jinak v tebe už nebudu věřit. 

Strana 4 z 6

Ale kdo si myslíme, že jsme? Kdo si myslíme, že jsme, když očekáváme, že se Božstvo skloní a dá nám znamení o své existenci? Zvykli jsme si věřit, že Božstva mohou "zemřít" nebo "zmizet", pokud v ně nebudeme věřit, podobně jako jsme byli přesvědčeni o vílách v dětských pohádkách a filmech: "Když v ně nebudeš věřit, zmizí!" Pravdou však je, že všechny tyto bytosti budou existovat, ať už v ně věříte, nebo ne, protože to pro ně vlastně nic nemění: Božstva jsou bytosti, které se reinkarnují už miliardy životů a naprostá většina populace se narodila teprve včera, protože toto je jejich první život. A Duše, které se narodily již mnoho životů předtím, jsou ve srovnání s Bytostmi, které jsou Božstvy, stále "teprve narozené". Takže si zopakujme: ať už v ně věříme, nebo ne, nemění se a je jim to jedno: budou existovat dál a ve svých životech budou konat své zázraky, aniž by potřebovaly náš - směšný - lidský souhlas. Zvykli jsme si věřit, že potřebují náš souhlas. Ale že jsou to děti? Načež jsme s těmito triviálními přesvědčeními dohnáni k tvrzení, že božstva nemají nic lepšího na práci než trávit svůj čas nasloucháním našim malým modlitbám a přijít nám na pomoc, kdykoli máme nějaký rozmar, který chceme ventilovat, zdá se, že stále věříme v Otce Vánoc: když jsme hodní, přijde nás odměnit. S touto bláznivou představou jsme přesvědčeni, že by nám měl někdo poděkovat a odměnit nás, když se budeme "dobře chovat", aniž bychom si uvědomovali, že to byly pohádky, které nám vyprávěli jako dětem, abychom byli klidní a poslušní příkazů rodičů, stejně jako nám dnes jako dospělým říkají, že když se budeme dobře chovat, dostaneme se do nebe, abychom byli poslušní a podřízení církvi. Ano, protože s ostatními se můžeme chovat také jako zvířata, aby nám nebylo vzato přesvědčení, že půjdeme do ráje; musíme se však dobře chovat ke kněžím a obětovat všechna svá léta katolické církvi, jinak do ráje nepůjdete. Z toho, co nás učí, však vyplývá, že do ráje se dostanete až poté, co celý život platíte církvi peníze na ochranu. Ale zatímco nám, obyčejným občanům, se vnucuje představa, že božstva jsou jako štěňata, která, jakmile je zavoláte, přiběhnou, jakmile zavrtí ocáskem, Pravda je této šílené kolektivní manipulaci velmi vzdálená. Mocná Božstva minulosti, k nimž Ježíš zjevně patřil, nepomáhala lidem proto, že by musela, ale protože chtěla. Manipulátoři tu však byli vždy a jsou tu i dnes: hvězdní lidé, kteří žijí jen na zádech druhých, vyhlížejí těch několik málo lidí na světě, kteří jsou od přírody altruističtí, a přichytí se na ně, aby z nich vysáli veškerou energii a čas. Životy-lidé vytrvale věří, že ostatní existují proto, aby jim sloužili, že to je jejich jediný smysl života: aby jim ostatní pomáhali a dělali pro ně všechno dobré. A tak vyžadují, a dokonce očekávají, že jim bude poděkováno za to, že je o pomoc požádali. Na jinými slovy, lidé-líhně jsou přesvědčeni, že pokud jim druzí mají pomáhat s myšlenkou, která říká: "To vy mi chcete pomoci, to já o to nežádám. Proto mi musíš pomoci ty, já ti prokazuji laskavost tím, že mi pomáháš". Což jsou pak ti samí lidé-larvy, kteří sami sebe přesvědčují, že vám prokazují laskavost, když jim pomáháte, jako by říkali: "Musíte mi dát důkaz, musíte mi pomoci a vyřešit všechny mé problémy, protože je to vaše povinnost! Jinak ti nebudu věřit!" A s tímto přesvědčením vůči ostatním obyčejným lidem je pak ještě snazší zaměřit se na Božstva a namlouvat si, že existují proto, aby sloužila psům a sviním (což jsou tito lidé-věci), a že jinak neexistují. Na druhou stranu víte, jak to je: když požádáte nějaké Božstvo o pomoc a váš problém se vyřeší, pak to není jeho zásluha, ale vaše, protože jste byli tak dobří při jeho řešení; pokud se naopak problém nevyřeší, pak je to vina Božstva, které nepřišlo vyřešit vaši záležitost, a proto toto Božstvo neexistuje. Ať už se na věc díváte z jakéhokoli úhlu, nakonec k ní vždy budete mít co říci. Ale i kdybyste zásluhy za dobré výsledky předali onomu Božstvu, co myslíte, že za to dostane? Nic, řekli byste si: "To všechno díky němu, no tak ho poprosím o další milosti," ale ve skutečnosti byste pro něj neudělali nic jiného dobrého: nesvědčili byste o jeho Moci, nesnažili byste se šířit znalost jeho jména, aby ho znalo více lidí, neudělali byste nic, co by mu bylo k užitku, a tak dále. Zůstalo by to jen mezi vámi: pomohla vám, a tak na ni můžete zapomenout, vzpomenete si na ni, až zase budete potřebovat pomoc. Nebo, abychom opět následovali další náboženskou manipulaci, vás může napadnout, že si ve jménu onoho božstva budete dělat podivná odříkání v domnění, že to děláte pro ni, například "dnes se budu celý den postit, abych jí dokázal svou věrnost" nebo "slibuji, že už nebudu utrácet peníze za harampádí, abych jí dokázal, že v ni věřím" nebo "přísahám, že už svou ženu nepodvedu z věrnosti tomu bohu", ale všechny tyto sliby dáváte sami sobě: Co si myslíte, že božstvo zajímá nebo co si myslíte, že může získat tím, že dnes nebudete jíst, nakupovat nebo podvádět svou ženu?

Strana 5 z 6

Vážně, jak si můžete myslet, že když se něčeho vzdáte, děláte to kvůli tomu Božstvu? Zní to absurdně, napsáno černé na bílém, přesto se sami sebe zeptejte, kolikrát vás napadlo vzdát se něčeho v domnění, že to děláte pro Boha. Tyto bláznivé myšlenky v nás vzbudila nemocná náboženství; tak se rodí odříkání a stejně bláznivým způsobem se rodí i oběti. Samozřejmě, jak jsme byli dobře indoktrinováni, sobectví a nekonečná arogance, které máme, nás vždycky vedou k tomu, že očekáváme, že nám druzí pomohou, aniž bychom za to něco chtěli; je to směšné, protože když někomu něco dáváme, očekáváme, že nám to naopak oplatí. Je tedy snadné si myslet: "Božstvo mi musí pomáhat, aniž by mě o něco žádalo na oplátku, co je to jinak za pomoc? Sám jsi řekl, že by to nebyl dar, ale výměna!" Je snadné používat tyto slovní obraty, když jde o nás samotné, abychom si zakryli zadek a nepřiznali si neuvěřitelné sobectví a aroganci, které máme hluboko v sobě naprogramované, abychom je měli a byli. A to je hluboce špatně. Protože bychom měli vždy spontánně přemýšlet: "Jak ti mám poděkovat? Jak se ti mohu odvděčit?" A ať je jasné, že slova, myšlenky nebo slovní poděkování, s nimi ani lidé, ani božstva nic nedělají. Myšlenková slova nemají žádnou hodnotu. Když jste požádali Boha nebo Božstvo o pomoc, očekávali jste slova? Ne, očekávali jste skutky, očekávali jste, že vaše problémy budou konkrétně vyřešeny. Proto musí být spontánní rozhodnout se udělat něco pro druhého, ne proto, že jsme k tomu nuceni, stejně jako druhý nebyl nucen nám pomoci, ale rozhodl se tak, a opakuji, rozhodl se proto, že chtěl, a ne proto, že musel. Nikdo není nucen na vás myslet a pomáhat vám, natož někdo, kdo vás nezná, není vaším přítelem už nějakou dobu, nikdy předtím jste se neviděli. Přesto se rozhodl, že vám pomůže, aniž by vás za to o něco požádal. Znamená to ale, že máte právo na to, abyste se mu za to odvděčili? Ne, místo toho byste měli přemýšlet o tom, jak se mu odvděčit skutky, nikoli slovy. Když jsem byl dítě, často jsem se modlil k Ježíši, prosil ho o pomoc a přemýšlel, proč se bytost jako on rozhodla pomáhat tolika lidem, kteří mu za to nic nedají, ba naopak, jakmile pomoc dostanou, úplně na ni zapomenou až do dalšího problému, který je třeba vyřešit. Jako dítě jsem se tedy rozhodl věnovat mu každý den slova díků a říct mu, jak moc ho mám rád, protože jsem chtěl , abych s ním nemusel "mluvit", jen když mám problémy. V dětství mě samozřejmě učili modlit se, a to byl jediný způsob, který jsem znala, jak mu poděkovat: slovy. Jakmile jsem vyrostl, uvědomil jsem si na základě zkušenosti, že myšlenky slova k němu nepřicházejí jako slova díků, jak si všichni představujeme: možná jako malé dopisy, které čte nebo poslouchá, nebo dokonale vyslané telepatické zprávy. Také ne! Ať už jsou naše důvody k "modlitbě" jakékoli, vše, co mu posíláme, je jen tíha: těžká energie, mnohdy také velmi velmi negativní a zřejmě velmi, velmi Nízká. A proto, jakmile jsem začal praktikovat, jsem se hned na začátku rozhodl, že už nikdy nechci zůstat jen u slov, ani to nechci zatěžovat myšlenkami, ale musím se všemožně snažit, aby to bylo konkrétní. Takže místo odkládání "až budu silnější" nebo "až budu mít čas" nebo "až..." jsem se snažila o to, aby to bylo co nejdřív. - Jakákoli výmluva je dobrá pro to, abychom nedělali skutky! Ale jen slova! - Rozhodl jsem se, že začnu praktikovat vůči Božstvům, která mi v minulosti pomohla. Ano, protože Božstva skutečně pomáhají, ale když chtějí a mohou, ne když jsou neodbytně "vystavena zkoušce" v domnění, jak to dělají někteří směšní lidé, že Zázraky Božstev by měly být vystaveny zkoušce. Když jsem začal praktikovat, rozhodl jsem se také, že si udělám čas, abych nějakým způsobem opětoval pomoc, o které jsem věděl, že se mi dostalo. Mnoha lidem bylo pomoženo, ale ani si to neuvědomili, protože Božstva rozhodně nepřijdou a neřeknou vám to. Lidé tak vyřeší své problémy a pak úplně zapomenou na ty, kteří jim pomohli, a na Boha a Božstva kašlou až do dalšího problému. Ale jak bych mohl poděkovat Ježíši? Určitě ne slovy, to by se udělalo jen velmi málo. A už vůbec ne tím, že bych se řídil těmi banálními nápady exaltovaných lidí, kteří sami sebe přesvědčují, že Ježíšovi "posílají světlo" a "posílají lásku", jako by jim to k něčemu bylo. Ptal jsem se sám sebe: Když jsem potřeboval pomoc, co přesně jsem potřeboval? Například aby se vyřešil nějaký problém nebo aby se v mém životě stala nějaká pozitivní událost nebo aby se v mém životě přestala vyskytovat nějaká negativní událost. To jsou v podstatě důvody, proč se člověk "modlí" k Bohu nebo božstvům. Co by tedy mohl Ježíš udělat, kdybyste mu poslali světlo nebo lásku?

Strana 6 z 6

Když vám někdo řekne, že vám posílá lásku, změní vás to v podstatě? Vyřeší se vaše finanční, zdravotní a životní problémy? Ne, samozřejmě že ne, protože jsou to jen slova, ve skutečnosti se vůbec nic nemění. Jsou lidé, kteří každý den píší na chatu, že posílají lásku svatým nebo božstvům; myslí si, že psát to na chatu je totéž jako skutečně jim posílat energii a řešit jejich problémy? Pak jsou také ti, kteří dávají sliby, v nichž říkají: "Ode dneška začínám praktikovat, dělám to pro ni (Božstvo), dělám to jen pro ni!" Ne, děláte to pro sebe! Neděláte pro ni laskavost, jak se naivně a dokonce poněkud hloupě domníváte. Děláte to pouze a výhradně pro sebe: ona může být nanejvýš šťastná kvůli vám. Ona však tím, že dnes medituješ nebo cvičíš, nic nezíská, protože z toho máš prospěch jen ty! Když jsem tedy přemýšlela o tom, jak Ježíšovi poděkovat, nechtěla jsem, aby to zůstalo jen u slov, a tak jsem na něm začala cvičit ve snaze zbavit ho všech těch negativních zátěží v jeho životě, které ho musely na cestě potkat, a mezitím jsem do něj tlačila pránu s úmyslem, aby se v jeho životě udály pozitivní události. Odtud to všechno začalo, od záměru odstranit z něj zátěže a uskutečnit pozitivní události - a to konkrétní, ne slova nebo představy! - by se v jeho životě staly. Někomu by se mohlo zdát troufalé myslet si, že můžete Ježíšovi pomoci a něco pro něj udělat. Já si myslím, že je troufalé myslet si, že on existuje proto, aby vám sloužil, a vy si na oplátku jen namlouváte, že jeho odměnou by měl být váš úsměv nebo vaše promyšlené poděkování: "měl by být rád za to, že jsem šťastný". Páni, jaká odměna a jak hluboce vyvinuté uvažování! Domnívám se, že úsměvy jsou mu málo platné, jakmile ho zabijí ti samí lidé, kteří se na něj usmívali a mučili ho, dokud nezemřel všem na očích. Věřím, že to, co dal tomuto světu, je nesrovnatelné, že to má nedosažitelnou hodnotu, ale že se to nyní stalo nechutnou záminkou, kterou se všichni vymlouvají na to, že neudělali nic, ani se nepokusili o sebemenší pozitivní změnu v jeho životě. Protože mějme dobře na paměti, že Ježíš bylo jméno reinkarnace této bytosti, ale že před Ježíšem i po něm existoval bezpočet reinkarnací téže bytosti, která se samozřejmě nejmenovala stejně. Proč bychom se tedy měli pozastavovat nad tím, že "on už je stejně mrtvý a my pro něj nemůžeme nic udělat", když když potřebujeme pomoc, najednou zapomeneme, že je mrtvý, a "modlíme se" k němu, aby přišel a vyřešil naše problémy? Když se nám to hodí, je víc než živý, když pro něj můžeme něco udělat, najednou se stává 'zbytečným, protože je stejně mrtvý...' a takhle to pokračuje donekonečna. Je zřejmé, že jde o temné manipulace, které nám mají zabránit v uvažování a pochopení toho, jak tato dimenze a multidimenze skutečně fungují: dostalo se nám nekonečně mnoho přímé i nepřímé pomoci od Boha a od mnoha Božstev, která ochránila tuto planetu před velmi vážnými temnými útoky; a pokud ochránila tuto planetu, znamená to, že ochránila i nás, kteří na ní žijeme, je zbytečné předstírat, že ne. Měli bychom jim tedy začít děkovat, ale ne slovy, a snažit se jim to všemožně oplatit, i když nemáme jejich Božské schopnosti, ale přesto můžeme přispět skutky, a ne slovy. Znám tolik mýtomanů, kteří tvrdí, že posílají světlo a lásku Ježíši, a kteří se dušují, že "mu pomohli". Jako by Ježíš měl někdy rád mytomany, kteří používají jeho jméno, aby vypadali před ostatními hezky a dobře. Ostatně, nedělá právě tohle církev každý den už dva tisíce let? Využívat Ježíšova jména, aby před ostatními vypadali dobře, aniž by lidem skutečně pomohli vyřešit jejich problémy, protože církev lidem nikdy nepomáhá řešit jejich problémy: místo toho žádá peníze, obohacuje se na utrpení lidí a hází vinu zpět na Boha a Ježíše: musíte se k nim modlit, aby se vaše problémy vyřešily, ale mezitím dejte své peníze církvi, pokud chcete, aby vám Ježíš pomohl! Takže za to, zda pomoc přijde, nebo ne, může Ježíš a Bůh, ale pokud díky Bohu pomoc přijde, pak musíte církvi poděkovat skutky tím, že jí dáte všechny své peníze. Ale ne Ježíši, běda mu děkovat fakty, on to nepotřebuje! Takže byste asi řekli: "Kdyby byl Ježíš naživu, taky bych mu dal všechno, co mám, abych mu poděkoval!" A taky byste mu poděkovali. Ale to není pravda. Kdyby tu byl Ježíš v těle, lidé by ho nechali hladovět, rozhodně by mu nedávali všechny peníze, které místo toho dávají miliardářské církvi: lidé totiž nechtějí pomáhat Věštci, lidé chtějí pomáhat Náboženské sektě. Jde o to, že když mu nemůžeme poděkovat finanční pomocí, proč bychom měli sedět se založenýma rukama a utěšovat se touto falešnou vírou.

Konec stránky 6 z 6. Pokud se vám článek líbil, napište prosím níže komentář, ve kterém popíšete své pocity při čtení nebo procvičování navrhované techniky

0 komentáře
  • WolfMoon
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:38 08/08/22

    Un discorso importantissimo Angel, mi è piaciuto moltissimo. Fa riflettere tanto. C'è gente che per il proprio idolo che è sempre un cantante/attore/calciatore ecc , è disposto a vendere anche la madre, o persone che cadono a terra piangendo e svenendo appena vedono il proprio idolo che altro non sono che schifosi esseri venduti e stra venduti e per lo più pedofili. Si stima questa gente che niente fanno di buono, Mentre chi ha salvato L' UMANITA infinite volte, chi tuttora aiuta Noi senza chiedere nulla in cambio, ma lo fa per amore verso l'esistenza e la vita ed è un qualcosa di estremamente altruistico. Questi esseri potentissimi sono Buttati nel dimenticatoio, o peggio ancora gli è stato buttato fango addosso e i meriti sono stati dati a qualcun altro e questo non lo possiamo permettere ! Noi dovremmo imitare questi esseri, donando il nostro tempo ed energie per aiutare gli altri senza aspettarci nulla in cambio, e soprattutto dobbiamo ringraziare chi ci aiuta, con i fatti non con le parole ! Le parole non contano nulla e mi rendo conto in questo tempo quanto si dia più valore alle parole che ai fatti..Devo lavorare molto sui programmi che ci sono stati imposti, mi rendo conto che sono radicati anche dentro di me e sono felice di essermene accorta (grazie a te) così che io possa fare qualcosa per sradicarli, è veramente difficile ammetterlo con se stessi, io ho provato un senso di amarezza leggendo e rendendomi conto di questi programmi oscuri infilati dentro di me. È ora di iniziare a prendere il controllo della propria vita e ora riesco a capire di più che significhi. Sono così felice che grazie a te posso scoprire la verità sulle divinità, che stimo moltissimo, quando prima non ne sapevo minimamente nulla. Sarebbe bellissimo imparare la vera storia a scuola, ma siccome la scuola è di regime, sarebbe bellissimo avere il mondo pieno di sedi di Acd !!! Tu sei fantastica Angel, io non so come descriverti, sei estremamente matura oppure dovrei dire Evoluta e si sente davvero. Posso immaginare quanto sia difficile esporre certe verità. Sono sempre più pronta ad affrontare questo cammino, con una consapevolezza ogni giorno maggiore, di quanto sia fortunata ad avere una guida del genere, che le parole non possono descrivere.

  • Barniy
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:15 08/08/22

    Grazie Angel! Si comincia alla grande! Il fatto è che anche per me sin da piccolo era pregare, Dio o Gesù come ti insegna la chiesa, merdosa, ma il mio era non pregare per loro era un dialogo continuo sempre tutti i giorni, erano i miei amici, quindi parlavo, con il pensiero low sicuramente ma non conoscevo altre modalità! Mi sentivo bene e più che chiedere aiuti miracolosi era un chiedere consigli ma anche aiuti certamente! Comunque ora so cosa va fatto e questo mi fa sentire ancora più bene e per quello che riguarda i miracoli di vita, voglio essere io a provare a farli per me e per gli altri!

  • michela1974
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:46 08/08/22

    oh ecco! Questo finalmente si che è parlare con cognizione di causa! Ma porca miseria! mi sentivo inopportuna sbagliata cattiva insensibile perchè cosi mi facevano sentire e, quando sei una ragazzina con poco coraggio e che dipende unicamente dai genitori i quali, nel tempo, sono riusciti a crearti una vera e propria corazza dalla quale si prova a uscire ma si è talmente ebeti che non si trova il modo, non trovi la via per esprimere la sensazione che tutto quello che ti stanno raccontando è una cavolata... C'è qualcosa di assurdo e profondamente sbagliato nel modo di pensare della gente, anche quando ti chiede aiuto. Che cosa mi rappresenta la preghiera? Che cosa viene chiesto attraverso quest'ultima? ma e soprattutto come si dice qui e che è troppo vero, perchè chi preghi dovrebbe decidere di aiutarti? Per quale motivo? Perchè come ti dicono sei stato brava, hai fatto beneficienza...ma a chi? A chi è affamato perchè il sistema ha deciso che debba esserlo? Devo e voglio ammetterlo...non ho mai pregato, nemmeno da piccola, non l'ho mai fatto o almeno non nel modo canonico. Ringraziavo si per ciò che ho ricevuto da Dio su questa terra, ma mai ho voluto chiedere a parole come si fa con i regali di Natali...semplicemente non aveva senso. Credo che ciò che ci dice qui la nostra Angel sia la verità sola e unica, sento che c'è un senso di profonda lealtà e pulizia...grazie

  • FRANCESCO
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:40 08/08/22

    Questo articolo come inizio del volume 6 parte subito con una tematica essenziale per capire il livello evolutivo di una coscienza o anima o psichica e di una divinità la falsa chiesa ci ha indottrinato tutta la falsa da partire dalla famiglia alla scuola a tutto il sistema che circonda Italia e la religione principale tutto per scopo…. Per questo la nostra evoluzione e solo nostra la crescita la nostra vibrazione che sale le esperienze che possiamo vivere sono le nostre non di altri il cambiamento sta dentro di noi sia che siamo coscienze giovani o anime sta solo a noi e a nessuno altro solo noi poi si può avere un aiuto ma panso chi si trova qui ad essere arrivato al volume 6 vuoi dire che crede in tutto quello che si ora abbiamo letto ma come già scritto ognuno di noi non è qui per caso ma abbia avuto le sue conferme continuò passo passo con articoli

  • Gabrycavallo
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato lo Step 3
    Medaglia per aver completato lo Step 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:37 08/08/22

    La verità è che per colpa degli oscuri e delle loro manipolazioni oscure noi non ragioniamo più come vorremmo ma esattamente come ci hanno imposto è programmato loro. Infatti per la gran maggioranza della popolazione è quasi impossibile pensare a un Dio che aiuti nei fatti una persona senza ricevere nulla in cambio. Perché siamo abituati ormai a pensare che se faccio questo devo avere in in cambio quest’altro. Questo è anch’esso un programma oscuro che ci rovina completamente. Dobbiamo imparare a rimuovere qualsiasi blocco riguardo la nostra evoluzione. Già il fatto che pensiamo spesso : “ah ma io non posso aiutare Gesù adesso lo farò quando ne avrò le forze psichiche adatte!” Questo oscuro programma ci obbliga nell’incoscio a pensare che noi fin quando non saremo abbastanza potenti non potremo fare nulla. Ma come facciamo a diventare abbastanza potenti se non pratichiamo per diventarlo? Perché poi diventa tutto come una catena e se non posso fare quello perché non sono abbastanza forte allora non ha senso nemmeno fare questo. Non avevo riflettuto sul fatto che Gesù è vivo anche adesso , il suo Essere, l’avevo dato per scontato senza capire la reale importanza di questo fatto. Noi potremmo ringraziarlo praticando sulla sua vita attuale , sulle sue passate , su quella in cui è stato Gesù è su quelle future e questo per tutte le altre divinità, anche per noi e niente meno che per ringraziare Angel. Ogni giorno scrivo sotto ogni documento Grazie Angel! Ma da questo documento capisco che non basta ringraziare a parole. Mi muoverò di conseguenza con tutti , Grazie Angel!

  • Melissa
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:20 08/08/22

    Questo è tutto vero purtroppo, io non sono mai stata molto religiosa fortunatamente ma sentendo continuamente persone attorno a me dire “dov è Diooo, dov’è Gesùuu, loro non ci sono maiiii” e cose del genere, veniva da pensarlo anche a me quando mi andava storto qualcosa. Oggi grazie a Te finalmente scopro la Verità, ennesime manipolazioni e programmi da parte della fottuta Chiesa! È terribile crescere e non prendersi mai le proprie responsabilità, non voglio essere così, preferisco essere autonoma che una nullafacente! Per quanto riguarda la questione di Gesù, io ti ringrazio profondamente per aiutarci a riflettere su queste questioni. Hai proprio ragione, loro sono grandissime Divinità, eppure non dobbiamo pensare che siccome sono molto forti possano fare tutto da soli. Già tempo fa mentre la tv era accesa, sono capitata proprio mentre trasmettevano in un film la scena in cui lui veniva crocifisso. Ovviamente non do credibilità al film, eppure vedere quelle immagini mi ha fatto molto male, se penso anche a ciò che ci hai insegnato su Gesù, in effetti non molto tempo dopo ho provato a praticare sul momento in cui lo uccidevano per cercare di alleviare la sofferenza di quel momento. Ovviamente non basta una volta ed ho bisogno di tanto allenamento, durante quella pratica però posso dire di aver sentito più sensazioni, come se vederlo in quel modo mi spezzasse letteralmente il cuore. Anche se magari non ho fatto molto effetto per via del mio attuale livello, già il solo provare ad aiutarlo durante quel preciso momento, mi ha fatto star male per lui ma bene per altro. La Chiesa merita di essere distrutta ed abbattuta, non deve permettersi di infangare ancora quell’Essere!

  • Manu87
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:19 08/08/22

    Non ci avevo fatto caso! Siamo bravi a chiedere e a lamentarci. Per ringraziarlo o per contraccambiate che cosa facciamo? Quell'accumulo di immondizia chiamato Chiesa ci ha insegnato per diversi secoli a chiedere, e la preghiera per loro era una sorta di pratica religiosa. Talmente inutile quanto dannosa. Ora che ci penso, questo viene applicato su tutto! Chiediamo e basta. E non solo! ora che ci penso parecchi appesantiscono la situazione lagnandosi della propria vita e questo atteggiamento viene premiato dalla chiesa. Non sappiamo aiutare non sappiamo chiedere in quanto tutto è dovuto e non spendiamo tempo ed energie per aiutare loro. E vi chiedete perché questo mondo va avanti così?

  • Lucioman
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 2
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 3
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:18 08/08/22

    Leggere queste informazioni che nessuno mi ha mai detto, e scoprire come ci hanno ingannato da tutta la vita, è stato un vero e proprio richiamo alla realtà, quella vera e non quella che ci hanno fatto credere attraverso la loro pesante manipolazione. Non ricordo di aver pregato da piccolo; forse qualche volta all'inizio, spinto dai miei genitori o per curiosità ma non è mai stata una vera abitudine. Le divinità, prima di entrare in ACD, mi erano praticamente sconosciute; quindi, non pregavo nessuna di loro e non sentivo la necessità di approfondirne la conoscenza. Grazie per aver fatto chiarezza su cosa rappresentino veramente i miracoli compiuti da Gesù e per il reale significato del miracolo della trasformazione dell'acqua in vino. Insegnamento importantissimo riguardo al comportamento delle persone nell'aiutare il prossimo e cosa significhi realmente aiutare. Ti ringrazio tanto Angel per questo straordinario documento e per la grande lezione di vita che ci porta a ripensare, e a rivedere, il nostro comportamento nei confronti degli altri esseri umani e delle Divinità. Gratitudine e Rispetto.

  • Dharani Tara
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:02 08/08/22

    Prima di arrivare in ACD non conoscevo quasi nulla su Gesù e sulle divinità che hanno avuto incarnazioni su questo pianeta, qualcosa lo conoscevo ma non in modo così chiaro come l'hai spiegato tu Angel - aggiungo anche il fatto che molte di quelle che pensavo fossero divinità ho scoperto poi in realtà non essere così potenti. Il meccanismo della Chiesa è chiaro: togliere i meriti alle grandi divinità del passato, raccontandone anche le vicende modificate a propria necessità, e ingrandire le capacità di altre figure. Non ho mai praticato per aiutare le divinità, perché ho dedicato la pratica alla mia evoluzione e alle pratiche su Gaia e sugli altri, ma non avevo pensato di poter essere utile alla loro vita. Ho sempre pensato di non essere in grado di dare loro il mio aiuto, perché sono troppo piccola, poco evoluta per fare qualcosa per loro, ma mi rendo conto che anche questo è un blocco, perché pure io, nel mio piccolo, posso agire concretamente per aiutarli, magari non sapró fare un grande effetto ma quel poco arriverà a destinazione e sarà meglio di restare senza far niente.

  • Miriel
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:53 08/08/22

    Proprio stamattina mi sono trovata a parlare con un giovane prete sull’istituzione della Chiesa e sul perché io mi sia discostata da essa, fino al punto da decidere di sbattezzarmi. Devo dire che ad un certo punto mi ha fatto tenerezza perché l’ho percepito molto ingenuo e anche aperto al confronto (cosa molto rara). Su molte cose mi ha dato ragione, su altre è speranzoso che si essa si redima, ma ci vorrà tempo. La mia risposta è stata: “Salvati finché sei in tempo”, e ci siamo congedati con un “arrivederci” al prossimo round. Avrei dovuto fargli leggere questo documento, che ho letto guarda caso dopo questo incontro. Io credo che in cuor suo sapesse che tutto ciò in cui crede è molto “artefatto”, allo stesso tempo il diventare prete nasconde tante altre cose della sua vita e di certo quella che chiama vocazione è tutt’altro. Sono cresciuta in un ambiente abbastanza bigotto e in pratica sono vissuta in Chiesa fino all’età di 33 anni, con il timore di andare all’inferno se non mi fossi comportata bene e rispettando le regole imposte da chi dovrebbe solo stare zitto e fare il mea culpa. Nel profondo nutrivo una rabbia non indifferente, perché sentivo che quello che professa non è il vero messaggio di Gesù, che invocavo quando stavo male e volevo suicidarmi per i problemi che avevo e dal quale mi sentivo abbandonata. Leggere questo documento mi ha aperto il cuore e adesso il sapere che posso in qualche modo rimediare aiutandolo ad alleggerire il suo peso mi colma di gioia. Nel mio piccolo voglio aiutarlo, senza pretese e senza chiedere nulla in cambio, solo perché voglio farlo e voglio dimostrargli la mia gratitudine a fatti e non più a parole. Sapevo che questo libro avrebbe portato altre rivelazioni e sarebbe stato altrettanto sconvolgente, già dalle prime battute Angel non si è smentita. Per questo mi sento di ringraziarla ancora una volta dal profondo del cuore, ne leggerò delle belle.

  • Raffae
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:53 08/08/22

    Molto bello questo documento in cui vengono smontate le false credenze e convinzioni che abbiamo riguardo le divinitá e su cosa voglia dire essere buoni, che la Chiesa per tutta la vita ci ha inculcato per tenerci ignoranti e obbedienti. Non ci avevo mai riflettuto per bene, ha veramente dell'assurdo pensare che più qualcuno sia potente e più debba stare a nostra disposizione, davvero abbiamo subito un lavaggio del cervello che chi tiene chiusi in gabbia, che ci fa credere che tutto sia finito e limitato a ciò che vediamo, che noi siamo praticamente inutili, e poi ci sono queste entità che non si capisce bene cosa siano e cosa facciano, tutto studiato per sminuire le divinitá e sminuire anche noi che siamo solo "umani" e non possiamo fare nulla. Davvero illuminante l'analisi che fai dei meccanismi che si sono creati nella nostra mente a causa di questa manipolazione, c'è del marciò ovunque celato da una facciata buona, proprio a immagine e somiglianza della chiesa. Il cambio di mentalitá che ci stai invitando a fare è molto importante, e d'altronde Tu ci hai sempre dato quell'esempio. Voglio senz'altro seguire quell'esempio, aiutare davvero il prossimo e iniziare a ringraziare concretamente questi grandi Esseri, ignorando il pensiero che il mio piccolo apporto energetico sia inutile rispetto alla loro immensitá.

  • Alessio
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:11 08/08/22

    Questo primo capitolo mi ha già coinvolto moltissimo, l'argomento mi sensibilizza in particolar modo e ci sono alcune cose che sono molto attuali per me. In linea generale questi percorsi mi stanno letteralmente aprendo gli occhi, sono sulla strada giusta e lo dimostra il fatto che nelle ultime settimane/mesi mi stanno bersagliando ogni momento con ogni tipo di distrazione... riesco ad eliminarne una e ne arriva immediatamente un'altra. Non è affatto facile da gestire ma queste letture mi sono di grandissimo aiuto anche per incentivarmi sugli intenti delle pratiche.

  • Sole
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    13:15 08/08/22

    Questo è qualcosa che ci deve fare comprendere cosa vuol dire davvero aiutare qualcuno e che possiamo sempre farlo, senza pensare non ne sono capace. La storia dell'uva fermentata che bevevano perché non vi era acqua limpida in quel periodo è una cosa che non sapevo ed effettivamente c'è una bella differenza tra uva fresca e vino rosso...a ogni funzione un bel bicchiere vedi che ubriaconi! XD Comunque a parte gli scherzi, questo già è un insegnamento sbagliato e parecchio importante che è stato travisato oltre al fatto di insegnarci a chiedere aiuto a queste Divinità come se fosse scontato che lo facciano nell'immediato. Forse non si ha compreso davvero cosa significa questo termine e chi sono veramente è cosa sono in grado di fare. Solo perché sanno compiere dei miracoli devono per forza aiutare chi chiede il loro aiuto, come una pretesa. È qui che si sbaglia e mi dà fastidio che si pensi questo, perché si manca di rispetto non capendo come invece approcciarsi. Da quando sono in Accademia ho capito che le classiche preghiere portano solo pesantezza e non servono molto perché è il modo sbagliato di approcciarsi, l'unico modo che possiamo fare per ringraziare Gesù per quello che ha fatto per noi è praticare verso di lui portandogli tanta positività. Attraverso le tecniche che abbiamo ora possiamo dare un aiuto concreto a queste Divinità che tanto si sono spese per noi, a nostra insaputa molte volte. Grazie mille Angel per tutto questo!

  • Lele
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    12:27 08/08/22

    Di mia iniziativa ho praticato su alcune divinità e spesso su Gesù, ricordo la fatica ed i tanti blocchi percepiti. Ho sempre ascoltato ciò che insegnavi e, leggendo tra le righe, ho capito che l'oscurità ha messo davvero tanti blocchi alle divinità per allontanarle dalla nostra memoria, e per limitare il loro potere. Soprattutto su Gesù ho notato quanto siano grandi questi blocchi che appesantiscono l'idaìea delle persone quando pensano a Lui. Lo pensano triste ed insanguinato, così vanno ad appesantirlo ancora di più. Dobbiamo portare davvero tanto rispetto a tutte le Divinità positive che hanno portato il loro contributo per aiutare questo pianeta, liberarle dai blocchi per permettere che la loro Luce risplenda ancora. Credere che le Divinità (o addirittura Dio stesso) siano al nostro servizio e che siano obbligate ad assecondare ogni nostra futile richiesta è davvero una presunzione assurda che dimostra quanta manipolazione ci sia dietro ogni pensiero legato alle divinità. Il termine "miracolo" ormai è molto usato anche per le cose più stupide come può essere un gesto sportivo o un'azione di poco al di sopra della norma. Nulla a che vedere con quello che era in grado di compiere realmente Gesù, cose che vanno anche al di sopra della nostra fantasia. Ricostruire ossa e far sparire una cecità all'istante. Provare a soffermarsi solo su questi due miracoli che Lui compiva quotidianamente può farci capire quanto sia stato potente. L'obiettivo di Gesù era sempre lo stesso: aiutare il prossimo, e senza chiedere nulla in cambio. Sono convinto che a parole tante persone credano di essere buoni come Gesù, ma è già follia solo volersi paragonare a Lui. Nel mi piccolo, posso solo ammirare e rispettare il più grande psichico di tutti i tempi e prenderlo come esempio per provare a portare un pò di aiuto a chi ha davvero bisogno. Un pensiero che scatta quando decidi di praticare su Gesù è proprio quello che tu, minuscolo esserino, come puoi pensare di aiutare Gesù? E magari desisti dal farlo, in vece quando capisci che, seppur piccolo, è sempre qualcosa in più rispetto a non praticare affatto, quando capisci che tante piccole gocce formano gli oceani ed inizi a praticare con il giusto intento su Gesù significa che stai iniziando a capire. E' un piccolo passo verso la tua maturazione spirituale e potrai solo avere belle sensazioni da quella pratica fatta con il cuore sincero, senza aspettarti niente in cambio. Sono sicuro di essere stato aiutato tante volte nella mia vita anche se non me ne sono reso conto sul momento. Ringrazio te Angel, per avermi dato modo di poter leggere tutti i tuoi documenti che in questi anni mi hanno reso una persona migliore, più matura, più vera. Poter apprendere dalla tua infinita saggezza è stata la mia più grande fortuna, grazie

  • SONIA
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    12:16 08/08/22

    È stato molto esplicativo l'esempio dei personaggi famosi che mai chiameremmo per risolvere i nostri banali problemi, come è naturale che sia e così dovrebbe essere per chi ha questioni molto importanti da affrontare come gli psichici e le divinità. È da ammirare anzi il fatto che nonostante i loro impegni ben più grossi di quanto possiamo immaginare, trovino comunque il tempo per aiutare anche le vite Low degli altri. Questo argomento è estremamente importante perché siamo tanto manipolati da non comprendere ciò che dovrebbe essere basilare ed ovvio, ossia che niente ci è dovuto. Grazie per portare a galla questi insegnamenti estremamente importanti per la nostra crescita ed evoluzione